Jump to content

kriss

Members
  • Мнения

    575
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kriss

  • Рожден ден 19.04.1986

Друго

  • Kaра
    F10

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

3872 профилни разглеждания

kriss's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Определено има вярни неща, но мен лично ме побърква пищенето на колана! Давам пример: запалваш или даваш на контакт само и чуваш, забележете 6 тона напомнянка да си сложиш колана! И това всеки път. Аз може да искам да си изкарам колата от гаража само и всеки път това безумие. Европейските еквиваленти започват да пищят само ако не си го сложил, след като вече си потеглил и са минали някакви секунди. Хората слагат щуротии от сорта на belt extensions и тн. Питанката ми е няма ли начин да се изключват софтуерно тия дивотии? Почти убеден съм че на БМВ могат да се коднат, но как е при Ауди? Друга съществена разлика, която не се спомена тук е липсата на Матрикс при повечето модели, поне до определна година.
  2. Ццц... благодаря @v140! Доколкото разбрах е регистрирана, но наистина аман от "бизнесмени" в България... Към по-запознатите: Всички ли B9 S4/S5 са ZF 8HP или има и такива с 7 С-троник?
  3. Като цяло за цената съм съгласен, че е висока. Макар че в щатите не намерих под 30к USD, но тази е от Канада, а там са чувствително по-евтини, заради ниския CAD. Взех ВИН и открих колата че се е продавала в Словашки сайт 2022 за 35 евра на 86к км. Също така ми излезе 1 снимка от търг в Канада: Явно удара е отляво или отзад. Километрите са и напълно нормални за кола от там предвид че последните 1-2 години почти не е била карана. За салона и аз бих предпочел в черно, но цвета не би ме отказал. Впрочем на обяви малко вади очите заради високата яркост на снимките, иначе е доста по-приятен. И накрая относно В8.5... слизайки от Ф10 никъв шанс да взема В8, пък макар и .5. Интериора просто е много ретро за мен. Но офенс както се казва
  4. Здравейте колеги, Едно S4 ми хвана окото и искам малко мнения преди евентуален оглед. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11682273369257385 Колата е от северна Америка т.е. трябва да се види инфо за удар/щети, но ако примем че не е имала сериозни ремонти и премеждия какво бихте гледали? На първо четене ми харесва като spec/оборудване. Няма Дистроник, но не ми е "мъст хев". Щеше да е добре да има и хед-ъп, но явно не е Prestige трим и затова липсва.. Нещото, което би дало много червени точки е че МАЙ има S Спорт Пакет ако съдя по апаратите. Но как да се уверя? Предполагам трябва да гледам за някой код в багажника? Нещо по менютата дали няма да го подскаже? При БМВ е толкова по лесно - вкарваш ВИН и четеш.. S Sport Package: Red Brake Calipers Sport Adaptive Damping Suspension Dynamically adjustable via Audi drive select w/-23 mm ride height from A4 standard suspension Sports Rear Differential Знам за проблема с кобилиците на този мотор, но не съм сигурен дали ще успея да го чуя. Евентуално мога да я закарам в Порше да я видят/чуят. Също, някой има ли впечатления от тази автокъща? Изглежда са доста големи и вкарват яко от северна Америка.
  5. Колега, видя ли колата? Интересно ми е в какво състояние е при тази примамлива цена.
  6. Ползвал съм Армеец за различни коли включително с компенсация по експертна оценка и с доверен сервиз. От опита ми плащат доста добре и никога не е имало проблем с доверените. Едната от колите също беше застрахована на около 40к. За сметка на това цената им е по-висока от конкурентните ЗК. Мисля само в Алианц е по-скъпо. Българската мъдрост обаче гласи: "Не застраховай където е по-евтино, а където имаш човек"
  7. Здравейте, някой наясно ли е какво се случва с Bonecrusher (Боби)? Дали още бачка в Овча Купел 2 и някой има ли му контактите, защото номера който аз имам е изключен, а във форума не е влизал от миналата година...
  8. Имам подобни мераци за следваща кола и понеже съм чувал, че зад-океанските нямат Матрикс, някой наясно ли е да потвърди?
  9. Когато напишат "Всички екстри за модела", а тя милата с ръчни седалки...
  10. Не, не, проблема е същия, както при почти всички бенз мотори от тези години на ВАГ. Въпросът ми беше специално за смяната на буталата със ревизираните сегменти. Просто съм чувал че за надлъжните е към 3-4к (тъй като обмислях А5), но ти казваш че при напречните е по-различно и затова ми стана интерестно? До 2к дали може да се направи читаво? Поздрави
  11. Робо, приятелката ми има Голф 6 2008ма с 1.4 ТФСИ 160 конА. Харчи около литър на 2000км и мисли да му прави ремонта на буталата. Колко пари според теб би трябвало да си приготви ориентировъчно за процедурата. Питам, за да си направим сметка дали е финансово обосновано изобщо.
  12. От Ф и Г сериите на бмв 5та ползва шасито на 7ма.
  13. Аз съм с Ф10 и трябва да кажа, че в нета също има оплаквания по отношение на шума в колата. За мен лично е в рамките на нормата, а и аз никога не се возя без музика. Също така не съм карал А8 или 7-сирис, за да кажа колко по-зле е (ако е).
  14. Горкия автор, скапахте му иначе хубавото желание за прилична кола... Мойте 20 стотинки са, че ако вземе читава кола с история ще се ограничи само до неотложните разходи по застраховки, данък, гориво и консумативи... Същата игра я играх преди 6 месеца и смених едва 2 носача за 8к км (около 500лв общо). Всичко платих накуп и единствения текущ разход ми остана бензина, който е смешна цифра при разход от 10/100 за 260 конА кола...
×
×
  • Create New...