Jump to content

a4b7

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4/B7 1.8T BFB

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

a4b7's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Правихме ги тези тестове, като дебитомера е изправен и доколкото знам са го почистили, той беше набеден още като я вкарах първия път, но си работи в нормални стойности малко над 130 единици по спомен. Горивния филтър не е сменен , но газовия е подменен преди по малко от 1000 км в Ланди. Възможно ли е от запушен горивен филтър да повлияе така? Ангренажа и ремъците са нещата който са следващи в списъка с ремонта, визуално са наред няма шумове от тях или видими причини за повреда , но първо искам да се намери проблема с неправилната работа на турбото преди да сервизирам напълно колата.
  2. Здравейте , Малко се затлачиха нещата за жалост , колата след като качихме турбото всякаш се оправи , но нищо общо с това което трябва да бъде. Не надува гледахме я на диагностика, сервиза който провери турбото казаха, че е възможно акутатора да не функционира правилно, но гарантираха след проверката на стенд, че е напълно изрядно. Може ли да ме насочите към някой който ги разбира тези коли в София , понеже вече на 2 места си правят едни диагностики гледат струват и казват, че нищо немогат да направят понеже нищо не им излиза на диагностика...
  3. Колата я карах и на бензин известно време , разлика в миризмата няма - дали катализатора е към края на живота си ще разберем при евентуална смяна/премахване. Нямам логове да ги кача в момента, но направихме проверка на тези параметри , двигателя си иска едни стойности, но те не стигат до турбото , няма свистене и дори след щателно преглеждане на всички скоби, тръби , пътища трябва май да се провери наново и този път както каза пушек машина за по-сигурно. Гледахме и другите неща всичко изглежда да е ОК. Прав си , моя грешка в бързината съм написал втората. Проверен и там е ОК Благодаря за насоките, ще ъдпейтна темата като се острани проблема.
  4. Благодаря , явно ще се премахва катализатора , но остава проблема със надуването на турбото. Утре ще го сложим отново турбото на колата, но дори като отворихме от втората ламбда пак не надуваше, имаше ефект от към динамика и колата се реже доста приятно преди това нямаше отчетливост дори със газ до ламарината. Някаква идея как да изолираме от къде идва проблема с бууста? Благодаря отново на всички включили се в темата.
  5. Здравейте , от доста време следя форума и от скоро карам A4/B7 1.8T BFB , който впрочем закупих от форума. 😀 Колата много ме радва, но се сблъсках с невървеж края на миналия месец , когато установих , че турбото не надува и колата естествено не върви. До момента са проверени турбо пътищата и вакумите , n75 , и турбото е проверено на стенд - всичко е напълно изрядно , но проблема си остава. Колата има катализатор , който като се натисне колата рязко започва да мирише на познатата миризма на развалени яйца , махнахме отвора от към втората ламбда сонда , колата се реже доста по-приятно и смея да твърдя, че се отпуши , но дотам. Колата е на газ , проблема е тестван и на 2те горива , не набива грешки на диагностиката , бууст няма дори на 0.1 бар. Доколкото съм чел хората са със смесено мнение за премахване на катализатора заради втората ламбда сонда - има ли как да се махне без да набива грешки? Турбото не би трябвало да бъде повлияно от запушен катализатор , затова пускам темата да събера малко повече мнения и насоки. Предварително благодаря!
×
×
  • Create New...