-
Мнения
183 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Ауди А4 1.8 20V
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Локация
София
blade's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
какво да бъде А3 или Опел тигра
blade отговори в темата на Симеон Георгиев - Как и каквo Audi да си купя?
Става за женска кола. Градска. Обаче за съжаление не и за нещо повече. Мъж с нормални размери размери трудно може да се вози или да я кара поради ниския таван и тясното купе. Неудобствата от малкото пространство са доста, дори и когато става въпрос да си сложиш колана. Задната седалка е само за дете или жена. Усещането като цяло е като че се возиш в някаква капсула. При по-интензивно извънградско каране, започва да дава доста дефекти. Окачването е много твърдо, всяка неравност на пътя се усеща, да не говорим за дупки. По отношение на плюсовете - визията определено се харесва на жените и тук опел са ударили десятката; колата е малка на външни размери и жена лесно я кара, въпреки че заоблените форми залъгват при движение на заден ход; разходът на гориво е доста нисък за бензинов двигател; колата е бързооборотна и доста пъргава. Като цяло гласувам за А3 с двете ръце. Но ако ти няма да караш колата и няма да се возиш много в нея, по-добре остави крайния избор на жена ти, защото най-важното е тя да й се кефи. Жена ми вече трета година е с Тигра и въпреки, че е много наясно с горните минуси все още й се кефи и то главно заради визията и заради това, че е малка. -
Софтуер и хардуер за извличане на данни от компа
blade отговори в темата на AAA - Техника / Електроника
TachoPro донгълът се използва за коригиране на показанието на километража(odometer) на автомобила (т.е. коригира изминатите километри) през диагностичния конектор в случай на дефектиране на инструментния клъстер, или когато се налага подмяната му с нов. Донгълът може да се използва и като OBD/OBDII конвертор и да работи с VAG-COM. Цената на донгъла е 225лв. -
Я да попитам и аз - бива ли да се пускат в движение? Примерно карайки на 4-а и на D, да вкарам лоста на 3, после на 2 и на 1 като моторна спирачка.
-
Гарантирам, че никога не са били на бългърски!
-
Бутончето 'TOP' не ми работи
blade отговори в темата на Lube - Форумът: новини, обсъждане на проблеми и въпроси
Как според вас помага java-та на бутончето TOP ? Колега, вероятно Javascript-a ти е забранен в браузъра. -
хмм след фаровете не е ли време да си поговорим и за ползата от коланите?
-
Супер си е автоматчето. Другите само завиждат Честито!
-
Тази статия бих я кръстил "Зверски скачат рушветите за КАТ": Рушвета за катаджиите се очаква да скочи от една двайсетолевка на две или повече. Тия са ненормални!
-
Е, очевидно сериозен диалог няма как да стане, за убеждаване да не говорим. Пожелавам на себе си и на всички от клуба коланите да са ни винаги излишни!
-
Добре, да ползваме определените изходни постулати - законът остава на втори план и приемаме, че сме длъжни да опазваме живота и имуществото на другите и това е част от разбирането ни за ДЪЛГ, ЧЕСТ и ДОСТОЙНСТВО. За да избегна дълги философии ще дам един пример в тази връзка, макар и доста ужасяващ: Да си представим ПТП, при което колата управляваната от Х и превозваща още един пътник (или повече) е излетяла нощно време от пътя, ударила се е челно и се е подпалила. Пътникът е в безсъзнание или шок и не е в състояние да съдейства. Все още никой не е пристигнал на местопроизшествието. Можем да разгледаме две хипотетични ситуации: Първата: Х е бил без колан, в безсъзнание е и загива заедно с пътника. Резултат: животът на Х и на пътника е загубен поради лошото каране на Х, но също и поради неблагоразумието да сложи колан. Втората: Х е бил с колан, който го спасява и той успява да изведе пътника на безопасно място. Резултат: въпреки причиненото ПТП, благоразумието на Х да кара с колан е съхранило човешки живот. Е, в този случай не е ли именно втората ситуация тази, в която понятията ДЪЛГ, ЧЕСТ и ДОСТОЙНСТВО придобиват истински смисъл? Та нали именно в нея е съхранен човешки живот? Както сам каза - в такъв случай ти първи би сложил колан. И ако това е така, в една подобна ситуация законът не подкрепя ли именно такава ценностна система?
-
За разлика от ските, бънджи скоковете и т.н. движението по пътищата е регулирана със закон дейност и това води до спазването на определени изисквания от всички участници. Кратък цитат от ЗАКОН ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА: " чл. 1 (2) Целта на този закон е да се опазват животът и здравето на участниците в движението по пътищата, да се улеснява тяхното придвижване, да се опазват имуществото на юридическите и физическите лица, както и околната среда от замърсяването от моторните превозни средства. " Целта е ясно дефинирана. Нарушава ли човешките правата на уважаемети противници на задължението за слагане на колан и кои по-точно? И как те приемат задължението за носене на каска за мотоциклетистите? Или пък примерно задължението за пешеходците да преминават само на зелено?
-
Не трябвало да се слагат колани, когато се кара градско... Било ненужно. Брей че умно - защо ли никой друг не се е сетил? Ами много ясно защо - защото е безумно да си го помислиш! При удар с 60 км/час можеш да си строшиш главата в предното стъкло като стой та гледай. Колегата по-горе, който е описал удара си, е жив пример. Само си представете при едно бързо тичане, което е с около 20 км/час, ако се спънете внезапно какво се случва. Ами ако в този момент отпред е стъклото на колата? А какво става при челен удар с насрещен автомобил: 60+60=120 км/час?? Има ли нужда от повече обяснения? И другия хит - защо коланите били задължителни със закон? Ами пак е много ясно защо - именно заради "хитроумните" разсъждения, че нямало нужда от колан. Иначе спокойно, не са нарушени човешките права - всеки който иска да се самоубие може да го направи. Дори и на пътя. Случва се ежедневно.
-
Това мнение е най-близкото до разбирането ми по въпроса. С едно допълнение, че при климатроник този ефект на повишен разход на практика ще бъде само до момента на постигане на зададената температура, а при климатик - постоянно (или докато не се намеси задкормилното устройство).
-
Не ходете никога в сервиз ЛЪКИ ДЖЕМ, оторизиран от ДЗИ. Намира се на Самоковско шосе при СБА, преди Панчарево. Не гледат как да ти оправят колата, а да закърпят положението колкото да не се разпадне колата докато излизаш от сервиза. Шефът им е пълен пе*ал
-
хмм и аз страдам от подобна болест, но за сега не ме бърка толкова че трябва да врътна 3-4 пъти стартера, за да запали при топъл двигател.