Jump to content

tgod

Members
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B7 2.0TDI

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

305 профилни разглеждания

tgod's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Това което се сещам е или имаш проблем с турбото или клапана за картерна вентилация. И от двете места може да ти вкарва масло към всмукателния колектор.
  2. До колкото ми е познато, буквата в края на номера означава коя ревизия е. Ако произведат част която установят примерно, че има някакъв фабричен дефект и искат да е подобрят, тази буква се инкрементира ->A->B->C и т.н., но едва ли е от значение за това дали ще стане като част. Може и да бъркам, нека и другите да споделят.
  3. tgod

    Дебитомер

    Общо взето проблема го има от както взех колата и вече близо 3 години оправия няма. Не знам дали го е имало преди да е обслужа за първи път или не, но като първа кола започваш да усещаш разни неща едва след като е покараш известно време. Последно време започна и по шумно да работи и за това се насочихме и към балансиращите валове да не би там да има някакъв проблем. Благодаря ти за споделения опит.
  4. tgod

    Дебитомер

    Направих снимка на всички възможни температурни датчици при студен мотор. Имам друг термометър в гаража и той показваше 14 градуса. Не знам, защо всичките се различават толкова. Ето и видео как работи мотора на студено
  5. tgod

    Дебитомер

    @Даниел Д. Добре, като загрее мотора колата нормално ли върви и работи? Като загрее колата на празен ход си работи добре, има на моменти леко потрепване но това вече го приемам и не мисля, че е нещо ненормално. Относно вървенето колата си има тяга независимо топла или студена. Някакви пушеци, забивания, тресения и подобни? Пушеци и забивания в момента нямам, тресене има до като е студена на място както вече коментирахме и в движение усещам вибрации (топла-студена) като поддържам в по-ниските обороти (до към 1600), но за това имаме съмнение, че може да не идвам само от мотора, а част от тях да се дължат на вътрешни карета и ще ги гледаме сега в понеделник. Виждал съм 2.0тди да тресе като пералня с тухла заради износен разпредилитен вал, твоя в какво състояние е? Да ти кажа честно аз не съм ги виждал лично, преди ми казваха, че уж са били наред ама ако не открия друго решение на проблема, може би ще трябва пак да се насочим към тях. Синхронизацията е пипана, а с колко? Идеално е 0, +-0.5 градуса. Също синхронизацията на другия вал пипана ли е? Пробвана е с различни комбинации и на -0,5, 0, 0.5 и на 1, това тресене на студено си остава. Единствено като се вдигне малко горивото от изпускателния вал закърпва положението, но разхода става 0.8, корекциите на дюзите също се влошават +-1.2 и като се настъпва пропушва малко повечко, което не знам дали е някакъв проблем ако е оставя и карам така, но за сега само това помага... https://audibg.com/forum/index.php?/topic/224392-20-tdi-неравномерна-работа-на-двигателя/ Това е оригиналната тема на проблема с мотора.
  6. tgod

    Дебитомер

    @Даниел Д. Отклоненията в момента са +-0.8 но сега малко е пипана синхронизацията на валовете иначе предимно е по-малко. Дюзите наскоро ги рециклирах, тандем помпата е чисто нова, филтъра се сменя често и резултат няма... Баланс валовете все още не съм ги пипал, но и там май ще трябва да се гледа. Интересното е, че като е запаля работи примерно 1 минута нормално и след това започва да тресе. Чува се как и звука на мотора се променя и все едно започва да глъхне. То самото впръскано гориво не ме притеснява факта че е в повече, а че се променя в големи граници постоянно. В смисъл варира да речем 3.3-5.1-4.2-4.9-3.5-4.8, а като почне да загрява тези стойности започват да варират в по малки граници (4.8-5.5) и съответно мотора започва да работи по гладко. Пак казвам, че не знам дали това има общо с проблема, но само това ми се вижда като разлика.
  7. tgod

    Дебитомер

    @Даниел Д. Благодаря за отговора колега. Точно този мотор е BRE. Възможно ли е тогава да ми тресе до като е студена и да варира в по-големи граници впръсканото гориво 3.3-5.5mg/str от МАП сензора? Има ли как да го проверя с VCDS? Единствено съм гледал boost pressure actual и boost pressure specified, но там нещата са мисля добре. Единствено като работи на място specified дава 1040 а actual е 960, но не знам дали това е толкова от значение.
  8. tgod

    Дебитомер

    Някой дали може да ми каже на празен ход с премахнат ЕГР клапан какви показания има на дебитомера?
  9. tgod

    Дебитомер

    @Svetliu90 За съжаление нямам абсолютно никакви грешки в двигателя. ЕГР клапана ми е затапен и изключен софтуерно. На диагностика стойностите на MAF са 480mg/str на празен ход, което е двойно от спецификацията която дава, но това се дължи най-вероятно на изключения ЕГР. Колата си има същата динамика при изключен дебитомер, дори може и малко по-добра (може и да си внушавам :D), за това се породи и този въпрос. Ако нямах тази по-груба работа на мотора на празен ход и в ниски обороти (до към 1600), нямаше въобще да го гледам. Вече съм сменил общо взето всичко възможно, но проблема не се решава и се чудя дали той не ми прави всичките тези мизерии, което пак ще е проба грешка ако го сменя...
  10. tgod

    Дебитомер

    @Kukata_a4 Кои стойности по-точно визираш на тези канали, че в момента не се сещам какво имаше на тях? Boost pressure actual vs Boos pressure specified ?
  11. tgod

    Дебитомер

    Няма чип и при мен записва грешка като то изключа. Не го написах много разбираемо. Имах предвид, че няма други грешки за неизправност, а дали ще е с него или без колата си работи по един и същ начин, което ме озадачи. @Kukata_a4 При теб усеща ли се някаква разлика като го изключиш ?
  12. tgod

    Дебитомер

    Здравейте, имам едно странно питане относно дебитомер при дизелов автомобил. Нормално ли е при изключен дебитомер и включен да не се наблюдава никаква промяна в поведението на колата? Това означава ли, че на дебитомера му има нещо, а няма записани грешки от него.
  13. @Svetliu90 Някакъв специален кит ли се купува да се преправи или се ползват директно части от 1.9 TDI (казаха ми, че от 130к.с. било най-добре). Не знам при теб как се е предавало движението от коляновия вал към балансиращия вал, но при мен май е със зъбни колела, при някои е с верига било. Ще се радвам ако някой, който е правил тази интервенция на BRE мотор да сподели как става цялата схема.
  14. Този тампон има ли значение как трябва да се позиционира спрямо тази планка? Аз съм с b7, но предполагам, че нещата са сходни. Сменил съм го този тампон, наскоро смених и другите два на мотора с оригинални, но имам чувството, че нещо не е наред . С автомат съм и като включа на D се вижда как двигателя се повдига към предния край откъм този ударен тампон. При всички ли така мърда този мотор или аз имам някакъв проблем? Тази планина при мен сега е на средата на тампона и се чудя ако се позиционира в горния й край дали ще държи мотора да не се повдига толкова.
  15. @Svetliu90 И аз в момента съм пред дилема дали да не направя тази интервенция, тъй като последно време колата стана доста шумна и имат съмнение, че има проблем с балансиращите валове. Имаш ли някакви вибрации по време на движение или само на празен ход ги усещаш и усети ли някаква промяна в звука на мотора след премахването им?
×
×
  • Create New...