Jump to content

Reaperr

Members
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 B9 3.0 TDI 272Q

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Reaperr's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Продавам си личния автомобил, закупен от мен от първи собственик в Германия през 2020 г. Автомобилът е A4 B9 3.0TDI 272 к.с., 3x SLINE с автоматична скоростна кутия ZF8. Доста добре оборудван атомобил. Обслужван е педантично и навреме, някой неща са сменени превантивно. Двигателят и турбината са сменени гаранционно на 123 000 км., може да се провери в официален сервиз. Два комплекта гуми и джанти. Подробна информация за оборудването на автомобила, състоянието му и повече снимки може да намерите в обявата тук. Цена: 49 800 лв.
  2. 3.0 TDI 272 коня е с торсен и ZF8 кутия
  3. Определено и аз съм потресен.
  4. https://en.bidfax.info/audi/a6/9536176-audi-a6-prestige-2016-silver-30l-6-vin-wauhgafc7gn002084.html
  5. Продавам оригинални нови секретни болтове. За съжаление обърках номера и не стават за моята кола. Взех ги с отсъпка и ги продавам със същата. На снимките може да видите и моделите за които стават. Part number - 4K0071455 Цена - 90 лв. Тел. 0883334113
  6. Аз също съм сменявал батерията сам и не е имало проблеми. Пробвай с друга батерия, не е нужно ключар да ти я смени, има клипчета в YouTube как се сменя.
  7. Моят съвет е да си търсиш с CarPlay. Освен това, което искаш да използваш има и много други благини, една от които е, че постоянно може да караш с Waze на екрана, да използваш Spotify и други подобни платформи.
  8. На мен ми харесаха: "уплатнение реден капак" и "лайсната"
  9. Благодаря на всички за мненията! Събрах още не много ласкави мнения за континентала от познати, които са карали с него и реших да сложа Bridgestone Potenza Sport. Колата дойде от Германия с Potenza и беше много добре с тях. Ще ги покарам и ще ви дам обратна връзка как е новият модел.
  10. Здравейте колеги, Може ли да ми дадете съвет. Колата е A4 B9 3.0TDI 272 Quattro. Размерът на гумите е 245/40/18. Колебая се между следните марки и модели: 1. Continental PremiumContact 6 2. Bridgestone Potenza Sport 3. Michelin PS4 4. GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Като цяло съм ги подредил по предпочитанията ми към момента, спрямо отзиви и тестове, които съм гледал, но ще се радвам да чуя мнение, ако някой е карал с конкретните модели. Благодаря предварително!
  11. За да помогна на други колеги, оказаха се тампони на мотора.
  12. Здравейте, Благодаря за отговорите. Нямам чукане при пълен ляв или десен и потегляне, но вчера, когато отново карах 40 км колата в жегата извън града започна да чука при спиране, опитах се да запиша клипче в което се чува припукването при спиране. Днес сутринта, когато идвах до офиса и колата не е карана толкова го нямаше. Възможно е да са каретата, проблемът е, че не намерих добри афтър маркет алтернативи, а оригиналните са по близо 1000 лв. едното. @yoan40 ти какви външни сложи?
  13. Здравейте колеги, От няколко години карам А4 B8 2.0 TDI CAGA 12.2011 с ръчна скоростна кутия. Колата в момента е на около 218000 км. От известно време имам вибрации във волана при ускорение, усещат се най много между 1500 и 2500 оборота, когато е максималния въртящ момент. Вибрациите, също така са обвързани с това дали колата е загряла, първите 3-4 км няма вибрации или поне са много по-малки. По колата са сменени: съединител с маховик преди 20 000 км и абсолютно всички ремъци и ролки на 210 000 км. Гумите са балансирани няколко пъти, прави го и с летни и със зимни, джантите са прави. Ходих в няколко сервиза и има различни предположения, но никой не може да каже с точност, по окачването всичко изглежда наред. В продължение на това, онзи ден пътувах около 200 км със средна скорост 150 км/ч и влизайки в града, започна да се чува чукане метал в метал, усещаше се отдолу по купето, най вече при намаляване на скороста. Помислих, че може да се е откачил някой тампон на гърнето, но погледнах и всичко беше наред. Вдигнах на крик колата, да проверя гумите и открих, че завъртайки гумата напред и назад се чува силно чукане, което не знам дали е нормално. Записах два клипа, които може да видите по-долу. Днес си направих същия тест, но при студена кола и чукането беше много по-малко. Също така вече го няма това метално чукане в купето, както го имаше онзи ден след 200 км по магистралата. Някой да има идеи? Мерси!
×
×
  • Create New...