Jump to content

Cucurko

Members
  • Мнения

    1471
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Cucurko

  • Рожден ден 12.11.1988

Друго

  • Kaра
    Gazelle Superior 3

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

2945 профилни разглеждания

Cucurko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Направо и озонатор на въздуха да й сложа Хич не отива на Ауди да избиват такива ръжди...
  2. Съжалявам ако вече се е дискутирало, не съм следил много активно темите напоследък. Как са ви ауспуховите тръби, магарето отпред, малкия заден носач и разни други дейтали под колата? Доста ръждичка ми се струва избила на 8 годишна кола, която си стои основно в гаража...
  3. И на мен ми е интересно дали пази по-подробна история, защото имах подозрения, че има проблем с консумацията. Но измерих консумацията на заключена кола и беше под 50mA. Но май акумулаторът вече е зле, не може да поддържа напрежение над 12.1V. kpematop, разликата между клемите до мотора и акумулатора е около 0.1-0.2V, скоро ще сменя акумулатора и ще видя какво става с напрежението с нов акумулатор. Edit: Явно VCDS не може да извлича log-a от Battery Management-a. Но би трябвало Mean no-load current данните да показват дали има някаква нередовна консумация.
  4. Зарежда на около 13.8V веднага след палене, но акумулаторът вече не е в добро състояние. Не мисля, че можеш да хванеш утечка като следиш тока от акумулатора по този начин. Дори и след заклюване на колата не се гасят моментално всички модули. Бързо пада до около 5.2-3А, след което стои така може би минута, пада до 4 и след това губи връзка с компютъра. След като имаш комуникация към Battery Management модула със сигурност gateway-a работи, сигурно и други модули. Мислех, че втората стойност в 4ти канал, Mean static current показва каква е консумацията на загасена кола.
  5. https://www.dropbox.com/s/zewd6idngva13a6/A6%20Manual.rar Ако отвориш на INHALT.hmtl те праща в основното меню на упътването. Става също и от който и да е файл в папките MMI или Onboard, но те препращат към конкретно нещо и трябва да се навигира обратно към основното меню.
  6. При предпазителите отзад в дясно има червена халка, на края на едно пластмасово "въженце". Дърпаш и би трябвало да се отвори.
  7. Обикновеният автопилот също използва спирачките. Може много добре да се усети ако от 140 примерно се задържи надолу лостчето, така че зададената скорост бързо да падне до 70-80.
  8. Тук има хубави картинки на окачването
  9. Сребърно е покритието при резервната гума. Това не прави състоянието му по-малко мърляво обаче...
  10. Все пак не приемай това, че е от Порше за 100% гаранция и гледай, ако можеш също я закарай в друг сервиз
  11. Да, би трябвало всяка смяна да е с вече модифицирана версия на главата.
  12. За първи път чувам 4F да има проблем със стъклоповдигачите. Но знае ли се, за последните няколко месеца стана ужасно чуплива кола
  13. Проверката в Порше е напълно безплатна, поне преди време беше така. Но доколкото знам в Италия не се води статистика на сервизирането, така че е твърде вероятно да няма информация за италиански коли.
  14. Мисля, че имаше хора, които бяха сменяли маховици и на мултитроник?
  15. И мрежичките ли са екстра бе Иначе А6 4F взе да добива някакъв много особен статут във форума И според мен изглежда добре само ако има екстрите, които спомена sky, защото иначе част от интериора изглежда насложен вътре, а не като А4 например, където дори да е с монохромен или без почти никакъв дисплей изглежда добре, просто защото е правена да е така и нещата се връзват. Тук монохромният дисплей и базовият климатик все едно са взети от друга кола. Ама пък чак да е някаква болка за умиране, все пак си е просто един 5 метров камион и на тези години в този бюджет бих търсил най-свежата кола. Иначе и 2.0TDI може да те вкара в сериозни разходи само за консумативи. Ако смениш ангренажен ремък(което ще е препоръчително да направиш), съединител в комплект с маховик, масло и някоя друга дреболия подминаваш 3000 без реално да е счупено каквото и да е по мотора.
×
×
  • Create New...