Jump to content

blaster

Members
  • Мнения

    44
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно blaster

  • Рожден ден 1.04.1989

Друго

  • Kaра
    audi b4 TDI combi

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    smolian

Последни посетители

1511 профилни разглеждания

blaster's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. blaster

    Дизел газ метан

    в момента проучвам вариянта за монтиране на газова система на мойта печка според всичко прочетено до мемента мисля че има как да изкарам още някое друго конче от печката като и вкарам малко газчица в смукателния колектор с някаква проста система от един пресустат и един електромагнитен клапан да и пускам газчица чат пат като ме прихапят лудите като нитро хаха даже може да си боядисам газовата бутилчица и да я налепя с надписи NOS за да шашкам мойте "любими" голфадйии и пише че при прекомерно подаване на пропан-бутан в смукателя неизгорелите газове се възпламеняват в изпускателната система както съм и без катализатор може и пламъци да го науча да изкарва хаха направо няма да има такава ТДИ бегачка хаха
  2. това слуйи само за мерене на налягането на тези на който си гледал че излиза маркуч явно са им монтирали бустгейдж тва е яко и се прави лесно и аз имам
  3. вече приключих с тунинга но май трябваше да направя нещо със спирачките също колата ми никога повече няма да тръгне R.I.P
  4. само да ви кажа това съм го пробвал на мойта сменяте търбото с гарет Т3 от ЛТ и слагате и разпръсквачи от същото и колата става лудница голфовете ги яде за закуска хахаха
  5. зависи за каква цел ти трябва колега опела изобщо според мен не е вариянт точно тези след 98 са много зле за Б4 и А4 до колкото съм запознат аз направих своя избор и съм с б4 щото по българските пътища ако караш малко по здраво ремонта на окачването излиза солено на А4ката заради алуминиевите носачи иначе като цяло е добре а Б4 си е всепризнато куче няма на зад единствено при по тежките мотори ТДИ и 2.6 се разбиват малко предници но смяната на тампоните е по евтина заради стоманените носачи само се избиват и се набиват нови втулки и спи при яко юркане ги сменям на 6 месеца ако я карам кротко може и повече да издържи но като цяло съм много доволен от Б4 дизелчето е по икономично и малко по мудно но като цяло се справя добре
  6. ама дизел или бензин баща ми имаше страто ауди 100 87 година 2.3 мноо вървеше от него се запалих по марката ауди иначе нп само да има къде да се бачка аз съм свободен през повечето време в което съм в софия като нищо моа направя някаф изтребител за занимавката
  7. blaster

    egr-клапан

    и аз на моита го затапих понякога засяда и фаида от турбото йог щото разтоварва налягането а има и още един трик на десния калник има един лапан които с вакум командва байпаса на турбото като му откачиш буксата и става друга машина направо залепя
  8. почетох доста по чуждестранните форуми за 1z e малко трудно заради дългия ход на двигателя и горивните камери в буталата най успешен става тунинга на малкия мотор 1.6 тд като му монтираш,глава, дюзи,колектори,помпа и турбина от 1.9тд хода на буталата е по къс при 1.6тд и това позволява достигане на по високи обороти и спокоино се цепи до 6500 и на даиното показва около 300 коня ама аз искам повече щото купето ми е тежко и ще мисля вариянт за 500hp+ американците правят дизеловите си пикапи по 1000 та и повече коня защо и аз да не си напрявя яко мощен дизел аз и сега като монтирам по-голяма турбина и разпръсквачи бия сток 1.8Т
  9. е мойта е равна но като шлайфам бензиновата глава достатъчно хем ще премахна горивната камера хем ще си осигуря компресия за да може да работи на дизел идеята ми е дали самия материял от който е изработена главата ще издържи а от там на татък ще го измисля може да направя главата с пред камери и с бутала от стария тд мотор на който горивната камера му е в главата мотора ми с откачен ограничител на оборотите си се цепи до 6000 ама искам поне 7-8000 и с една доволно голяма турбина и разпръсквачи и олекотени вал и маховик мисля че мога да постигна добри резултати друг е въпроса колко ще издържи но когато го почна ще го мисля сега само проучвам въпроса
  10. попринцип невъзможни неща няма в днешно време всичко се постига с много труд и пари блока 1z е идентичен с този на 1.8 20V turbo така че след като мога като прехвърля всичко от бензиновия на дизеловия блок да си направя 1.8 20V turbo защо да не мога да направя хибридна зглобка 1.9tdi 20V ??? просто се интересувам дали главата ще издаржи
  11. зависи на къв терен ще го караш тдито на баира има огромно преимущество над бензинките не умалява кат си го спокоино на висока предавка с малко газ и си движи нормално на правите и на равното се представя малко по зле по-тромаво е е мойто спецялно не е кат е перформанс кита ама ся в момента е сток и пак по завоите и баирите малко съвремени бензинови та и дизелови автомбили могат да ми се опънат ама то зависи тва много и от задволанното устройство иначе наистина трудно се намира в днешно време читава машина ако искаш погледни моита в профила ми ако ти хареса пиши на Л.С. за техническото състояние мисля че никой не би намерил забележки по външния вид се намират малко ама безупречна кола няма
  12. зимата на 2008 карах само с 2 предни фулда кристал монтеро 2 задните ми бяха летни но си беше голяма забава задницата винаги ми шареше яко тази зима съм със 4 зимно АВОН и съм доволен но плъзгането в завои на задницата мнго ми липсва и май пак ще слагам летните отзад
  13. колеги имам уникалната идея да почна да тунинговам на макс 1Z с цел да покажа надмощието на нафтата над бензина евентуално ако не продам колата ще почна да я правя скоро време искам да питам възможно ли е да сложа 20винтила глава на тди мотор дори да се наложи да ми правят буталата по поръчка ще издаржили бензиновата глава на налягането и други тънкости ако има такива искам да покажа на какво е способно едно тди ако се изцеди на макс а по подходящ мотор от моя няма за целта
  14. аз съм се срещал с този случай баща ми го направи тва опражнение с мотора на едно венто 1z с механична помпа става голям самолет за турбото просто зимаш механизма за изключване от стария мотор ТД от които е и помпата разликата е там че електрониката не те спъва и можещ да си променяш гориво-въздушната смес както си искаш ако ми се прецака помпата ще го направя това на моита да да вземе да върви още повече
  15. то важното е да не оства отворен аз на моита често и изключвам електромагнитния клапан да не разтоварва турбината и яко върви не изключва турбината въобще и докато не изключи помпата яко дърпа и свири направо ми пълни душата като го откача,проблеми с мотора още съм нямал 1z както е известно е легендарен с издражливоста и надеждността си
×
×
  • Create New...