Jump to content

Радо

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Радо

  • Рожден ден 23.11.1978

Друго

  • Kaра
    Audi B4 Avant

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Радо's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. От къде да го купя? От магазините по Симеон или от Интеркар 3000?
  2. jordanik, благодаря за изчерпателния отговор! И за финал на темата - някой може ли да ми каже от къде да го купя този датчик и колко може да струва?
  3. Здравейте отново! Значи днес приложих на практика съветите ви и ... БИНГО! И аз вече почнах сериозно да си мисля за скъсани кабели на стартовата дюза, обаче като махнах маншона - нищо. Проверих и кабелите на другия жак (дето е на една връзка с този на стартовата дюза, но влиза във въздушния филтър) и там всичко ок. Тъкмо се отчаях, но реших да пробвам съвета на Lube и, о чудо, запали от раз!!! (Тук едно мерси и на ksi1 за схемата). Та, явно от там е проблема. Сега моля знаещите и можещите да ме светнат защо така става и какво да правя нататък (да не вдигам всеки път капака и да откачам синята букса). Отново ГОЛЯМО благодарско на всички за помощта!
  4. Благодаря на всички за включването!!! Като пробвам предложенията (по всяка вероятност почивните дни), ще пиша какъв е резултата. Поздрави!
  5. Акумулатора е супер. Може ли да обясниш малко по-лаишки, на кой фланец са тези 2 датчика? Иначе и аз си мисля, че дюзите не би трябвало да се запушат толкова бързо. Имайте предвид, че колата е нов внос, а проблемите с паленето на бензин започнаха на около 6000 км. след слагането на газта (всъщност веднага щом се застуди). slav4o, кабелите и свещите не съм ги проверявал, но последния път, след доста въртене на бензин (и непалене), запали без проблем на студено, на газ. За това си мисля, че са ОК. На мен също ми се ще да я закарам на някаква диагностика, но да си разбират хората от работата. Да не ми вземат само парите и да кажат - ами щом имаш газова уредба, от това е. Някакви предложения за такъв сервиз?
  6. Здравейте! Яви ми се следния проблем: Позахладня времето и започна да пали трудно на бензин, а откакто застудя - хептен. Колата е от 8000 км на газ. Питах разни хора и казаха, че сигурно са се задръстили дюзите. Вероятно решение - добавка за почистване на дюзи и 300-400 км. на бензин. Пробвах го - никакъв ефект (освен чистата работа на двигателя на ниските обороти). Следващ съвет - да изчистя петата дюза (за студеното палене). Направих и това - без ефект. Последно пробвах и датчика на температурата - работи. Някаква идея на къде да поема от тук нататък? Ако е към чистене на дюзи - къде чистят, но не с ултразвук, защото чух, че не било добре за дюзите? А някаква идея за читав сервиз на приемливи цени? Благодаря за съдействието предварително!
×
×
  • Create New...