Jump to content

MUFC17

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно MUFC17

  • Рожден ден 17.09.1994

Друго

  • Kaра
    Audi A3 Sportback

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

MUFC17's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Изчистиха ми грешките още миналата година и тъкмо се връщам от сервиза и явно не е и от датчика, както и от въпросната част номер 3, така че остава евентуално да се види и този дросел, но засега в 2 сервиза никой не може да ми каже къде е проблема и как да се оправи, та ще я карам на ВАГ сервиза тук в Пловдив, за който всъщност четох доста добри отзиви тук във форума, но за жалост са доста заети и трябва да почакам не малко, за да ме вземат, но по-добре отколкото да продължавам да обикалям по знайни и незнайни сервизи...
  2. Тъкмо я оставих в сервиз миналата седмица и казаха, че проблема е много вероятно да е от част номер 3 на снимката, това ли е дросел клапата? Имам спомен че някакъв вал каза, че е майстора чупен и болта към него номер 4. Иначе закупих така или иначе и датчика за ниското налягане на горивото по съвет на другия колега, но покрай празниците така и не намерих някой да ми го подмени и ще го сменят направо с тази част номер 3. Силно се надявам проблема да се оправи.
  3. Благодаря много за изчерпателния отговор! Горивния филтър го смених при обслужването, но проблемът за съжаление си остана. Така че сега ще карам по реда който ми каза и ще се надявам да се оправи. А в най-лошия случай ако се окаже бензинова помпа, ориентировъчно можеш ли да ми кажеш колко ще струва ремонт?
  4. Трябваше още в първият си пост да кача клипа, който ми пратиха, моя грешка.
  5. Привет колеги, тези дни се сдобих с Ауди А3 8P Sportback 2005г 2.0 FSI 150 коня автоматик. При тестването преди закупуване проблем нямаше(дори EPC чека не светеше, явно проблема е бил замаскиран някaкси), но от няколко дни периодично ми светва именно въпросният чек на таблото и след това започва едно много неприятно притрисане между първа и втора и дори се чуват удари около 2000 оборота(при по-високите предавки и обороти се държи супер!). В сервиз ми казаха, че най-вероятно е от горивната система и проблема можело да бъде от всякъде и трябвало на принципа проба-грешка да се разбере откъде е, което най-вероятно щяло да излезе доста солено. В друг сервиз пък който се занимава само с автоматични трансмисии ми казаха, че не е задължително проблема да е в самата кутия и първо да се оправи тази EPC грешка. Някой от вас сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако да, успявал ли е да го реши и как?
×
×
  • Create New...