Jump to content

extreme85

Members
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.4TFSI 2008

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

extreme85's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. extreme85

    Гуми и джанти за A3 8P

    Сега видях че масово в сайтове за продажби на джанти за моято модел дават различни диаметри, например: A3 след 2003 г. - 66.6 А3 след 2008 г. - 70.1 А3 след 2003 г. 57.1 Какво да гледам, доста се обърках Втулки? могат ли да се използват в този случай за разликата от 4x100 лв.
  2. extreme85

    Гуми и джанти за A3 8P

    Намерих същите джанти но с правилният отвор и се шокирах от цената със 100 лв. отгоре
  3. extreme85

    Гуми и джанти за A3 8P

    @Moonland отне ми 1 час да прочета цялата тема, но съм доволен - отговорих си на повечето въпроси. Останаха въпроси, които не ми станаха ясни от цялата тема: 1. Не ми стана ясно за фланците - те намаляват ET или го увеличават? Ако го намаляват тогава излиза че е по - добре да се вземе по - високо ET и да се коригира с фланци до по - ниско така че да ти "пасне" на вкуса? прав ли съм? 2. Да се притеснявам ли от нещо при джанти 7.5/52 R18 с отвор 66.6 и гуми 225/40/18 - по принцип се притеснявам да не опира в калниците, но тук ET52 ми се вижда окей?
  4. extreme85

    Гуми и джанти за A3 8P

    Твоите джанти с какво ET са ? 18ските?
  5. extreme85

    Гуми и джанти за A3 8P

    А какво играе ET-то в този случай примерно ЕТ 52 с гуми 225/40/R18 Ок ли е? не разбирам
  6. extreme85

    Гуми и джанти за A3 8P

    Да ти кажа много се чудя, че преди си спомням как се измъчвах с тях и с това окачване, какво ще кажеш за 225/45/R17?
  7. extreme85

    Гуми и джанти за A3 8P

    Чудя се между 17 или 18 Не заради читавите гуми, а заради размерът, преди бях с 225/40/R18 и като се сещам как друсаше заради спортните пружини даже смятам да ги махна и тях, някой със стоково окачване и 18ски?
  8. extreme85

    Гуми и джанти за A3 8P

    Здравейте колеги, харесах си AES Raise 18" 225/40/R18 с гуми KUMHO WINTERCRAFT WP71 225/40 R18 92V ( най - евтините ), може ли отзиви за джантите като марка, както и за гумата, просто не останаха пари за хубави гуми
  9. Всичко е 6, вече 2 дни карам без проблем, не се вижда разлика между работата на съединителя или смяната на скоростите.
  10. ааааа това съм го сменял, на амортисьорите отгоре, за това ли говорим (малко съм лайк, разбирам само от компютри) ако е това какво има общо със съединителя или говориш по принцип? току що се образовах, сменял съм лагер на амортисьора горе, не знам как се казва, лагер главина досега НЕ
  11. не знам, дано всичко е наред, сега е на 55 000 км. дали за толкова време е нормално да са се износили? абе ще сменя всичко не е проблем, ама да знам че ще сменям, а не така ... локва и е*и си майката....
  12. Здравейте отново, току що се прибрахме от гости с жената и реших пак да я "пробвам" но без успех, опитах да запаля на 1-ва с натиснат плътно съединител и спирачка след опит да тръгне изгасна разбира се, реших да пробвам на 5-та - изключих двигателя включих 5-та и запалих на 5-та с натиснат съединител и ОООО господи, нещо изпука и колата не изгасна, след което вкарах 1-ва и направих няколко кръгчета както и повторни опити за 1-ва и задна (няма как да включа 2-ра на паркомястото) без проблем изглежда всичко си дойде на мястото от само себе си... просто не знам откъде тоя късмет... (p.s. ще пиша утре как е ... дали всичко е наред)
  13. Аха ясно, да я дърпам в най - близкият сервиз значи. Тея Ауди-та не се ли "саморемонтират" примерно да изчакам до утре да се махне влагата и да потеглям пак... Шегувам се разбира се, ама ми се плаче
  14. Здравейте колеги, след поройният дъжд във Варна снощи карах около 5 метра в локва с височина почти до вратата, прибрах се успешно без никакви проблеми, но днес като се запътих за работа установих че не мога да включвам скоростите. Т.е скоростния лост въобще не дава ход да се включи която и да е скорост - това го разбирам като защита която не позволява да се включи скорост без натиснат съединител. Аз разбира се се опитвам да включа скорост с натиснат съединител. На изгасен двигател скоростите си влизат без никакъв проблем, но в този случай тази защита така или иначе не работи. Изключих двигателя, включих първа скорост и при опит за запалване с натиснат съединител автомобилът се опитва да потегля, което ме навява на мисълта че съединителят въобще не "играе". Автомобилът е Audi A3 1.4 TFSI 2008 г.
  15. Offtopic: Малко развитие след няколко годинки, някакъв човек от Youtube ми е гледал видеото и се връза с мен за да ме пита как съм се справил с проблема, и той има същият проблем, ето и неговото съобщение: Hi Mihaylov! I have seen your youtube video about audi a3 chain problem. Not sure what type of engine you have, but mine is 1.4 tfsi and have some type of sound... Have you managed to fix this problem? Can I ask finally, what you did? (service says it's normal, but I don't think so) Явно доста хора имат този проблем, обясних му вежливо че съм писал e-mail и т.н. всичките простотии, дано се оправи и той както и аз успях да се размина и други колеги. Ето и линк към видео-то което съм качил преди ремонта, на студен двигател не пален от 7 дни.
×
×
  • Create New...