Jump to content

Djebedaq

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Golf 4 1.8t

Персонална информация

  • Локация
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Djebedaq's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, някой има ли с турбина TD04HL-16t или 19t, интересува ме този вградения байпасен клапан на турбото изолира ли се и как се прави, имам монтиран външен двубутален блоу офф и не знам дали да запуша този клапан, в момента съм му изкарал вакумния маркуч и съм го затапил ама да не изпуска през отвора на клапана. В интернет се въртят някакви планки обаче тук в бг не мога да открия нищо такова.
  2. Колеги, колата е 1.8т АГУ 99г. Някой запознат може ли да ми обясни за какво отговаря този канал, последното поле се разминава доста спрямо другите, и колата не върви както трябва. https://prikachi.net/image/8L6QVa
  3. Здравейте имам проблем с моя 1.8т AGU с турбо Td-05 20г. Колата е 276 коня, на скоро си надуваше на 1.5 , 1.7 бара имам бууст метър, но от скоро стана много мундава и не вдига повече от 1 бар и то вече в критичните, днеска реших да изкарам маркуча от н75 който влиза в wastegate-a на турбото затапих го от към страната на н75 и като се качих да пробвам дали има рсзлика докато натиснах педала ги навъртя 1.7 бара и залепнах както си беше, та въпроса ми е къде да търся проблема взех нов н75 ама с него още по малко 0.7 бара. С разкачека букса на н75 хич не работи само до 0.5. Вече не знам къде дс търся проблема вакуумите са проверени, турбо пътищата също. Опитва се да ги вдигне ама нешо я спира преди на 2ра ги вдигаше а сега на 2ра макс 1бар и после на 3та започва леко леко да минава 1 стига до 1.2 и до там.
×
×
  • Create New...