Jump to content

stan7315

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi Q7

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

stan7315's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте,

    Q7 -  WAUZZZ4LXAD007292. Търся казанче за антифриз + капачката - 7L0121407E, и казанче за течността на чистачките и двете части.

  2. stan7315

    Климатроник шум

    Здравейте колеги, напоследък като пусна климатроника и отвън се чува странен шум, доста силен, не знам перка ли е или компресор, иначе вътре нищо не се чува. Иначе без AC няма проблем. Не дава никакви грешки, освен air quality sensor. Какъв може да е проблемът?
  3. stan7315

    ТЕЧ НА АНТИФРИЗ AUDI Q7

    Здравейте колеги, наскоро ми се появи проблем с антифриза. Първо лампата ми светна в червено, че е на минимум, сипах 2 литра вода, днес отварям да видя, много под минимума, изобщо не се виждаше течност, взех от порше един литър, сипах го и почти стигна минимума. Няма видим теч. Диагностиката нищо не показва няма никакви грешки освен air quality sensor - HVAC/ Fault code 01592 Air Quality Sensor (G238), което няма връзка с антифриза. Някакви идеи откъде може да е проблемът?
  4. Колеги, греда, смених стоп машинката и пак дава същите грешки, не знам дали трябва да се покара и тогава да се пукне диагностика, вероятно е реле. Втората грешка продължава да я дава, тясе появи след смяна на акумуратора 001674 - ECM Power Relay Load Circuit P068A - 000 - Opens Too Early - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Voltage: 0.00 V Bin. Bits: 00000000 Bin. Bits: 00000000 Bin. Bits: 0 Temperature: -90.0°C Readiness: 0 0 0 0 0 Също след смяна на акумулатора вечерно време като като натисна ключа за заключване, вратите се заключват, но фаровете остават да светят, трябва да я отключа и после заключа пак и тогава фаровете гаснат имам предвид всички фарове и отпред и отзад, с имобилайзер съм, не знам какво става. Относно стоп машинката на Q7 тя не се върти за да се свали, просто влиза и после ходи я свали, русваците обясняват как се сменя, но не показват как се сваля старата, моята трябваше да я счупя, за да я сваля, има три клипса, които трябва да се натиснат и те са откъм спирачката, сигурно е възможно, но аз не успях да я извадя отвертки и куп други неща, няма как да натиснеш всички заедно
  5. Здравейте колеги, Имам следния проблем, в кутията с бушоните вляво при предното стъкло под решетката влиза вода, преди три месеца пушеше зверски, закарах я на доктор, казаха, че са източили 6 литра вода, сега не пуши, но точно там вляво се усеща миризма на кабели, а като пусна парното от време но време точно под предна лява седалка мирише все едно съм я запалил сутринта и съм застанал при кюнците. Това са два отделни проблема, но този с бушоните е силно притеснителен. Някакви идея, маншоните за отводняване са окей, днес проверих отляво, кората беше суха. Чудя се дали да не сложа допълнителна изолация в кутия. Някой имал ли е такъв проблем?
  6. stan7315

    DPF, Подгряващи свещи, ECU

    Да ви питам каква е разликата между 63.5 Particle Filter Carbon Mass (calc.) 21 Particle Filter Carbon Mass (act.) Като запаля първоначално е на 50 Particle Filter Carbon Mass (act), но после спада на 18, но Particle Filter Carbon Mass (calc) се вдига, като поработи но място беше 60.5. Кое от двете стойности е реалното запълване?
  7. stan7315

    DPF, Подгряващи свещи, ECU

    Ще го махам със сигурност, но искам да запазя катализатора, но май са на едно DPF и катализатор и между тях ставало мазало като се запуши DPF.
  8. stan7315

    DPF, Подгряващи свещи, ECU

    Пробвах няколко пъти регенерация, но я спира.
  9. stan7315

    DPF, Подгряващи свещи, ECU

    Address 01: Engine (4L1 910 401 D) 12:39:12 51.3°C Coolant Temperature (G62) 51.3°C Coolant Temperature (G62) 51.3°C Coolant Temperature (G62) 51.3°C Coolant Temperature (G62) 224.2°C Temperature prior Particle Filter 224.2°C Temperature after Particle Filter 94.4°C Temperature Particle Filter 13 mbar Particle Filter Different. Pressure 0 mbar Particle Filter Offset Different. Pressure 0.05 Particle Filter Oil Ash Volume 60.5 Particle Filter Carbon Mass (calc.) 7.0 Particle Filter Carbon Mass (act.)
  10. stan7315

    DPF, Подгряващи свещи, ECU

    Опитах да направя регенерация, но я прекъсна, направих проверка и particle filter mass calculated беше 60 g.
  11. stan7315

    DPF, Подгряващи свещи, ECU

    Не, нищо не е спряно, не знам как се спира ЕGR, имам VCDS. Къде се влиза? Значи мога да направя принудителна регенерация на място, докато е в авариен режим, дано не се запали, ако е много задръстена, някъде четох, че можело да се запали, ако е запушена много.
  12. stan7315

    DPF, Подгряващи свещи, ECU

    Днес се опитах да изчистя грешките, но това остава, не мога да я изкарам от авариен режим. Светят лампата за свещите мига и engine - emission control system Ако някой знае как да ресетна или изтрия тези грешки, за да я изкарам от авариен режим и да отпуша DPF, днес за първи път влязох VCDS програмата, още не са ми ясни нещата. 01. Engine - sttus Malfunction 0010 18. Aux. Heat - Status Malfunction 0010 2 Faults Found: 009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1) P242F - 001 - Restricted/Clogged - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 194715 km Time Indication: 0 Date: 2022.12.04 Time: 13:47:55 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 40.5 (no units): 51.5 Mileage: 300 km (no units): 0.0 (no units): 8.0 008194 - Particulate Trap Bank 1 P2002 - 008 - Efficiency Below Threshold Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 194715 km Time Indication: 0 Date: 2022.12.04 Time: 13:47:55 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 40.5 (no units): 51.5 Mileage: 300 km (no units): 0.0 (no units): 8.0 Readiness: 1 1 0 0 0
  13. Здравейте, след два месеца каране предимно градско, ми светна DPF-a, което е нормално. Първо пробвах да вдигна оборотите и да го изчистя с регенерация, после сложих XADO Cleaner на половин резервоар. Прибрах се вкъщи и може би тук ми е грешката, оставих колата да работи 40 мин. за пасивна регенерация, тъй като DPF-a продължаваше да свети. На сутринта DPF-a не светеше, но лампата за подгряващите свещи мигаше в жълто и колата беше в авариен режим. След като покарах малко светна и ЕСU. Възможно ли е нещо да се е прецакало след добавката? Колата върви много мудно няма мощност. Отделно забелязах, че напоследък като спря и включа на паркинг и пусна спирачката, скоростната кутия щрака. Сигурно няма връзка с другите неща. Някакви идеи какво може да се бъгнало?
×
×
  • Create New...