Jump to content

vladibest

Members
  • Мнения

    100
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    quattro

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    софия

Последни посетители

1248 профилни разглеждания

vladibest's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Само софтуерно ли се изключва или трябва да се избуши ДПФ, защото чернилката после зад мен нещо не ме кефи. А и аз често пътувам извън България което може да е проблем.
  2. Бях командировка и нямах време да се занимавам с него до вчера. Имам аутоком , пробвах и направих регенерация и трих след това грешката но пак си свети подгрева и чека и спъва мощността. Разбрах че в Ем комплект имат машина и ги перат чудя се дали си заслужава ?
  3. Здравейте. Днес с колата на градско шофиране ми светна лампата с аспухчето за регенерация но тъй като бързах и нямах възможност да изляза на околовръстното да я изпържа , скоро след това изгасна но светна лампата за подгрева заедно с чека. Прочетох , че сега вече ми трябва сервиз най вероятно няма да стане да я изпържа на околовръстното защото и ограничи мощността и оборотите. Така било запушено на 75% , ако светнели и трите лампи ,чека , подгрева и лампата с филтърчето тогава било на 90% и само смяна на ДОФ. Някакви съвети и за сервиз в София?
  4. vladibest

    Модул или брава ??

    Аз вече съм ремонтирал една и затова имам резервна. Моторчетата работят, оключват и заключват но явно компа не го разбира . Затова се чудя дали не е модул но не обърнах внимание когато разглабях врата какво има друго вътре.
  5. Здравейте , как да разбера има ли начин ? Имам проблем със задна дясна брава , по принцип бравата се заключва и отключва без проблем от дистанционото.. Но при заключване колата цъка по няколко пъти и премигват мигачите и не гаси триъгалника н а таблото. На диагностика излиза проблем със задна дясна врата , при тест с дигностиката вртата не реагира . ( а с дистанционото си заключва и отключва ). Бравата е ясно къде е но къде стои въпросният МОДУЛ и как да разбера къде точно е проблема ? PS. Имам резервна предна лява брава ако само е включа за тест дали ще се получи , някой и тествал ли е така?
  6. vladibest

    За съвет и от къде?

    Въпросното чистене или рециклирне колко време ще изкара ако ще се разглабя всяка година мерси. По добре нова и да забрая за случая. Намерих нова за 177лв е България УЖ НЕМСКА поне така пише ( малко под съмнение). Или вариянт да купя от Германия за 180 евро. Докато се прибера другата седмица ще го мисля. НЯКОЙ ДА Е СЛАГАЛ ТАКАВА ДА КАЖЕ МНЕНИЕ ???
  7. Колеги някой да е поръчвал ( купувал) шофьорска брава ? От къде и по възможност не китайчета. Моята почна много често да отказва да отключва и ще трябва да е сменям, а до колкото разбрах ако е повредена е възможно да не гаси MMIто и от там да ми топи акумулатора. След няколко теста , преди да изгася колата спирам медията и сутрин акумулатора си е на 100%. Оставя ли медията да се изключва от самосеби си сутрин съм на 20%. Незнам дали е съвпадение още си правя експерименти.
  8. vladibest

    За vagcom?

    Имам autocom cdp но с него не знам как да го активирам. Иначе за всичко друго ми е вършел работа.
  9. vladibest

    За vagcom?

    @ShadowM Кажи къде и кога е удобно. или телефон на лично да се раберем.
  10. vladibest

    За vagcom?

    Здравейте. Има ли някой с vagcom да задействаме скритото меню или както му казват green menu . Понеже при мен не се активира с натискането на двата бутона едновремено. Аз разполгам с autocom cdp+ но с него не намирам такав активция. Имам съмнения че нещо не е наред с акумулатора а искам да виждам състоянието му в MMI то. РАЗБИРАСЕ ПЛАЩАМ СИ ЗА УСЛУГАТ. Или някое сервизче да свършат работа от София. Благодаря.
  11. Здравейте. Днес си пуснах една диагностика и ми излязоха 6бр. грешки. Някой са за подгряващите свещи но има и за вентилаторите или релета предполагам. Нямам много време да се ровя по колата ако някой е имал същият проблем или знае читав майстор в София моля за помощ. Изпратено от моят Redmi 5 Plus с помощта на Tapatalk
  12. Моля да ме извенят тези на които моята тема ще им се стори глупава или не на място,просто търся помощ за реализация. От доста време се занимавам с електротехника имам доста познания в тази област а и за това и съм учил.Но реших да се преквалифицирам.Просто ми писна и исакам да си изкарвам хляба с това което ми харесва да правя.До сега се занимавах като ел.техник а винаги съм искал да се занимавам професионално с автомобили.Работил съм и в разни малки автосервизи по часово след работно време, имам опит така да се каже личен,ремонтирал съм много автомобили на приятели и техни приятели,почти всякакви повреди от смяна на CD и аларма до съединител и ремонт на двигател.В момента се ориентирам към диагностика и настроика(и копютрите не са ми чужди).Та въпроса и молба та ми е ако има между вас хора с Автосервизи и имат нужда от хора за работа бих желал да работя в сервиз. Няма да претендирам за големи пари все пак не съм се доказал като такъв.Но наистина бих жела да се занимавам с това което ме влече. Моля ако има някой които може да предложи такава работа да ми пише на ЛС или на номер 0888 442 942 Владо. А иначе това което правя може да видите в саита на подписа
  13. ЕЕЕЕЕ това си направо за черпня .Не знам дали става и при НГ мотора ама ако и аз стигна до там ще го пробвам .Все пак има и други причини да се менят оборотите ,ще пробвам първо да видя дали всички температурни датчици работят и да почистя по някакъв начин моторчето ,ако не стане и аз съм в отбора с кранче за 2лв.Само още малко да се затопли че не ми се мръзне. за откритието на колегата ЕВАЛА.
  14. Имам едно въпросче .Някой пробвал ли се е да почисти и изобщо чисти ли се клапана (моторче)за празния ход на колата ,става въпрос за Ауди 90 2,3 мотор NG
×
×
  • Create New...