Jump to content

EJOT

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Персонална информация

  • Локация
    Pleven
  • Интереси
    audi-ta

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

EJOT's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей! Благодаря за коментара! Всъщност ако не ти е нужна-изпрати я. /Speedy-офис бул.Хр.Ботев-49 ,Плевен- за сметка на получателя,до поискване/ - Иво Копев Относно "каузата" за помощ на колегите - бих помогнал на всеки стига да желае, както и мога да му доставя нови дюзи - "Bosch" на стойност около 80лв.. 0877316 643
  2. EJOT

    3.0tdi BKN Пуши като загрее

    Привет По мое мнение "синкавия пушек" на празен ход при загрят двигател е ясен признак за разход на масло през уплътнителите на всмукателните клапани. В този режим двигателя работи като атмосферен- подналягането в колектора е най-високо в сравнение с всички останали режими ,тъй като турбо-компресора не е в режим на нагнетяване поради ниски обороти /и дори оказва леко съпротивление/.
  3. Благодаря за подкрепата,Integrale! Всъшност 60лв. ще са дължими единствено при успешно почистшане и на 4-те дюзи. Това което рискува приятеля ни по марка е разходите за куриера...... а аз бих се радвал да реша проблема му....
  4. Цанчо, Конструктивно тези дюзи са изключително опростени и на практика "механичното износване" при тях е незначително. Основно проблема при тях е: натрупване на замърсявания /отлагания от горивото/ в областа на клапана и пружината на дюзата/както и задръстване на цедката в самата дюза/,което често се изразява в блокиране или ограничаване хода на иглата и пружината на клапана от една страна,а от друга намаляване на проходното сечение- а то е определящо за производителността на дюзите. Не е за пренебрегване и възможна вътрешна корозия вследствие на вода в горивото или от съхранение дълго време на отворени дюзи /съблюдавайте за това при закупуване на употребявани такива/ . Почисването е им е деликатна работа и ако имате проблем- просто ми изпратете дюзите. Ще заплатите само за броя дюзи с възстановени характеристик !!! На прикачената снимка може да видите какви са последствията от корозия в дюзите.... На приложената снимка ясно се вижда какво причинява водата /и респективно корозията от нея/ във вътрешността на дюзите....
  5. Добавките ш голяма част са илюзия с търговска цел,но както отбелязах по горе-изразявам само предположение с идеяата да помогна. Ако е от налягането на помпата/както преполага drido/ -при по ниско такова от 6,0 bar би имал проблеми и при други режими на работа....
  6. Привет! Само предположение: проблема в възможен и поради замърсяване на разпръсквачите/натрупвате се смоли подобни на нагар във вътрешността им- най-често от некачесвени горива/,което намялява проходното сечение на дюзате.От своя страна това води до невъзможност на същите да впръскват достатъчно гориво при макс.натоварване- инжекционния разпределител променя налягането към инжекторите / които са с константно проходно сечение /, което променя и количеството на впъскваното гориво.
  7. Привет Преполагам-ДА! Проблема при дюзите и във вашия случай е идентичен със случаите на запушени/блокирал клапан/ разпръсквачи,а именно натрупване на отлагания/ наподобяващи нагар от масло-осмолявания от бензина и некачествено гориво/ ,който блокира движението на пружината и стъблото на клапана на дюзата .Освен това фактор се оказва и корозия вътре в дюзата вследствие на вода в горивото.Проблема се явява осезаемо , когато двигателя работи изключително и само на газ /LPG или метан/. Ако вашия двигател е с дюзите с по-големия диаметърна на присъединяване към горивопроводите- мога да Ви предложа 4 броя налични разпръсквачи в отлично състояние- по 25 лв./1бр. Демонтирани са от атомобил ползван само на бензин!!! Надявам се да мога да помогна,тъй като съм наясно с мъките ,който създават тези механични дюзи! С поздрави: Иво
  8. Почиствам /рециклирам/ дюзи на Bosch -за механичен инжекцион -15лв./1бр./куриерскиtе разходи -за сметка на изпращача/ .Гарантиран резултат при 90 % от случаите- в зависимост от състоянието, в което се намират /ако са съхранявани във влага - силно корозиралите отвътре разпръсквачи са проблем /. Технологично време за почистване и връщане - 48ч./без времето необходимо на куриера/ Връщане с куриер с наложен платеж - заплаща се само за успешно почистения брой дюзи!!! Забележка: Имайки предвид стойността на нови дюзи/ между 100 и 130лв./ - при около 90% успеваемост на методиката, която прилагам за възтановяване работата на разпръсквачите себестойността и е почти фиктивна. 0887441722 Моля пишете на : kopev@abv.bg
  9. EJOT

    A6 C4 2.0 16V

    Като цяло не е лош мотор... но не е като 2,3... поне за моята 6-ца мога да кажа/имам и Ауди 100 2,3...89г./Карах и Ауди 100 1,8 89г.... и като 4е ли тоя мотор/на 6-цата.../ без обороти е скопен ягуар... жърт. му момент е еджа при 4000prm с >>>>и не е от никак икон. в градски цикъл.... Пази го от кусане на ремък..--- ще ти струва 80лв. клапани.... 80 повдигачи/хидр./ гарнитура глава- 40-60лв. -ако си го рем. сам пробл. също е и зъбното колело на разпр. вал-ако не е стег. добре може да скъса шонката/щифта/... и ще има6 същите проблеми какъв е зора да се пише на кирилица тук?!!!
  10. Ima prekasvach svarzan s droselovata klapa...ako e izoliran..ili dr.klapa e pozicionirana taka,4e prekasvacha ne e natisnat ot losta na klapata... stap.motor e izoliran... i dvig raboti kato zasm. za prazen hod prez droselovata klapa...a ne prez stap. motor... i da ti kaja tova e po dobriq bvariant.... problemite sa : po nioski oboroti na studen dvigatel...i pri vkl. klimatik
  11. Tozi prekasvach ne pozvolqva da se startira dvigatelq pri piziciq na losta za skor. -"P"-jelatelnio e da ne go izilirash!!!
×
×
  • Create New...