Jump to content

peter66

Members
  • Мнения

    95
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A 6 2.8 30 V

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1477 профилни разглеждания

peter66's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Нямам,а и не знам откъде е .Ходих при няколко "майстори" , но никой не знае или не му се занимава.Зимата при -5-10 градуса изчезва,като загрее маслото се чува много слабо.
  2. От 1 година и при мен се чува същото ромолене.Двигателя ми е 2.8 ACK .Всички ремъци и ролки са сменени,веригите също,но шума остава.Забелязах,че зимата докато не е загряло маслото шума почти изчезва.Не знам дали с "по-гъсто" масло ще замаскирам шума.Сега карам с 5W/40.
  3. Ако се откажеш да ги монтираш ми се обади,защото на моето не работи отоплението на 1-та седалка и ще купя нагревателите.Тел.0885-320-431 Петър
  4. Благодаря,като имам време ще погледна.
  5. Не работи подгряването на шоф.седалка.Някакви идеи как да проверя дали е изгорял и евентуално откъде да взема подгряване,защото вече не ги правят.
  6. peter66

    Тампони на двигател ?!

    2 броя на двигателя цена от 80 до 270 лв.зависи от марката,скорости ,ако са механични пак 2 еднакви.
  7. Много благодаря,спести ми 1-но разглобяване.
  8. Колата е А6 Ц4 97 г.Някой знае ли колко вата е лампата за дисплея за външна температура и дали е крушка или диод.Гледах по форума,пишат ,че е крушка 0.3 или 0.4 вата.Разликата от 0.1 ват дава голяма разлика в осветеността на дисплея,знам го от личен опит.Ако някой е сменявал да драсне 1 ред точно колко вата е крушката.Благодаря.
  9. Ако ти трябва да учиш майсторите как да работят,то си смени "майсторите".
  10. Сменихте ли лагерите на междинния вал,този дето върти маслената помпа.Моята имаше същия проблем и след смяната се оправи.
  11. Не хваля Фебито-просто дадох цени за части с които съм запознат.Аз си купувам части за моята,които сметна за добре.
  12. Случайно продавам авточасти Феби-Билщайн.Аз мога да ти ги продам за следните цени и това е без отстъпка..Тампон-26 лв.,лагер-18 лв.,но колата ли е 92 г.аз я карам от 10 г.и още не съм сменял лагерите.Тампоните ги смених,защото сменях амортисьорите и бях ги купил.Мога да ти покажа оригиналните,че още са здрави.До тук окло 90 лв.Амортисьорите ми не са Билщайн,защото дори като служител с отстъпка са ми скъпи,но съм с други,които ми изкараха 7 години.Няма да им казвам марката,но цената на дребно е около 100-110 лв./бр.Билщайн-165 лв.Носачите Феби са 160 лв.бройката,но аз карам с носачи от 83 лв.и са много добре.Много от форума мислят,че като купуват най-реномираните марки части и колата ще им е вечна и няма да се чупи.Пища със самоирония,защото и аз бях от тях ,докато не започнах да продавам авточасти.С някои от частите не може да се допуска компромис(поне за мен е така)като дискове,накладки и др.Да се върна на темата-общо около 350 лв.Прахозащитния к-т не го сложих,защото и старите прашници и буфери си бяха в идеално състояние,но той е около 35-40 лв.за двете страни.А ако дойдеш при мен и купиш цялата предница,а и всеки търговец би трябвало да го прави,ще имаш 20 %отстъпка.И пак отиваме на 320-330 лв.За сравнение на Ц5 носачите на Феби са 60х2,90х2,106х2,138х2.К-т На Феби с биалети ,външни накрайници и всички болтове е 770 лв.Дори и с 20% надолу ...Много се увлякох с цени.Колегата търси нещо по-евтино и сравнително здраво.Ц4 е идеално за него,но всеки сам се преценява.Искаше съвет ,а то стана една дискусия...
  13. Става дума за здрав автомобил с евтина поддръжка.На А 6 Ц4 за триста лв.сменяш не само носачите,но и амортисьорите,тампоните на макферсън-а.Може да е по-хубава като лукс,но като качество не отговаря на парите.
×
×
  • Create New...