Мисля си защо са решили инджинерите да сложат тапи на вала,отколкото да монтират клапан който при повишено налягане да отваря и след нормализиране да затваря??
https://www.olx.bg/ad/angliyska-dobavka-za-dizel-hydra-lubricity-booster-CID360-ID7ZxJN.html От скоро ползвам тази,още нямам впечатления.Петното на износване е около 300 микрона,което е супер....
Ако проблема е във ДПФ филтъра,първоначално тази лампа би трябвало да премигва.Караш на високи обороти докато угасне.Светне ли постоянно, мисля че трябва да се посети сервиз и да се направи принудителна регенерация.Хубаво е да се види каква е грешката първо според мен.
При мен на Шкодилака регенерациите са на около 350км,не ми е светвала лампата за DPF а.При по новите дизели на VAG след дизелгейт и новия софт,регенерациите се случват много често.Проблем ще е ако лампата на dPF а светне постоянно.По агресивно каране с леко по високи обороти,по възможност на дълги разстояния са идеални за удължаване живота на DPF а.
700 км минах с нея и не усетих някаква промяна,нито във динамика,нито работа на мотор,а разхода даже леко се повиши.Иначе колата ми е с действащ DPF филтър и не пуши,аспуха е чист.Ако има някой с проблемна кола,може бе ще усети някаква разлика.
В реномиран сервиз във В.Търново ми отказаха да ми продадат добавка Бардал,с обяснението че на помпа -дюза не трябва да се слага никаква добавка.Единствено зимата да не замръзне горивото.....Върви ги разбери.На втора кола ползвам добавка На Бардал и никакви проблеми.