Jump to content

A-tex03

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    а3

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

A-tex03's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте Някой знае ли за какво служи клапана който е в корпуса на масленият филтър?
  2. пичове ходих в два сервиза в единият казват че е възможно дихтунгите на дюзите да пускат масло, а в дригия казват че този мотор 2.0 140 кс. BKD 2007г. няма дихтунги на дюзите / дюзите били конусни и лягали на местата си моля някой които е обслужвал дюзи да сподели кое е вярното благодаря
  3. В турбо пътищата има омасляване Днес изкарах картерните газове с маркуч за да не отиват към турбото , но когато почиствах егр-а видях че маркуча идващ от охладителя е омаслен Възможно ли е проблема да е в дросела които е блокирал в отворено положение ? Забелязах че когато колата работи на място не пуши , но като отвори егр и започва да пуши
  4. Майсторът когато сменяше за втори път средната част каза че има леко омасляване (по гъсто от масло) идващо от изпускателните колектор
  5. Маркуча от турбото към картера е проверен , но турбото изхвърля масло от топлата част към ауспуха
  6. Здравейте , от няколко месеца имам проблем с турбото и ще съм благодарян ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е разрешил ауди a3 2.0 140hp BKD Aуспухат започна да се пълни с масло и да пуши бяло сив пушек . След смяна на средна част на турбото в сервиз пушека изчезна , но 7 дни след това /200км/ колата започна да пуши по същият начин . Поисках от майстора да смени отново средната част на турбото с мисълта че е дефектна , след повторна смяна на средна част колата продължава да пуши бяло синкав пушек след това смених мембраната за картерни газове която е в капака на клапаните / купих я от ибей и след смяната и мисля че функционира правилно сменено е масло с маслен филтър , въздушен филтър , горивен филтър , почистен егр и премахнат катализатор и колата продължава да губи около 350гр. масло на 500км и да пуши преди този проблем за 10000км съм доливал максимум 500гр масло след ремонта на турбото колата върви повече от преди разхода на гориво е нормален и сутрин пали без да се замисля на диагностиката видях че дросела е постоянно отворен на 94,5% без значение дали егр-а е отворил или не и когато гася колата остава в същото положение някой имал ли е подобен проблем ?
×
×
  • Create New...