Jump to content

depeche

Members
  • Мнения

    68
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    BMW (E39) 520i

Персонална информация

  • Локация
    софия

depeche's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Значи, ако намеря кутия, сваленоа от А6, или Фолксваген, мога да я сложа на моето А8 (3,7)? Само трябва да сменя соленоидите?
  2. Преди всичко, благодаря за бързия отговор. Не съм и чувал за МиД. Разбира се, бих попитал. Ще потърся в нета, къде се намират.
  3. Колеги, понеже темата е за ZF 5HP19, реших да се включа с малко въпроси. Историята. Сдобих се с А8/D2 3,7 ПРЕДНО предаване, на което преди 70 000км. му е ремонтирана кутията в ГДР-то. Има си документ за което. Много смело го купих, но като го покарах усетих, че има едно леко клатене (тласъци) и на 5-та предавка направо си буксува. Вероятно и на 4-та но най-осезаемо е на 5-та. Също, на два-три пъти като съм върнал газта и после подам да ускоря (макар и плавно) заклаща сякаш се чуди на коя да включи и ми светва ABS. Той по принцип си светва понякога, после си гасне, може и да е съвпадение. Та, на въпроса. Ремонтът щял да е 2000+ лв, което е ясно, че не ми хареса, затова се замислих за втора употреба. Да, знам за рисковете, но все пак. И сега вече е въпроса. След много ровене разбрах, че тази кутия се слага на доста модели. Как да разбера, от кой модел мога да ползвам, освен от А8 3,7? Моята кутия е ZF 5HP19 FL. Има и трибуквен код някакъв, но не знам какъв е. Във документа от ремонта не е описан. Според една таблица на ZF, би трябвало да е CJZ. Намерих една кутия, уж пак е от 3,7 фейслифт (260к.с) но този код е различен, ECJ. На 2,5 TDI кутията е същия модел, но вероятно е с други предавателни числа. Ако някой има такава информация, мога ли да ползвам от друг модел/двигател, моля да сподели! Предварително благодаря!
  4. Е... ама за разлика моето и върви
  5. Еха, колеги, олекна ми Карам БМВ 520 (Е 39) и ми дава 12.3/100 градско в София (засичал съм я поне 4 пъти) И подобно на колегата от предния пост, преди няколко месеца напълних резервоара до горе и от тогава го допълвам веднъж седмично. Излиза ми 60-80лв. на седмица, което е съвсем човешко. Няма по приятна гледка от пълния резервоар
  6. Малиии, това купе от снимката много любезно бе! Само да ги нямаше тези грозотии на фаровете
  7. depeche

    Детонационен датчик

    Аз имах проблем с този датчик, но моето беше с 2.0 мотор. Симптомите бяха, че при 3000об. мощноста рязко падаше, сякаш се изключваше единият цилиндър (много странно) и преди да стигна до него смених какво ли не, от филтри, до ламбда сонда. Ако си от София мога да ти дам съвет къде да отидеш
  8. 1. Да добавя, че като се свали капачката на делкото има има един белег към който трябва да сочи палеца (пластмасовата шайба също се сваля)(това е при положение, че не си сигурен дали си на белезите отпред, или без да искаш разместиш зъбните колела) 2. При отвиване на шестограмите на шайбата на коляновия вал, може да държиш контра с отверка (малка щанга) през дупката за центровка (на зъбците на маховика), за целта ще ти е нужен втори човек
  9. До колегите с лайсните, ако са по 130лв. взимайте и не му мислете, докато се занимавате с неуспешни опити да ги лепите ще станат по 180лв. Преди време и аз се циганьосах за купето, видяха ми се много 122лв. и на финала (след няколко месеца) се предадох и отидох да си купя.... ама вече струваха по 170лв.
  10. Преди всичко, обърни внимание на онова копче от което зависи дали да върти въздуха в купето, или да вкарва отвън! КОгато е в режим да върти само в купето, стъклата се потят нечовешки
  11. Абсолютно споделям мнението на ПРОФЕСИОНАЛИСТА! Колкото и да плюеме Голф 2, той се е доказал през годините като изключително практичен и здрав автомобил (на всичкото отгоре и евтин за подръжка). По отношение на "ругачите" (каквото и да значи това) вече, всеки кара всичко и е трудно да разбереш кой какъв е по колата
  12. Съдейки по цената, няма да е много добра... непременно мини през сервиз за пълна диагностика (и на купето за евентуални удари). Повече от месец търсих В4 комби за приятел и единственото което ми хареса струваше 5300лв. и НЯМАШЕ никакъв коментар по цената.
  13. Не съм съвсем съгласен, поне от историческа гледна точка! А по темата, има много критерии при покупка на автомобил, някой са емоционални, други практични. Ако избора ти е изцяло практичен, може да намериш и друг автомобил с качествата които търсиш. В другия случай... усещането да караш АУДИ е уникално само по себе си (не казвам, че е най доброто, макар, че за някой може и така да е, просто е усещане за АУДИ, независимо дали е А3, А4, А6 и пр.) и това усещане няма да го получиш от друг автомобил, така че... дали да смениш марката!?!? пп; Аз смених марката и ТОВА (Ауди) усещане ми липсва
  14. depeche

    0-100km

    Кажи честно!?!? 4 години го карах това Ауди и доста пъти съм се движил с 200+км.ч па не му се изкриви главата, всъщност, нищо не му се случи.
  15. danail-е, най вероятно маслото ти е за смяна, обикновено тогава започват да притракват клапаните, карай и си свиркай, но преди това смени маслото!
×
×
  • Create New...