Jump to content

M_sub

Members
  • Мнения

    952
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно M_sub

  • Рожден ден 17.02.1976

Контакти

  • ICQ
    313587020

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София/Бургас
  • Интереси
    spearfishing

M_sub's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Пък мен само с 60 км/h да пести гориво изедника....и по надолнще по инерция(не че има инерция тва кватро ). Не трябваше да слагаш средното кюнец бате Любчо за това "не ти върви" колата Чакам да падне сняг ти си знаеш!
  2. Ба* ма***му ACE-който не е подържал този двигател как се е опарил Сигурно щот е скапан и много се чупо бате Димо(thesaint11) си купи кола с такъв Като си говорихме с него ми сподели, че нещо не се продават многои части за ACE .... щот не се чупят. Няма калпави двигатели има двигатели с много пари за поддръжка, по малък разход и приличен вървеж и обратното бавни лами с малък разход за поддръжка. Някой да ми каже двигател да гори малко да върви много и да е евтин за подръжка...? KYPO, тоз твоя приятел в най лошия случай се оправя с 500 лв. и колата става часовник..в най лошия...питай ги тез дизели с 600 лв. дюзичката. Купувайте коли които може да поддържате и няма да има лош двигател
  3. Ми тези които не могат да сложат инжекцион . Значи съм избил над 5 ламбда контрол системи + няколко Джет спарка , защото съм минал точно 45 хил. за две годинки
  4. Карам със същите Yokohama A539 .... и те при завой и настъпване на газта не се държат добре и има недозавиване
  5. Май не е рейка, повече на помпа прилича.
  6. M_sub

    Интериор на A4

    На Пасата също ли се поръчват допълнителни седалки от снимка 5 а се срещат толкова често? Там има някакви нива на оборудване май а при Ауди само Слайн ?
  7. M_sub

    Интериор на A4

    Гъзар си ти коле мен най ме кефят точно тези седалки! Май ги слагат на по-големите мотори 2.4/2.6.2.8...2.5тди но има и на 1.8Т на 1.8 не съм виждал
  8. M_sub

    Интериор на A4

    Разглеждам различни модели на А4 и забелязвам, че на сходни модификации екстри и година, имат различни седалки(можеби не само) а някой се срещат токова рядко....! Докато примерно в Сеат Леон често съм виждал седалки от снимка 6 в А3 или А4 са рядкост, в Пасат 4 постоянно има седалки като снимка 5 в А4 виждам за първи път, най често се срещата в А4 седалки от снимка 2 които въобще не ми харесват. Тези от снимка 1 са рекаро май и работат е ясна но с кожен салон от снимка 4 колите са рядкост(май на колегата Venci колата е с такъв) и повече ги има като снимка 3 грозна работа за мен. Някой може ли да ме светне как да отличавам моделите със съответното оборудване?
  9. Напротив! Въобще не е така....или не беше!
  10. brunobanani, S2 IS си е добър апарат но идеята ми е, че за снимките които прави и за габаритите му...е компромис защото след време ти омръзва да мъкнеш навсякъде "тухла" която не ти се събитра в джоба и да и отделяш специално внимание(личен опит) и в повечето пъти не го взимаш или го взимаш спецялно за да правиш снимки. Много зависи за какво ти трябва апарата!
  11. Това мнение на VIPER от втория линк ми стана интересно... "Впечатленията от колата като цяло са ми добри. Ускорението е доста доволно, но не е такова, каквото очаквах като за 4.8 секунди до 100. Скосеният отдолу волан изглежда яко, обаче за каране не е удобен. Алуминиевите елементи по него издават звук като че са пластмаса. Звука на двигателя е изключително добър. Седалките при излизане и сядане направо ти чупят краката със тия странични прагове, които са регулируеми, но дори и в най-отпуснато положение те притесняват като караш. Не ми хареса поведението на колата в слалом на къси завои, малко недозавиване се наблюдава, пуснах се после с мойта на т'ва упражнение и беше много по-добре със същата скорост. Някой ако го интересува нещо по-специално да попита, това се сещам засега, което ми е направило впечатление. "
  12. brunobanani, когато искам да снимам наистина, снимам с Е 500 на Olympus E 500 ..тогава вече правя разлика между зуум и качество на снимки но за такъв апарат мъкнеш кутия статив и т.н. а S2 IS си е компромис.
  13. Колега провери ли дали на BRC ГИ-то могат ли да се разглобяват и почистват инжекторите? Какво ти казаха в сервиза? Родното LPG е смес с масло и други гадости и ...може да стане проблем ако не се разглобяеми за да ги почистват!
  14. И аз от няколко месеца се радвам на ixus 750 i на Канон и получих това което очаквах. Иначе за този S2 IS, съм напълно съгласен с мнението на Lord of the Rings...след време дребните неща като обикновенните батерии размер и т.н започват да дразнят.
×
×
  • Create New...