Jump to content

BODYMAKER

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A4

Последни посетители

877 профилни разглеждания

BODYMAKER's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, може и да има подобна тема във форума, но не ми се рови сега. Ще съм Ви благодарен, ако някой успее да ми помогне със съвет за следния проблем. Карам Ауди А4, 1996 г. 1,8 литров двигател 125 к.с., няма турбо, и не е комби. Колата е внесена от Италия, с монтирана още там метанова уредба. Карам я предимно на метан. Наскоро сменях масло, маслен, горивен и въздушен филтър. От няколко дни забелязах, че при спокойно положение /работа на празен ход/, без да е на скорост започва да се колебае в оборотите....постоянно. Не стой на нормалните 900 оборота да речем, а стрелката постоянно играе надолу-нагоре. Когато отнемам крака от газта пък се случва да придърпа /прекъсва сякаш/, което не знам от какво е. На няколко пъти ми се случва даже да угасне колата с движение, докато паркирам с по-извит до края волан и изключен от скорост мотор. В момента в който, изключа от скорост /дам на свободна/, оборотите отново започват да играят и понякога чак изгасва. Макар да бях заредил бензин наскоро време /знам, че е хубаво да има/ ми направи впечатление, че стрелката показва под нулата чак. Помислих, че може да има скъсан маркуч и да изтича от някъде и за да изключа бензиновата помпа извадих защитното бушонче, намиращи се от лявата страна на таблото за управление. Колата започна да работи като нова. Помислих, че си внушавам, и пак сложих бушона. Проблемите се появиха отново. Сега карам само на метан. Паля на метан, гася на метан ....всичко на метан, но знам че не е хубаво да не работи горивната помпа, макар и да карам на метан. Въпросът ми е, какво може да довежда до смущения в оборотите на колата. Възможно ли е горивната помпа да има някаква грешка и да подава някъде грешна информация. Не съм с газов инжекцион, а с някаква ламбда сонда /каквото и да е това/. Може ли, ако е някаква грешка в горивната помпа, примерно да откача и да закача акумулатора с цел да се изчисти, ако има някакви натрупани грешки ? Благодаря предварително за помоща...
  2. BODYMAKER

    имобилайзер

    Колега, успя ли да отстраниш проблема, че на мен ми се случи съшия и вече на трети "добър" майстор ходя и все не могат да ми кажат от какво е. Имам чувство, че вече се упражняват и гадаят какво може да е.
  3. Колеги, имам проблеми със спирачната система /поне така си мисля де/, та ще съм Ви благодарен за малко менения. При продължително каране на дълъг път /извънградско/, при каране с 100 - 110 км. например, без значение дали съм на скорост или не и започна да натискам спирачката се получава някакво страшно тропане, все едно ми подскача мотора или предните две колела отпред и сякаш метален лост се удря отдолу в пода. Първоначално мислех да не е АBS, но като продължа да натискам спирачката по - силно и тропането и подскачането изчезват, а колата си спира добре. Препоръчаха ми да наблюдавам волана, дали и той играе или трепери по това време, но на него нищо си му няма - добре ми се стори. Странно е също защо го прави това само на дълъг път а в града никакъв проблем. Та ако имате някой идеи, ще съм Ви благодарен да споделите....
  4. BODYMAKER

