Jump to content

blade

Members
  • Мнения

    183
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А4 1.8 20V

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    София

blade's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Става за женска кола. Градска. Обаче за съжаление не и за нещо повече. Мъж с нормални размери размери трудно може да се вози или да я кара поради ниския таван и тясното купе. Неудобствата от малкото пространство са доста, дори и когато става въпрос да си сложиш колана. Задната седалка е само за дете или жена. Усещането като цяло е като че се возиш в някаква капсула. При по-интензивно извънградско каране, започва да дава доста дефекти. Окачването е много твърдо, всяка неравност на пътя се усеща, да не говорим за дупки. По отношение на плюсовете - визията определено се харесва на жените и тук опел са ударили десятката; колата е малка на външни размери и жена лесно я кара, въпреки че заоблените форми залъгват при движение на заден ход; разходът на гориво е доста нисък за бензинов двигател; колата е бързооборотна и доста пъргава. Като цяло гласувам за А3 с двете ръце. Но ако ти няма да караш колата и няма да се возиш много в нея, по-добре остави крайния избор на жена ти, защото най-важното е тя да й се кефи. Жена ми вече трета година е с Тигра и въпреки, че е много наясно с горните минуси все още й се кефи и то главно заради визията и заради това, че е малка.
  2. TachoPro донгълът се използва за коригиране на показанието на километража(odometer) на автомобила (т.е. коригира изминатите километри) през диагностичния конектор в случай на дефектиране на инструментния клъстер, или когато се налага подмяната му с нов. Донгълът може да се използва и като OBD/OBDII конвертор и да работи с VAG-COM. Цената на донгъла е 225лв.
  3. blade

    типтроник

    Я да попитам и аз - бива ли да се пускат в движение? Примерно карайки на 4-а и на D, да вкарам лоста на 3, после на 2 и на 1 като моторна спирачка.
  4. Гарантирам, че никога не са били на бългърски!
  5. Как според вас помага java-та на бутончето TOP ? Колега, вероятно Javascript-a ти е забранен в браузъра.
  6. blade

    ...вдигат глобите

    хмм след фаровете не е ли време да си поговорим и за ползата от коланите?
  7. blade

    Какво ще кажете

    Супер си е автоматчето. Другите само завиждат Честито!
  8. blade

    ...вдигат глобите

    Тази статия бих я кръстил "Зверски скачат рушветите за КАТ": Рушвета за катаджиите се очаква да скочи от една двайсетолевка на две или повече. Тия са ненормални!
  9. Е, очевидно сериозен диалог няма как да стане, за убеждаване да не говорим. Пожелавам на себе си и на всички от клуба коланите да са ни винаги излишни!
  10. Добре, да ползваме определените изходни постулати - законът остава на втори план и приемаме, че сме длъжни да опазваме живота и имуществото на другите и това е част от разбирането ни за ДЪЛГ, ЧЕСТ и ДОСТОЙНСТВО. За да избегна дълги философии ще дам един пример в тази връзка, макар и доста ужасяващ: Да си представим ПТП, при което колата управляваната от Х и превозваща още един пътник (или повече) е излетяла нощно време от пътя, ударила се е челно и се е подпалила. Пътникът е в безсъзнание или шок и не е в състояние да съдейства. Все още никой не е пристигнал на местопроизшествието. Можем да разгледаме две хипотетични ситуации: Първата: Х е бил без колан, в безсъзнание е и загива заедно с пътника. Резултат: животът на Х и на пътника е загубен поради лошото каране на Х, но също и поради неблагоразумието да сложи колан. Втората: Х е бил с колан, който го спасява и той успява да изведе пътника на безопасно място. Резултат: въпреки причиненото ПТП, благоразумието на Х да кара с колан е съхранило човешки живот. Е, в този случай не е ли именно втората ситуация тази, в която понятията ДЪЛГ, ЧЕСТ и ДОСТОЙНСТВО придобиват истински смисъл? Та нали именно в нея е съхранен човешки живот? Както сам каза - в такъв случай ти първи би сложил колан. И ако това е така, в една подобна ситуация законът не подкрепя ли именно такава ценностна система?
  11. За разлика от ските, бънджи скоковете и т.н. движението по пътищата е регулирана със закон дейност и това води до спазването на определени изисквания от всички участници. Кратък цитат от ЗАКОН ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА: " чл. 1 (2) Целта на този закон е да се опазват животът и здравето на участниците в движението по пътищата, да се улеснява тяхното придвижване, да се опазват имуществото на юридическите и физическите лица, както и околната среда от замърсяването от моторните превозни средства. " Целта е ясно дефинирана. Нарушава ли човешките правата на уважаемети противници на задължението за слагане на колан и кои по-точно? И как те приемат задължението за носене на каска за мотоциклетистите? Или пък примерно задължението за пешеходците да преминават само на зелено?
  12. Не трябвало да се слагат колани, когато се кара градско... Било ненужно. Брей че умно - защо ли никой друг не се е сетил? Ами много ясно защо - защото е безумно да си го помислиш! При удар с 60 км/час можеш да си строшиш главата в предното стъкло като стой та гледай. Колегата по-горе, който е описал удара си, е жив пример. Само си представете при едно бързо тичане, което е с около 20 км/час, ако се спънете внезапно какво се случва. Ами ако в този момент отпред е стъклото на колата? А какво става при челен удар с насрещен автомобил: 60+60=120 км/час?? Има ли нужда от повече обяснения? И другия хит - защо коланите били задължителни със закон? Ами пак е много ясно защо - именно заради "хитроумните" разсъждения, че нямало нужда от колан. Иначе спокойно, не са нарушени човешките права - всеки който иска да се самоубие може да го направи. Дори и на пътя. Случва се ежедневно.
  13. blade

    Климатик-разход

    Това мнение е най-близкото до разбирането ми по въпроса. С едно допълнение, че при климатроник този ефект на повишен разход на практика ще бъде само до момента на постигане на зададената температура, а при климатик - постоянно (или докато не се намеси задкормилното устройство).
  14. Не ходете никога в сервиз ЛЪКИ ДЖЕМ, оторизиран от ДЗИ. Намира се на Самоковско шосе при СБА, преди Панчарево. Не гледат как да ти оправят колата, а да закърпят положението колкото да не се разпадне колата докато излизаш от сервиза. Шефът им е пълен пе*ал
  15. blade

    Трудно пали

    хмм и аз страдам от подобна болест, но за сега не ме бърка толкова че трябва да врътна 3-4 пъти стартера, за да запали при топъл двигател.
×
×
  • Create New...