Jump to content

tonydony@abv.bg

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно tonydony@abv.bg

  • Рожден ден 27.05.1965

Друго

  • Kaра
    AUDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    RUSE

Последни посетители

1451 профилни разглеждания

tonydony@abv.bg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Карам Ауди 100 90г. 2.3 петак, 136 коня, Работи само на газ. Преди месец при поредното зареждане с пропан-бутан запали трудно. На следващото зареждане, пак същото. Запали още по-трудно. Върти сякаш няма ни гориво, ни ток. Запали на третия път. Вчера като заредих въобще не запали и се наложи да я избутам настрани. Проверих клемите за захранване на двата газови клапана - този преди изпарителя и този на изпарителя. Всичко бе наред. Направих още два опита и на третия запали. Сега си пали нормално. Къде мога да търся проблема? Явно като се зареди бутилката нещо се случва с някой клапан, но не съм сигурен.
  2. Искам да споделя проблем, който имах с километража на моят автомобил Ауди 100, 2,3 бензин, NF мотор. Проблемът бе, че километража работеше частично - отчиташе скоростта, а отчитането на изминатите километри спря. Свалих цялото табло и разглобих километража. Установи се, че малкото зъбно колело, /изработено е от някакъв вид силикон, поне на моя километраж/ което съм посочил на снимката е с един липсващ "зъб", от което не се отчитат изминатите километри. Потърсих в интернет за такова зъбно колело и видях, че двама предлагат такива метални или пластмасови за по десет лева. Обадих се на единия телефон и човека отсреща искрено ми препоръча да си закупя метално зъбно колело, защото всички така правели и нямали проблеми. Поръчах и тогава започнаха ЯДОВЕТЕ, въпреки, че монтажа го бях направил както пише в дебелите книги - почистване, презапояване на съмнителни спойки по платката, смяна на единия електролитен кондензатор, тъй като бе с намален капацитет. Поставих таблото и пак беше същото - отчита скорост, а изминати километри НЕ. И така четири пъти сваляне, проверяване, монтиране и "ГРЕДА" всеки път. Започнах да си мисля, че стъпковия мотор не работи или чипа има проблеми или някои от елементите на платката и какво ли друго не. Случайно разбрах за един човек в Русе, който се занимава с такива "километражи и други финни механики". Потърсих го на тел. 0898-941-541 и при разговора ми каза, че МЕТАЛНИТЕ ЗЪБНИ КОЛЕЛЦА за тази механика на километража не са удачни. Даде ми такова изработено от пластмаса. Монтирах го и ЧУДО - всичко веднага си дойде на място - отчита скорост и изминати километри. Всичко го написах с цел да не се лъжете да сменяте с метални зъбни колела, колкото и да ви убеждават, че това е най-правилно. Монтирате пластмасово и няма да имате грижи. УСПЕХ!
  3. Доскоро имах проблем с ел. стъклата на колата -Ауди 100, 2.3NF, 90г. Работеха от време на време. Когато не работеха, не работеха всичките. Четох във форумите и там бе посочен като причина "Комфорт модула", който бил долу вляво в краката отстрани под таблото. На моята 100-ца този модул е точно под кората на таблото, а не долу вляво. Там долу вляво е модула на запалването. На самия комфорт модул има цифрата 285. Свалих го и след като го отворих презапоих местата където са към контактните пластини и релето на платката. Върнах всичко на място и сега стъклата работят и няма проблем. Ето и снимка на модула. Надявам се да съм бил полезен.
  4. Цитиране на предходен пост! Свалих стъпковото моторче и го проверих на 12в всичко си е нормално. След като огледах единия маркуч /дължина около 22см/ към моторчето видях, че е сцепен по две трети от дължината си. Утре ще търся и ще видя какво ще се получи. БЛАГОДАРЯ КОЛЕГА VBІ ! Надявам се да се оправи.
  5. Имам АУДИ 100 2.3 1990г. NF мотор с механичен инжекцион с обикновенна газова уредба, изпарител BRC 140KW. Преди няколко дни оборотите на празен ход започнаха да скачат на 1400-1600 оборота за кратко. Днес вече е за постоянно. Дайте съвет. Дали вече не трябва да се сменят мембраните на изпарителя?
  6. Свалих регулатора и установих, че едната четка е износена с ръбче около милиметър. По следата оставена на колекторните пръстени се вижда, че двете четки са контактували на пръстените в единият им край. Ръбчето на четката е попадало между двата пръстена на колектора и най-вероятно е давало накъсо и така се е прецаквало зареждането. ротора при въртене има аксиално изместване с 2-3 десети от милиметъра, но явно и това е било достатъчно за поразията. Най вероятно колекторните пръстени са се изместили около 3-4 мм и това е довело до тази аномалия. Като сваля динамото ще се разбере дали е така и хайде за нови пръстени. Направих и снимка. Едната четка е от предишния регулатор. И на двете се вижда ръбчето. Дано да е от това проблема.
