Jump to content

tonyb

Members
  • Мнения

    168
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно tonyb

  • Рожден ден 12.06.1883

Друго

  • Kaра
    Ауди

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

1783 профилни разглеждания

tonyb's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Няма проблем да се отиде до Мишо и без това ще се видим, но проблема е друг според него. При тази грешка която имам той доста подробно ми обясни какво се е получило с вилката и синхрона и смяна на мехатроник или съединители може да оправят много за кратко проблема. Така, че като имам кутия тогава се разбрахме да отида. Между другото аз все пак търся и друго решение на проблема и съм готов на предложения, само да има гаранция! Поздрави
  2. Оказва се, че дори и да прежалиш парите за ремонт, няма кой да го направи и да даде гаранция, че всичко ще е наред. Не говориме за нова кутия от Порше разбира се.
  3. Хюго, моля те кажи оправи ли се кутията след смяна на съединители и мехатроник. Питам защото ми казват, че има някакъв синхрон, който като включиш и отива към вилката и той се е прецакал и не може да се сменя защото е на кутията. Сериозно ли даде същата грешка и пишеше ли Stuck
  4. Май нещата отиват на много зле, ако някой знае какво означава тази грешка ще се радвам да сподели, защото това което ми казват някои хора е че съм за нова кутия заради тая вилица ли какво е там.
  5. Ако я правя ще е само с оригинални части. Чудя се дали може да се е скапал само level сензора или само съединителя. Днес се чух с Мишо и според него с нов софт и адаптация няма да се оправи механичен проблем. Той ми каза, че ако се прави нещо е добре да се направи пълна ревизия, мехатроник, съединители и тн... Абе и аз не знам все ми се иска да е някаква глупост и примерно с level сензора да се приключи ама не ми се вярва ☹️
  6. Добре така ще направя. Само ми е интересно ако се стигне до ремонт, горе долу някаква цена? Както казваш ти си минал през това и имаш някаква представа.
  7. Колко излиза ремонта с нови съединители и мехатроник приблизително? Говорих с тях и тяхното мнение е същото преди да се започнат каквито и да са ремонти, още повече, че на този етап няма записани грешки.
  8. Здравейте, появи се странен проблем при лек наклон, когато включа на R и пусна спирачката колата тръгва нормално, но след около 3-4 метра започва да вдига оборотите и спира. Трябва да включа на D и пак на R с повече газ и тръгва. Автомобила е A5 3.0 quattro 2013 г. като на 180000 е сменено маслото на s-tronica а сега е на 189000 и започна проблема преди една две седмици. Дали е мехатроник или съединител или може и двете да са? Никакви проблеми на D, нито тресе нито придърпва, нормално изрежда скоростите, единствено проблема е задната. Ако някои знае нещо ще се радвам да сподели.
  9. tonyb

    Предна камера

    Значи съм в грешка, аз мислих, че може да си сложа предна камера, иначе колата има лайн асистента. Май няма предни камери за тия А5ци. Колата има лайн асистент, аз мислих, че е предна камера. Значи в Куфатек няма, изобщо не знам за тези А5ци има ли предна камера заводски или само ретрофит, ако някой може да помогне ще съм благодарен.
  10. tonyb

    Предна камера

    Здравейте, имам А5 с камера за заден ход, но искам да сложа и предна. Колата има лайн асистент и мисля, че това е плюс, но ако може някой по компетентен нека сподели мнение. Прилагам линк от Куфатвк на предната камера https://www.kufatec.de/shop/de/audi/a4/a4-b8-8k/frontkamera-audi-a4-8k-a5-8t-q5-8r Чудя се да я поръчвам ли и трудна ли ще е инсталацията?
  11. Купувам лед стопове за Audi A4 B8, да са пълен комплект и оригинални! antonhubenov@gmail.com
  12. tonyb

    Обща тема: Audi A4 B8

    Доколкото си спомням тогава им беше труден комютъра edc17 да го правят и затова го пратиха там, но това което ме тормозеше най много беше звукът на двигателя и свистенето на турбото което се чуваше (излизаше) от ауспусите като застанеш зад колата. Да ти кажа ако всичко беше ок щях да се замисля дали да слагам отново дпф. Всичко е да случиш на съвестен майстор според мен!
  13. tonyb

    Обща тема: Audi A4 B8

    Прав си, моя след като го махнах имах страшни неприятности а ми го маха Жоро до Пирогов и праща компа в Пловдив на Маднес, след това колата вървеше малко по добре, но работише като чист дизел и си пушише като я настъпиш. Филтъра който свалихме беше много нов имайки предвид, че колата беше на 73000 км., но постоянно влизаше в авариен режим и искаше регенерация, като преди да го махне Жоро се мъчи 3-4 часа да я изкара от авариния режим и не успя и затова взехме решение да го махнем..... накрая проблема се оказа един тъп дебитомер който смених, но вече нямах ДПФ. След една година каране така и всеки ден ровейки се в ибей си купих ДПФ филтър свален от кола която е била на 30000км. струваше 400 eur. и благодарение на Мишо в момента колата ми няма нищо общо с преди!
  14. tonyb

    Обща тема: Audi A4 B8

    Когато ми е влизала в авариен режим заради DPF, единствено съм я оправял с принудителна регенерация.. Чудно ми е щом са разполагали с ВАГ защо не са и пуснали една регенерация и да се види дали ще се оправи и чак тогава да се чисти на ръка.
  15. Мето на позитано, много часовници съм носил там и досега не е имало проблем. А също така е най-препоръчвания в strelki.info
×
×
  • Create New...