Jump to content

Jivko Gochev

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi А3 TDI BKD

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Jivko Gochev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Датчик за регулиране на фаровете /кантар май му казват / този дето е на носача ако са различни заден ми трябва ауди а3 2004 цена ?
  2. Здравейте Мисля че ми се скапа турбината , дими като запалена пушека е сив извън града не се усеща, но в града като спра на светофар и тръгна е ужас. Утре ще ми разкачват генерацията да проверяват дали хвърля масло. Въпроса ми е а после какво чух добри отзиви за сервиз "Турбо- колос" София предлагали английски и китайски части и давали гаранция. Какви са ви впечатленията за този сервиз п.п. Намерил съм уж нова турбина / не рециклирана/ за 710 евра в немско , обаче дали може да е някоя шмекерия
  3. Това е до морето и обратно климатика на ауто през цялото време. По цялата магистрала от Ст. Загора до Бургас на темпомат. По сметки на горивото пак е това разхода
  4. А не знам дали завиват , може и да бъркам понятията извинете. А по въпроса мога ли да сложа ксенон и на дългите ?
  5. На моите късите са ксенон дългите обикновени крушки , така си дойде колата. Дали мога да сложа ксенон и на дългите. п.п. Фаровете са адаптивни
  6. Не знам колега аз моята още като я взимах от сервиза в германия хората ми казаха че има проблем с едната дюза. Като си дойдох смених консумативи в един сервиз ми регулираха дюзите и направиха диагностика. Показанията бяха че четвърта дюза не работи много добре, в същото време в документите от германския сервиз пише дефект 3-та дюза. Колата върви като самолет , не прекъсва не гори масло и не губи антифриз, - единствено още като я докарах пушеше точно такова бяло ама направо облак се едно се е запалила и миришеше на сорова нафта. След смяна на масла филтри и т.н. и въпросното регулиране /макар не знам точно кво ще им регулират на тия дюзи/ пушенето може да се каже че изчезна. Сега пуши предимно след доста настъпване /160 - 200/ влизайки в града след това я забелязвам че пропушва по светофарите и след 10-на 20 километра изчиства и няма пушек.
  7. Здравейте А3 2004 Има ли начин да сменям режимите на климатроника или става само с кабел за диагностика. В смисал като взех колата въртейки лявото копче се променяха и двете температури след диагностика на климатика и проверка на фреон и тем подобни започнаха да се променят поотделно. Знам че климатика е двузонен и трябва да е така но видях че може и иначе и сега това ме дразни. п.п. Не можах да намеря инфо в друга тема Благодаря
  8. Здравейте , Таблото е VDO 88311219 / с допълнителните уреди отстрани/ Проблема се получи при слагане на акумулатора , нещо клемите не дадоха добър контакт и като тръгна да върти стартера се загубиха токовете. Аз както колата си беше на контакт тръгнах да ръчкам акумолатора /нали е удобно точно зад мен/ колата запали обаче уредите на таблото не работя. Работи само волтметъра за зареждането, налягането на маслото и малкото дисплейче за температурата на въздуха, километраж оборотомер температура не. Контролните лампи си светят нормално и подсветката на дисплея също. Питах различни майстори според едни е софтуер според други има един транзистор BDX77 който е някъкво захранване на самото табло. Моля къжете си мнението че ми писна от "майстори"
  9. Не е нужно да го обучаваш нанаво , достатъчно е да заключиш/отключиш веднъж от шофьорската врата и ключа се активира.
  10. Здравейте колеги Имам подобен проблем с моя ключ , след като изпълних гореспоменатите операции съответно първия път с 1 натискане на копчето а втория път с две натискания. Ключът проработи но работи само няколко пъти след това спря. Сега като пробвам клакосан исписква само веднъж незасивсимо колко пъти го натискам. Когато програмирах ключа втория път изпипка два пъти . Какъв според вас може да е проблема , това е втория ключ за колата и не отключваше още като я взех. Прецака ми се ключалката на шофьорската врата и сега е много неудобно да ходя до багажника за да отключа или заключа Благодаря предварително
  11. Благодаря колеги, с ваша помощ открих донякъде проблема. Няма добро захранване на дачника на хол, който при моя мотор е на самото делко. Дава някъква мижава стойност обаче няма 12 волта, пуснахме дирекно захранване от акумолатора и колата запали . Сега проблема е да открия защо не подава там тези 12 волта. Имате ли идея дали кабела влиза дирекно в компа и дали проблема ще е в него, майстора вика да пусна един плюс през контакния ключ и да карам обаче на мен не ми се ще нещо п.п. Колега къде е този бушон под предната седалка ли ? Още веднъж много Ви благодаря!
  12. Аудито е бензинка 2.0 16V - мотора се води АСЕ механична инжекция. Проблема на колата беше следния мотора работи нормално на обороти, като подадеш газ / особенно ако е по рязко/ започва да прекъсва и като се вдигнат оборотите изведнъж тръгва нормално. Започнахме последователно смяна наред свещи, дистрибуторна капачка, палец въздушен филтър. Понякое време колата спря изобщо да пали и ние първоначално се насочихме към клапата дето управлява инжекциона. Обаче накрая се оказа че няма ток на свещите, та даже и от бобината не излиза нищо. Преди бобината има комутатор в който влиза една букса с три кабела и излизат два дето отиват съответно на + и - на бобината. Направил съм следните измервания - до бобината на буксата идват +12 и две абсолютни маси - на + са на бобината идва 12 волта Идеи някъкви дали е комутатор или бобина имали начин да ги премеря някък Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...