Jump to content

parconi

Members
  • Мнения

    225
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно parconi

  • Рожден ден 30.11.1968

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B8 2.0 TDI

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

1759 профилни разглеждания

parconi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Стрелката може да стои на 90 а реално да е повече или по-малко,така не можеш да го видиш точно.Понякога дава разлики от 10 градуса,под и над тази температура по табло,трябва да гледаш живи данни,най точно е.
  2. А това при покупката не го ли видя...оглед нещо..дори няма вид да е маскирано,то е брутално,не че неможе да се направи ,но си е разправия,дано случиш на читав тенекеджия.
  3. Рестартирай мултимедията ,може пък да се оправи.
  4. Важно е че си решил проблема с датчика,относно почистването на радиаторите аз махнах предпазната кора над тях и част от корубата на въздушния филтър,така се открива място ,метнах един найлон да не влезе вода във кутията и да не намокря алтернатора че е близо,с една дума покрих половината мотор ,и после с водоструйката няколко пъти, по внимателно и не много близо,разстоянието е тясно между двата радиатора но става,носех си и фенерче да видя кога положението е приемливо и така....миене му е майката докато ти хареса .
  5. Не съм съгласен ,че при работещи вентилатори не може да де избегне прегряване,в по горния коментар Пепи - buzzi много добре подсказва какво е редно да се направи,и има огромен ефект,днес го направих и градско каране 88-91....92гр, без климатик... не е за вярване,а уж нямаше много четина и прах между двата радиатора.Пепи ако си още на Кокос казвай каква бира искаш...и кебапчета ,кюфтенца......
  6. Ти ме заинтригува,аз съм с 2,0 CAGA-2011год , и съм с един вентилатор.Като стане колата,сподели какви градуси държи без климатик,градско каране,но трябва да ги гледаш на живи данни,по табло ще си стои на 90гр.Вчера издухах с компресор двата радиатора и между тях колкото можах,че е тесняк,после една водоструйка по отдалеч ,но между тях не посмях,само челно,и има ефект,обдухва се по - лесно и побързо - сваля градуси.
  7. Подобна дилема има и при мен, на 105 гр. се пуска първа степен на перката за охлаждане, тествано няколко пъти,сменени термостати,в движение 90.....94..95, на сегашните температури,питал съм майстори казват дизела обичал топло и всичко било нормално,но 105 гр. ми се виждат множко,те много хора си мислят ,че като стои стрелката на 90 гр и е толкова,но ако се закачат да гледат живи данни ще се изненадат,дори на 105 гр,стрелката стои на 90 поне при мен .При пуснат климатик нещата се нормализират,разбираемо е,заради втората скорост на перката.Ще следя темата с интерес
  8. Темата е стара,но да добавя нещо което ще е от полза на някой с този проблем.Диодите се сменят сравнително лесно,основния проблем е тяхното намиране,в БГ никакъв шанс ,аз ги поръчах от Али -Експрес и за месец пристигнаха, може би сбърках че не пробвах да презапоя само мигащите,защото при мерене с мулицет не показваха да са изгорели,но така и така разглобявам и смених всичките-20бр .Весели празници !
  9. Отлепват се.....сваляне,почистване и залепване със неутрален,прозрачен силикон,задължително неутрален !!!
  10. Странно,моята кола е същия мотор,2011 год,често правя регенерации,особенно в градско на 200км карам я на много къси разстояния но антифриза не мърда. Кагато светне чека вече не е добре работата,отиди и си тествай антифриза за изгорели газове,така на око не става,започни от там,как гледаш маслото,повечето са без щеки,при такава загуба трябва да вдигне нивото на маслото,може да изпуска някое съединение и да се изпарява капейки по мотора,мокета в купето сух ли е..провери всичко това и все от някъде ще си покаже.Смени майсторите ,че това за антифриза при регенерация.......не говори добре за тях.
  11. Би ли споделил откъде поръча щеката,защото в София в Ауто + ми отговориха да се обърна към официален сервиз на АУДИ
  12. 0888 70 87 65 СПИРАНЕТО Е ПО-ВАЖНО ОТ ТРЪГВАНЕТО! Това е човека,през един коментар над теб е обади му се и ще ти помогне
  13. Ако съдиш по уреда на таблото,ще те излъже,стрелката седи на 90гр дори когато е на 80 или 100,на 105 пуска първа скорост,повече не съм вдигал и не зная другата на колко гр. се пуска.това за 2,0 тди мотор,има тема по назад точно по твоя проблем,поразрови се.
  14. Здравейте колеги! Имам въпрос относно температурния режим на колата,модела е А4 Б8 2,0 тди-143к.с 2011год.сега в топлото време попаднах на задръстване и вдигна 106 градуса,но не пусна перка за охлаждане,пуснах климатика и започна да сваля градуси,това е защото заработва перката,за мен не нормално да достига такива градуси и да не се пуска перка ,градусите ги гледам на ЕЛМ в движение.На таблото стрелката не мърда от 90 гр.,но тя стои там и при 82гр,ясно е че има накакъв диапазон,има ли място за притеснения ?
  15. parconi

    Проблем 2.0 TDI CAGA

    Колега,де що има инфо и клипове изгледах ,наясно съм и с колелото и заносване на рамото и кобилицата,и китайските джаджи които монтират да се фиксира хода на рамото, трябва да се демонтира и огледа,благодаря за насоката,ако има нужда от моторче ще се свържа с теб.
×
×
  • Create New...