Jump to content

LARRY_BG

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Последни посетители

523 профилни разглеждания

LARRY_BG's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги! Търся дръжка или целия механизъм за заден капак (багажник) на Audi 80 Avant B4 1993г. 1.9 TDI, 90 к.с. Счупи се едното рамо на дръжката, което предава натиска към механизма за отваряне на багажника.
  2. Здравейте колеги!
    Търся дръжка или целия механизъм за заден капак (багажник) на Audi 80 Avant B4 1993г. 1.9 TDI, 90 к.с.
    Счупи се едното рамо на дръжката, което предава натиска към механизма за отваряне.
  3. LARRY_BG

    Ауди 80 б4 1.9 тди

    @Da_DD Оправи ли се колата? Какво се оказа?
  4. @radi_nrj Къде Ви ремонтират помпата? И какъв точно беше проблема?
  5. До къде стигна ремонта на Ауди-то?
  6. А възможно ли е проблема да е от нафтовата помпа?
  7. @alexvan Привет, в този случай трупат ли се грешки при диагностиката? Сега като се замисля, пролетта като беше около 10-12 градуса и колата е позагряла, палеше по-трудно с повече въртене, но после вървеше добре. Не знам дали това има връзка...
  8. Привет, в този случай трупат ли се грешки при диагностиката?
  9. Привет, в този случай трупат ли се грешки при диагностиката? Сега като се замисля, пролетта като беше около 10-12 градуса и колата е позагряла, палеше по-трудно с повече въртене, но после вървеше добре. Не знам дали това има връзка...
  10. Сменихме датчика, но проблема си остана Колеги, помагайте! Каква може да е причината?
  11. Изчистихме грешките, но проблема остана и същите грешки се появиха отново!
  12. Здравейте!

    Имам Audi 80 1.9 tdi 1994г., което започна да гасне като загрее около 80 градуса. Колата като е студена работи добре, но по някое време като загрее над 80 градуса,  ако е на скорост придърпва, а ако е на тихи обороти както работи и изведнъж гасне. Опитвам да запаля, върти, но не пали. Ако изчакам няколко минути пали, но тресе, все едно е на 3 цилиндъра, мени обороти и пак гасне. Като изстине пали от раз и работи добре, докато загрее и пак започва същото. Не знам дали това има връзка, но забелязах, че след като изгасне и дам на контакт, вентилаторът на парното започва да върти без да е включен от копчето и понякога се чува едно силно чаткане като давам на контакт или като изключа от контакт.

    При диагностиката даде следните грешки:

    2 Faults Found:
    00513 - Engine Speed Sensor (G28)
            05-10 - Input Open - Intermittent
    00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

     

    Какъв може да е проблема?

    Колеги, помагайте!

  13. Здравейте! Имам Audi 80 1.9 tdi 1994г., което започна да гасне като загрее около 80 градуса. Колата като е студена работи добре, но по някое време като загрее над 80 градуса, ако е на скорост придърпва, а ако е на тихи обороти както работи и изведнъж гасне. Опитвам да запаля, върти, но не пали. Ако изчакам няколко минути пали, но тресе, все едно е на 3 цилиндъра, мени обороти и пак гасне. Като изстине пали от раз и работи добре, докато загрее и пак започва същото. Не знам дали това има връзка, но забелязах, че след като изгасне и дам на контакт, вентилаторът на парното започва да върти без да е включен от копчето и понякога се чува едно силно чаткане като давам на контакт или като изключа от контакт. При диагностиката даде следните грешки: 2 Faults Found:00513 - Engine Speed Sensor (G28) 05-10 - Input Open - Intermittent00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Какъв може да е проблема? Колеги, помагайте!
×
×
  • Create New...