Здравейте ,
от няколко месеца имам проблем с турбото и ще съм благодарян ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е разрешил
ауди a3 2.0 140hp BKD
Aуспухат започна да се пълни с масло и да пуши бяло сив пушек . След смяна на средна част на турбото в сервиз пушека изчезна , но 7 дни след това /200км/ колата започна да пуши по същият начин . Поисках от майстора да смени отново средната част на турбото с мисълта че е дефектна , след повторна смяна на средна част колата продължава да пуши бяло синкав пушек
след това смених мембраната за картерни газове която е в капака на клапаните / купих я от ибей и след смяната и мисля че функционира правилно
сменено е масло с маслен филтър , въздушен филтър , горивен филтър , почистен егр и премахнат катализатор и колата продължава да губи около 350гр. масло на 500км и да пуши
преди този проблем за 10000км съм доливал максимум 500гр масло
след ремонта на турбото колата върви повече от преди разхода на гориво е нормален и сутрин пали без да се замисля
на диагностиката видях че дросела е постоянно отворен на 94,5% без значение дали егр-а е отворил или не и когато гася колата остава в същото положение
някой имал ли е подобен проблем ?