Jump to content

pa4ini

Members
  • Мнения

    100
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    S6 C4

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1058 профилни разглеждания

pa4ini's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. pa4ini

    Дайте съвет

    Ето ги от Ауди на цена 80лв. Принципно ще ти ги пратят и до Бг, нещо им се беше ебала системата за кредитни карти.. Ако си го закъсал чак толкова мога да ти ги донеса на 15 Юли.. https://trshop.audi.de/konakart/SelectProd.do?prodId=33150&manufacturer=manufacturer&name=WASHER&model=0001 https://trshop.audi.de/konakart/QuickSearch.do?searchText=050105253&x=0&y=0
  2. Да направи полиуретанови. Аз така направих. Макар и от тази снимка не се вижда
  3. pa4ini

    Дайте съвет

    Тя тая шайба едната и част не е ли демпферна? Но може би само при 8 цилиндровите е. Погледнах в ЕТКА-та и нито буквите на мотора ти видях ни дявол.. Иначе ако намериш номера на частта, ще я намерим от Интернет пространството.
  4. OK ще погледна, обаче се прибирам в Бг на 11 Май.. ще ти пиша ако не ти е спешно. Съпорти за съжаление нямам за тях
  5. Привет, аз имам апарати от моята S6 защото отидох на по-голям размер. Ако имаш интерес мога да погледна дали са в мазето все още. Иначе аз съм с 330мм отзад като апарата остана същият нарочно за да не се промени много кантара. При мен 365мм отпред и 330 отзад се оказа най-добре инвестираните пари в колата.
  6. pa4ini

    Quatro -Проблем

    Kолгега, Както по-нагоре има много изписана по темата. При мен проблема беше каре на кардана към задният диференцял. Под товар тресеше все повече и повече. Ново каре от Делта или Порше свършиха работа и баланс на кардана. Поздрави
  7. Смени си термостата и това е! Няма какво толкова да му се чудиш.
  8. pa4ini

    предни спирачки А6

    Привет, От кайен турбо става на шенкел на S6 с малко преправяне и 360мм дискове. Аз имам апарати от моята ми останаха ако ги искаш ще се разберем. Седи така на 18"
  9. обърках темата... и не знам как да си изтрия поста...
  10. Да, И аз имам някой преработки на моята кола но... когато го обявих във форума хората си мислиха, че се шегувам
  11. pa4ini

    Основни лагери S6 C4

    OK мерси, това обяснява, защо всъщност няма резервна част само с номерът. Може би наистина първият ремонтен комплект е нулев... Поздрави
  12. Привет, някой от вас да знае какви основни лагери които мога да се намерят ще паснат на Ауди 4.2 AEC. Валът и лагерите са едни и същи с ABH AEC AHK ABZ всички 40V мотори. Не мога да намеря и това е. Номерата по ETKA са 077105561 и 077106691 това за AEC за другите блокова номерът е същият но с по една буква отзад. Има ремонтни комплекти с означения на цветове... но аз търся оригинални. Може в тази тема да има някакво решение но аз не разбирам руски.. http://as8.ru/forum/viewtopic.php?f=26&t=10052 Ако някои има инфо ще съм благодарен. П.
  13. Аз карам с 360мм х 34 влиза точно в 18''. Но без отзад също трябва да помислиш иначе не е балансирана колата...
  14. Колега това дето си го написал е много странно, моята кола е с DQT около 400кс с диф 4.11 и кутията и е перфектна с темпомат с 160 разхода падна с 3 литра на 100км. както си написал разликата между DQT и CMG e в 4,5,6 но аз сложих скоростите в камбаната на CMG-то за да се запази оригиналното охлаждане. Не знам на какво я караш твоята кола но за път по добра кутия няма... ако има що годе мощност. Разлика като предавателно число няма но примерно първата на дизела беше по широко колелото...по здраво от на бензина конкретно за тези кутии говоря.
  15. Бяха поръчани от Стара Загора. Цената беше около 240лв за целият мост. По спомен по-евтино от оригинални тампони.
×
×
  • Create New...