Jump to content

tolkata

Members
  • Мнения

    194
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно tolkata

  • Рожден ден 31.01.1984

Друго

  • Kaра
    А4 1.9 TDI quattro

Контакти

  • Website URL
    http://villa-ryahovo.com
  • ICQ
    0
  • Skype
    flint4o

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Ruse, Bulgaria

Последни посетители

2553 профилни разглеждания

tolkata's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, Колата вече не е при мен от доста време, съжалявам че не съм писал какво се случи. В крайна сметка колата влезе в сервиз за смяна на О пръстени на дюзи, поредният майстор беше сигурен че е това. След смяната нямаше никакъв ефект, при което ми беше предложено да смъквам дюзите и да ги пращам на стенд. Взех си колата и се прибрах, тресеше все по същият начин при ускорение. За изненада на всички на другият ден нямаше и помен от проблема, за мен остана загадка, да. Така и я продаох, нетресяща и не знам да и се е случвало до днес. Съжалявам, че не мога да помогна с решение. Поздрави!
  2. Здравете колеги, Продавам чисто нов немски дебитомер Pierburg за VW, Audi, Skoda, 1.9 2.0 2.5 TDI, купуван миналата седмица от колега във форума. Само патрон е.Номера на Пиербург е : 7.22684.18.0 Оказа се, че проблема ми не е в дебитомера, а вече го бях поръчал и сега ми е излишен. Има стокова разписка и касова бележка. Цена 96лв 0887254289 - Анатоли
  3. Каретата нямат луфтове проверих ги. Смятам също че не е и маховик понеже няма други признаци за това.
  4. Maf-a го чистих след като видях лога, но не съм правил нов след това. Определено е следващ в списъка само да реша това с тресенето.
  5. Колеги да раздвижа малко темата. Все още търся проблема. Днес отворих резервоара, извадих помпата всичко там е чисто, цедката не е запушена и няма никакви боклуци вътре. След това подадох директно напрежение на помпата и реших да меря налягането ... закачих манометър, който едва отлепи от нулата. До колото проетох в друг форум (forums.tdiclub.com) трябва да има поне 0.5-1 bar, не знам колко е вярно. Измерих и за 1 минута помпата изхвърли 1.5 литра, a според форума трябва да е 2-3литра. Следваше тест на тандем помпата, закачих манометъра на пробката, която е оставена с тази цел. На празен ход 0.5bar, 1500 оборота - 1.5bar, на 4000 оборота 3.5bar. Според Elsa на 4000 оборота трябва да е 7.5bar! Според всичко изчетено в други форуми на празен ход трябва да е 1bar, на 1500 оборота 3.5bar! Явно налягането не е достатъчно и според мен на тази кола не и стига гориво и за това претриса. Въпросът е дали да почна още от помпата в резервоара или дали тандема директно? Интересно е, че в Elsa пише, че ако налягането на тандема е под 7.5бар първо да се сменят о-пръстени на дюзи и след това, ако все още е ниско да се сервизира тандема. Все си мисля, че ако о-пръстените изпускат , ще вкарва нафта в маслото и ще вдига нивото на маслото. Някой има ли идея относно помпата в резервоара, какво налягане и дебит трябва да прави?
  6. Ако е кабелната рейка и проблема е електрически няма ли да запише грешка, която после да се прочете с ваг ком?
  7. Колеги, някой може ли да каже дали тези логове изглеждат добре? LOG-01-001-003-011.xlsx LOG-01-008-010-xxx.xlsx
  8. Ако беше вакуум, все ми се струва че нямаше да върви тази кола, а тя си притриса и си върви. Сега се зачетох и при доста колеги се е оказало вътрешно каре, ще проверя и там, преди да предприема каквото и да било друго. Ето това отких и ми е много идентично просто.
  9. Здравейте колеги, Сменях масла и филтри на Аудито. Прибрах се доволен вечерта пих една бира за свършената работа. На следващият ден бях неприятно изненадан, колата почна да притриса при по рязко ускорение, но иначе си ускорява. Колата пали от раз, не пуши, няма тресене на празен ход. Ако се ускорява плавно претрисането го няма. Мислех, че взема въздух от някъде, смених клапанчето на горивният филтъра, сложих прозрачни маркучи, няма грам въздух, нафтата идва чиста. Пробвах с друг филтър от работеща кола, няма разлика. Разкачах ЕГР-а няма никаква промяна. Колата не записва никакви грешки. Стойностите на корекцията на дюзите в 13 канал са следните: Направих и лог на 8-ми и 10-ти канал в прикаченият файл за евентуална диагностика на дебитомера. Ходих до един сервиз, където след тест на колата в движение казаха, ремонтен комплект на дюзите и си готов. Според тях е пълно съвпадение, че след смяната на филтри е почнала да тресе. Идеи ? LOG-01-008-010-xxx.CSV
  10. tolkata

    Рейка

    Здрасти колега, Аз там не съм бутал, нямам идея какъв е размера.
  11. Здравейте колеги, От известно време Аудиото в Аудито ми не свири, и по точно като го включа свирва за 1-2 секунди и изключва. Всичко е заводско, отзад има буфер. На ваг ком дава грешка в предните говорители и наистина в тази 1-2 секунди в които се чува звук, той се чува само отзад. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем? Възможно ли е да не свири това чудо, ако има изгорял говорител?
  12. И аз изрязах моята както е описал Митака55555. Иска малко внимание, но става.
  13. Хммм, а сега как е останалата част от таблото като изключиш проблема с тази индикация за маслото?
  14. При ниско налягане не свети тази лампа ако не се лъжа. Аз веднъж купих датчик Febi и след една година пак се прецака. Сега съм с датчик Hella , който би трябвало да 1:1 с ОЕМ.
×
×
  • Create New...