-
Мнения
100 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
quattro
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
софия
Последни посетители
1248 профилни разглеждания
vladibest's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Само софтуерно ли се изключва или трябва да се избуши ДПФ, защото чернилката после зад мен нещо не ме кефи. А и аз често пътувам извън България което може да е проблем.
-
Бях командировка и нямах време да се занимавам с него до вчера. Имам аутоком , пробвах и направих регенерация и трих след това грешката но пак си свети подгрева и чека и спъва мощността. Разбрах че в Ем комплект имат машина и ги перат чудя се дали си заслужава ?
-
Здравейте. Днес с колата на градско шофиране ми светна лампата с аспухчето за регенерация но тъй като бързах и нямах възможност да изляза на околовръстното да я изпържа , скоро след това изгасна но светна лампата за подгрева заедно с чека. Прочетох , че сега вече ми трябва сервиз най вероятно няма да стане да я изпържа на околовръстното защото и ограничи мощността и оборотите. Така било запушено на 75% , ако светнели и трите лампи ,чека , подгрева и лампата с филтърчето тогава било на 90% и само смяна на ДОФ. Някакви съвети и за сервиз в София?
-
Аз вече съм ремонтирал една и затова имам резервна. Моторчетата работят, оключват и заключват но явно компа не го разбира . Затова се чудя дали не е модул но не обърнах внимание когато разглабях врата какво има друго вътре.
-
Здравейте , как да разбера има ли начин ? Имам проблем със задна дясна брава , по принцип бравата се заключва и отключва без проблем от дистанционото.. Но при заключване колата цъка по няколко пъти и премигват мигачите и не гаси триъгалника н а таблото. На диагностика излиза проблем със задна дясна врата , при тест с дигностиката вртата не реагира . ( а с дистанционото си заключва и отключва ). Бравата е ясно къде е но къде стои въпросният МОДУЛ и как да разбера къде точно е проблема ? PS. Имам резервна предна лява брава ако само е включа за тест дали ще се получи , някой и тествал ли е така?
-
Въпросното чистене или рециклирне колко време ще изкара ако ще се разглабя всяка година мерси. По добре нова и да забрая за случая. Намерих нова за 177лв е България УЖ НЕМСКА поне така пише ( малко под съмнение). Или вариянт да купя от Германия за 180 евро. Докато се прибера другата седмица ще го мисля. НЯКОЙ ДА Е СЛАГАЛ ТАКАВА ДА КАЖЕ МНЕНИЕ ???
-
Колеги някой да е поръчвал ( купувал) шофьорска брава ? От къде и по възможност не китайчета. Моята почна много често да отказва да отключва и ще трябва да е сменям, а до колкото разбрах ако е повредена е възможно да не гаси MMIто и от там да ми топи акумулатора. След няколко теста , преди да изгася колата спирам медията и сутрин акумулатора си е на 100%. Оставя ли медията да се изключва от самосеби си сутрин съм на 20%. Незнам дали е съвпадение още си правя експерименти.
-
Имам autocom cdp но с него не знам как да го активирам. Иначе за всичко друго ми е вършел работа.
-
@ShadowM Кажи къде и кога е удобно. или телефон на лично да се раберем.
-
Здравейте. Има ли някой с vagcom да задействаме скритото меню или както му казват green menu . Понеже при мен не се активира с натискането на двата бутона едновремено. Аз разполгам с autocom cdp+ но с него не намирам такав активция. Имам съмнения че нещо не е наред с акумулатора а искам да виждам състоянието му в MMI то. РАЗБИРАСЕ ПЛАЩАМ СИ ЗА УСЛУГАТ. Или някое сервизче да свършат работа от София. Благодаря.
-
Здравейте. Днес си пуснах една диагностика и ми излязоха 6бр. грешки. Някой са за подгряващите свещи но има и за вентилаторите или релета предполагам. Нямам много време да се ровя по колата ако някой е имал същият проблем или знае читав майстор в София моля за помощ. Изпратено от моят Redmi 5 Plus с помощта на Tapatalk
-
Моля да ме извенят тези на които моята тема ще им се стори глупава или не на място,просто търся помощ за реализация. От доста време се занимавам с електротехника имам доста познания в тази област а и за това и съм учил.Но реших да се преквалифицирам.Просто ми писна и исакам да си изкарвам хляба с това което ми харесва да правя.До сега се занимавах като ел.техник а винаги съм искал да се занимавам професионално с автомобили.Работил съм и в разни малки автосервизи по часово след работно време, имам опит така да се каже личен,ремонтирал съм много автомобили на приятели и техни приятели,почти всякакви повреди от смяна на CD и аларма до съединител и ремонт на двигател.В момента се ориентирам към диагностика и настроика(и копютрите не са ми чужди).Та въпроса и молба та ми е ако има между вас хора с Автосервизи и имат нужда от хора за работа бих желал да работя в сервиз. Няма да претендирам за големи пари все пак не съм се доказал като такъв.Но наистина бих жела да се занимавам с това което ме влече. Моля ако има някой които може да предложи такава работа да ми пише на ЛС или на номер 0888 442 942 Владо. А иначе това което правя може да видите в саита на подписа
-
ЕЕЕЕЕ това си направо за черпня .Не знам дали става и при НГ мотора ама ако и аз стигна до там ще го пробвам .Все пак има и други причини да се менят оборотите ,ще пробвам първо да видя дали всички температурни датчици работят и да почистя по някакъв начин моторчето ,ако не стане и аз съм в отбора с кранче за 2лв.Само още малко да се затопли че не ми се мръзне. за откритието на колегата ЕВАЛА.
-
Имам едно въпросче .Някой пробвал ли се е да почисти и изобщо чисти ли се клапана (моторче)за празния ход на колата ,става въпрос за Ауди 90 2,3 мотор NG