  7. Свалих регулатора и установих, че едната четка е износена с ръбче около милиметър. По следата оставена на колекторните пръстени се вижда, че двете четки са контактували на пръстените в единият им край. Ръбчето на четката е попадало между двата пръстена на колектора и най-вероятно е давало накъсо и така се е прецаквало зареждането. ротора при въртене има аксиално изместване с 2-3 десети от милиметъра, но явно и това е било достатъчно за поразията. Най вероятно колекторните пръстени са се изместили около 3-4 мм и това е довело до тази аномалия. Като сваля динамото ще се разбере дали е така и хайде за нови пръстени. Направих и снимка. Едната четка е от предишния регулатор. И на двете се вижда ръбчето. Дано да е от това проблема.
  8. Карам Ауди 100 2.3 NF мотор Преди да се случи това при вдигане на оборотите динамото зареждашемалко повече и затова трябваше да карам само на фарове - къси. /отделно си имам лед- дневни/ . След това спря да зарежда. Направих профилактика на динамото като смених регулатора /четките на стария бяха износени/, смених двата лагера /за всеки случай/ и престъргах на струг колектора . Всичко се оправи но за да зарежда нормално трябваше отново да бъдат включени постоянно късите светлини!!!??? И така докато не изминах 600км. И тогава се започна : като работи двигателя незеависимо дали съм на място или в движение динамото спира да зарежда. Като вдигна до 2500-3000об. изведнъж стрелката на волтметъра скача и показва, че зарежда нормално. Оборотите падат до нормални и всичко е наред - зарежда. След секунди пак светва лампата и отново "газ" вдигат се оборотите и пак всичко си идва на мястото. Така карах коло 10км. градско. Накрая започна да свети постоянно. Ако някой може да даде съвет-благодаря!
  9. Виене- ДА ама НЕ - оказа се, че това е от пътната маркировка. Карам Ауди 100 90г. 2.3мотор Прочетете нататък за да не изпаднете във "сериала" в който участвах. Преди около три седмици пътувах по пътя /новия път/ Русе-Шумен. Докато карам изведнъж започна нещо да вие ужасно и беше дори като стържещ звук на метал в метал. Първата ми мисъл беше за лагери тъй като ми се стори че го чувам от задната част на колата. Намалих скороста и до Русе караха като 90г. пенсионер. Като се прибрах свалих двете задни колела и нямаше нищо което да ме наведе на мисълта, че лагерите не са наред. Въпреки това смених двата лагера на едното колело. След няколко дни тръгнах за почивка за Варна и около Писанец - УЖАС- пак виене и стържене. Спирах и свалях пак колело и оглед на лагерите. УЖАС. И така до Варна пак с до 80км. час. На морето се оплаках на един колега а той се смее и вика че имал същи проблем. Ходил в сервиз и там му казали нищо ти няма на колата. Шефа на сервиза също сменял лагери на колата си и после явно някой го е светнал, че проблема е бил в пътната маркировка.. Та да си дойдем на думата- НОВИЯТ ПЪТ Русе-Шумен е направен с някаква специална релефна маркировка която е само на непрекъснатата линия. Та тази маркировка простия капиталист я е измислил когато задремеш на волана и настъпиш дори с малко непрекъснатата линия да започне звукова атака и ти да се стреснеш. Като се връщах от почивка си направих няколко експеримента с маркиовката - при непрекъсната виеше и стържеше. ТОВА Е. Надявам се че повече хора ще го прочетат и ще си икономисат неприятностите, както и даването на пари за смяна на лагери и какво ли не по окачването и ще компинсират незнанието си относно новостите в пътното строителство. ЧОВЕК СЕ УЧИ ДОКАТО Е ЖИВ.
  10. Здравейте! Имам Ауди 100, 2.3 NF мотор 136 коня, От скоро при работещ двигател се появи едно виене когато натисна педала на съединителя. Виенето продължава след като потегля на първа, втора и т.н. скорост. При превключване на по-висока предавка явно и от по-големия шум от мотора виенето започва съвсем леко да се долавя. Моля за идеи.
  11. Тъй като не можах да извадя червяка отидох при майстор, който се занимава само с ремонт на спирачни уредби. Та човека първо ме овика дето сме се мъчили да го издърпаме по "нашите си методи", а след това взе един инструмент, който си е правил и извади червяка за секунди. Начертал съм по памет този инструмент и се надявам и на други да е от полза.
  12. БЛАГОДАРЯ ЩЕ опитам, макар че пробвах да го издърпам с клещи и парцал около червяка. И наистина това си е спирачен апарат - благодаря за корекцията.
  13. От доста време задните спирачки не работеха както трябва. Ръчната въобще. След като затегна и не отпусна три пъти задната спирачка, от прегряването тръгна и лагера. Свалих супорта и се опитах да го разглобя за да го профилактирам и сменя уплътненията. И така стигнах до тук.... Виж снимките. Червяка който се вижда не мога да го извадя, за да стане сто процента разглобяването. Ако някой може да каже как става ще съм благодарен.
  14. Здравей, можеш ли да ми изпратиш снимка на този регулатор за да го видя какво представлява, че и аз имам проблем с мешането на газ-бензин. Благодаря
×
×
  • Create New...