    Музика при А4

    Колеги искам да помоля тези от вас които са по запознати с поставянето на музика в колата за малко инфо. Искам да сменя оригиналните тонколони от задната линия на Ауди А4 купе, 1996г. с нови понеже са тотално изкорубени вече, но без да слагам усилватели и т.н. Та, бихте ли ми препоръчали максимално големите говорители (кръгли или елипси няма значение), които мога да сложа, БЕЗ да е необходимо да слагам и усилвател за тях. И тъй като видях, че формата на отвора там е квадратен, ако някой има опита да ми каже как изрязва отворите и въобще какъв е реда за монтаж, ако пропускам нещо. За сега съм се спрял на някой от тези:Hertz DCX 690 , Hertz DCX 165 , BOSCHMANN SW-84 , но съм отворен и за всякакви други предложения.
  5. Проблемът се оказа в таралежчето, което бях сменял на скоро и в някакво реле до което е достигнала вода стичайки се по кабелите ..... Ремонта ми излезе 60 лева.
  6. Колега, ще съм ти много благодарен, ако успееш да дадеш някакъв телефон на този майстор. Аз също съм от Русе и съм чувал за него, и то само хубави работи....но не мога да намеря контакт с него.....та ще ми е интересно за цялата предница на Ауди колко може да ми излезе ремонта /говоря само за носачите/
  7. Ами колеги какво да Ви кажа, освен благодаря за бързите и адекватни отговори. Колкото до това дали съм на "навътре" в тези - неща - не съм. Не мога да съм специалист по всичко, а и не претендирам и затова се допитвам до Вас за мнение и препоръки, за да не ме е.бат много като отида на сервиз. По всички изглежда, че сам няма да се справя, но е хубаво поне малко да съм запознат за да не ме товарят като магаре, като я занеса в сервиза. Иначе каналите за оттичане на вода ги почистих още съшия ден и днес ще я водя да я видят от къде идва проблема, след което ще споделя и с Вас. И пак казвам,благодаря за навременните и адекватни отговори, всяка информация ми е от полза в този момент.
  8. И аз това се чудя...нямам бордови компютър, но ми казаха, че имало някакъв модул на електрониката който се намира под краката на шофьора и често се пълненел с вода и се прецаква цялата електроника..но до колко е вярно не знам......затова се допитвам до вас, да не се опитват да ме е.ат без вазелин в сервиза като отида...
  9. Здравейте колеги, ще помоля тези от Вас които са имали следния проблем, да споделят малко опит, от какво и как се поллучава това и можел и да се поправи лесно. То е ясно, че ще се ходи на сервиз, но искам да посъбера малко хабер, че да нем е правт на луд като отида и да ме "мятат по върбите", като някое агне. Проблемът е....след наколко поредни обилни валежа, при опит да запля колата, тя просто не успя. Акумулатора беше толкова слаб,че едвам захранваше крушка. Отворих капака и видях, че там където стой е пълно с вода. Тръбичката по която би следвало да се отича тая вода се бе запушила с кал и листаи акумулатора ми беше в нещо като "леген" с вода. Свалих го и го заредих на ново, но ми прави впечатление, че от тогава осветлението на климатроника ми свети постоянно, бутона за авариините светлини също, все едно съм си пуснал фаровете, а чистачките работят като бутнеш ръчката за тях, без изобщо да има вкаран ключ в контакта даже. От тогава като спирам за малко по - дълго, постоянно си свалям клемите на акумулатора, за да съм сигурен, че ще запаля. Много трудно се намират компетентни майстори в подобна материя, особенно в по - малките градове. Затова ще съм Ви много благодарен ако някой успее да ми помогне с малко информация, какъв точно е проблема и как може да се отстрани /освен в сервиз ест./. Колата е Ауди А4 1996г., бензин - метан, 1,8 куб. 125 кона /е няколко поумряха с тоя метан де/, не е комби. Благодаря предварително.
  10. ОК, колеги, аз пък се чудя възможно ли е това дето се случи на мен. Трябваше и аз да сменям амортиссьори, и отидох направо в сервиза, където ги сменят. От там ми казаха, че работят само с БУГЕ, дето стрували 233 лв. за брой. Говорим си за задни амортисьори за А4 при коети исках да са и по - здрави, понеже съм с МЕТАН. Обясниха ми същто и с коя фирма вносител работят. Както и да е осъмних се и не ги смених там. След 2 дена отидох в фирмения магазин на тая въпросна фирма за дса се убедя лично и като попитах за цената ми казаха 108 лв.Останах повече от объркан, отидох в друг магазин - там ми казаха 160 лв за брой за БУГЕ, а ако искам имали и френски на РЕКОРД за 105лв за брой. Сега намерих един майстор доста добър ми предлага БИОЩАЙН (сажелявам ако бъркам точно името), за 115лв за брой. Моля, кажете ми ориентировачно, на какви цени мога да си взема що годе свестни, задни амортисьори и нормално ли е да има такива разлики в цената в рамките на един град.
  11. няма страшно, ако е само това че отделя горе. По принцип Ауди А4 е така и да го смениш пак ще отлепя сравнително горе. Наскоро ми показаха как се проверява съединител дали е за смяна, но нещо не хванах целия процес. Включиха на първа и дръпнаха ръчната спирачка, след което форсират и отпускат съединителя и трябвало да угасне. Мисля , че нещо такова беше но не съм много сигурен. Нека ако има колеги които знаят за какво говоря да обенят по -подробно и компетентно от мен
  12. и аз имам същия проблем колега, твърде горе ми отделя съединителя, но доколкото разбрах той автоматично се настройва, така че и да го смениш пак ще отделя високо. На мен ми е по -интересно кокло ще ми стъпи евентуалната му смяна ако се наложи.,.....
  13. на ход, и както казва колегата по- горе най-вече на 5 предавка между 80 до 100 км в час . Интересува ме мога ли да карам игнорирайки шума, в смисал да не съм на тръни непрекъснато....
  14. Колеги, от скоро и аз се сдобих с А4, и ми прави впечатление един много странен звук, който се чува при подаване на газта. Чува се нещо като виене или по - скоро стуржене ли и аз не знам какво е . Факт е обаче, че тоя неприятен звук се чува при леко подаване на газ, до определено положение. Като подам още малко газ обаче, звука изчезва и се появява отново при същото положение като връщам крака обратно. Имате ли представа какво може да е и дали ще ме остискат яко за ремонта му. Благодаря за инфото.....
×
×
  • Create New...