-
Мнения
168 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно tonyb
- Рожден ден 12.06.1883
Друго
-
Kaра
Ауди
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
София
Последни посетители
1783 профилни разглеждания
tonyb's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Няма проблем да се отиде до Мишо и без това ще се видим, но проблема е друг според него. При тази грешка която имам той доста подробно ми обясни какво се е получило с вилката и синхрона и смяна на мехатроник или съединители може да оправят много за кратко проблема. Така, че като имам кутия тогава се разбрахме да отида. Между другото аз все пак търся и друго решение на проблема и съм готов на предложения, само да има гаранция! Поздрави
-
Оказва се, че дори и да прежалиш парите за ремонт, няма кой да го направи и да даде гаранция, че всичко ще е наред. Не говориме за нова кутия от Порше разбира се.
-
Хюго, моля те кажи оправи ли се кутията след смяна на съединители и мехатроник. Питам защото ми казват, че има някакъв синхрон, който като включиш и отива към вилката и той се е прецакал и не може да се сменя защото е на кутията. Сериозно ли даде същата грешка и пишеше ли Stuck
-
Май нещата отиват на много зле, ако някой знае какво означава тази грешка ще се радвам да сподели, защото това което ми казват някои хора е че съм за нова кутия заради тая вилица ли какво е там.
-
Ако я правя ще е само с оригинални части. Чудя се дали може да се е скапал само level сензора или само съединителя. Днес се чух с Мишо и според него с нов софт и адаптация няма да се оправи механичен проблем. Той ми каза, че ако се прави нещо е добре да се направи пълна ревизия, мехатроник, съединители и тн... Абе и аз не знам все ми се иска да е някаква глупост и примерно с level сензора да се приключи ама не ми се вярва ☹️
-
Добре така ще направя. Само ми е интересно ако се стигне до ремонт, горе долу някаква цена? Както казваш ти си минал през това и имаш някаква представа.
-
Колко излиза ремонта с нови съединители и мехатроник приблизително? Говорих с тях и тяхното мнение е същото преди да се започнат каквито и да са ремонти, още повече, че на този етап няма записани грешки.
-
Здравейте, появи се странен проблем при лек наклон, когато включа на R и пусна спирачката колата тръгва нормално, но след около 3-4 метра започва да вдига оборотите и спира. Трябва да включа на D и пак на R с повече газ и тръгва. Автомобила е A5 3.0 quattro 2013 г. като на 180000 е сменено маслото на s-tronica а сега е на 189000 и започна проблема преди една две седмици. Дали е мехатроник или съединител или може и двете да са? Никакви проблеми на D, нито тресе нито придърпва, нормално изрежда скоростите, единствено проблема е задната. Ако някои знае нещо ще се радвам да сподели.
-
Значи съм в грешка, аз мислих, че може да си сложа предна камера, иначе колата има лайн асистента. Май няма предни камери за тия А5ци. Колата има лайн асистент, аз мислих, че е предна камера. Значи в Куфатек няма, изобщо не знам за тези А5ци има ли предна камера заводски или само ретрофит, ако някой може да помогне ще съм благодарен.
-
Здравейте, имам А5 с камера за заден ход, но искам да сложа и предна. Колата има лайн асистент и мисля, че това е плюс, но ако може някой по компетентен нека сподели мнение. Прилагам линк от Куфатвк на предната камера https://www.kufatec.de/shop/de/audi/a4/a4-b8-8k/frontkamera-audi-a4-8k-a5-8t-q5-8r Чудя се да я поръчвам ли и трудна ли ще е инсталацията?
-
Купувам лед стопове за Audi A4 B8, да са пълен комплект и оригинални! antonhubenov@gmail.com
-
Доколкото си спомням тогава им беше труден комютъра edc17 да го правят и затова го пратиха там, но това което ме тормозеше най много беше звукът на двигателя и свистенето на турбото което се чуваше (излизаше) от ауспусите като застанеш зад колата. Да ти кажа ако всичко беше ок щях да се замисля дали да слагам отново дпф. Всичко е да случиш на съвестен майстор според мен!
-
Прав си, моя след като го махнах имах страшни неприятности а ми го маха Жоро до Пирогов и праща компа в Пловдив на Маднес, след това колата вървеше малко по добре, но работише като чист дизел и си пушише като я настъпиш. Филтъра който свалихме беше много нов имайки предвид, че колата беше на 73000 км., но постоянно влизаше в авариен режим и искаше регенерация, като преди да го махне Жоро се мъчи 3-4 часа да я изкара от авариния режим и не успя и затова взехме решение да го махнем..... накрая проблема се оказа един тъп дебитомер който смених, но вече нямах ДПФ. След една година каране така и всеки ден ровейки се в ибей си купих ДПФ филтър свален от кола която е била на 30000км. струваше 400 eur. и благодарение на Мишо в момента колата ми няма нищо общо с преди!
-
Когато ми е влизала в авариен режим заради DPF, единствено съм я оправял с принудителна регенерация.. Чудно ми е щом са разполагали с ВАГ защо не са и пуснали една регенерация и да се види дали ще се оправи и чак тогава да се чисти на ръка.
-
Мето на позитано, много часовници съм носил там и досега не е имало проблем. А също така е най-препоръчвания в strelki.info