Jump to content

The Namesake

Members
  • Мнения

    162
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно The Namesake

  • Рожден ден 21.11.1978

Друго

  • Kaра
    4x4

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

1825 профилни разглеждания

The Namesake's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Видях че през 2008 сте имали проблем със качване на градусите на 100. И моетл ауди ги прави тезитнеща, открихте ли проблема тогава? 

  2. Тези двата ги изтеглих, благодаря! А и аз търся service manual, по възможност на английски или руски. Някой има ли такъв?
  3. Колеги, интересува ме от къде мога да си намеря устройство за стартиране на автомобил с изтощен акумулатор (не съм сигурен как точно се казва)? То е нещо като зарядно за акумулатор, само че си има вграден такъв. Зарежда се самото устройство и след това с него се подава ток, както се подава и от друг автомобил. Ако някой знае за какво става дума, моля да пише. Благодаря!
  4. Колеги, проблемът го решихме още в сряда, ама нямах време да пиша. Оказа се, точно както и при колегата VBI, прекъсната пътечка на платката. И ние от втория път я забелязахме, при мен обаче спукването беше точно над стабилизатора, до дупката за болтчето горе в ъгъла. По тази причина не ми беше "изчезнала" лампата за дълги светлини.
  5. Ами разглобихме я... Презапоихме къде каквото имаше да се презапоява... Огледах платката, уж всичко е наред, нооо... Никакъв резултат! Може ли някой да ми прати схема на ел. инсталацията, защото явно ще тръгнеме след бушона и ще караме наред, само дето не е много ясно какво точно следва по веригата?! Благодаря предварително!
  6. Благодаря, колеги! Утре ще я разглобиме, пък ще видим какво ще излезе.
  7. Колеги, от известно време имам следният проблем - като покарам малко (около 10-20 км.) ми изчезват оборотомера и всички лампи, които по принцип светят, когато колата е на контакт без двигателя да работи - за налягането на маслото, спирачките, температурата (без "autochek" съм), зареждането, ABS-а и ръчната спирачка. Естествено по време на движение, ако всичко е нормално, въпросните лампи не светят, но аз вече си знам - като ми падне стрелката на оборотомера на 0, значи са изчезнали и те, т.е. - дори да спра, да изключа двигателя и да дам контакт, лампите не светят. Винаги изчезва точно тази комбинация - оборотомера и лампите които светят когато колата е на контакт. Всичко останало си работи. До сега установих, че проблемът е някъде във веригата след бушона (№12), т.е. бушонът контролира всички лампи и индикатори - като го махна, по таблото абсолютно нищо не работи, дори и светлините за заден ход изчезват. Не знам дали има нещо общо с температурата - околна, от парното и т.н., но като я подкарам, обикновено проблем няма и след 10-20 км. - оборотомерът на 0! Като постои 2-3 часа се оправя и после пак от начало. Аз мисля, че става дума за проблем или в окабеляването след бушона, или в самото табло. Вече имам уговорена среща с ел. техник, но ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели опит. Ще са ми полезни и ел. схеми на инсталацията и таблото. Благодаря!
  8. Така е, в общината в момента плащаме данък собственост. Наречи го както искаш, резултатът си остава същият - за да имаш кола ти удържат три вида данъци, без да говориме за застраховки, прегледи и т. н. На пътя резултатът отново си е същият - лунен пейзаж. Мен лично въобще не ме интересува кой данък накъде отива, знам само, че ги плащам, а резултат никакъв. Ще се емигрира май... Докато още има време...
  9. Аз си спомням, че подобен елемент има в момента и дори бяха водени някакви спорове по отношение на това, че и в цената на газта се добавя пътна такса, а пък тя съвсем не се използва единствено като гориво за МПС-та. По този начин за удоволствието да караме по родните чудесни, първокласни пътища плащаме веднъж в общината, втори път като си купуваме винетка и трети път на бензиностанцията!
  10. Или аз нещо не разбирам, или в статията има нещо много сбъркано... Точно в тази част за разпределението 50/50 при виско съединителя... Недейте да правите аналогии с торсен диференциала - точно както си написал, в нормални условия торсенът разпределя въртящ момент наравно - 50/50. Под нормални условия да се разбира, че колата се движи на сух и равен път НАПРАВО, без да завива! Той обаче е система с променливо действие, тоест ако е необходимо може да промени съотношението - ДИФЕРЕНЦИАЛ Е, действа проактивно. От другата страна обаче е виско СЪЕДИНИТЕЛЯТ, който си е, както е описано в статията, един цилиндър, пълен със силикон, който се сгъстява, ако разликата на въртене на предния и задния вал (изведени в него) стане прекалено голяма, като по този начин ги зацепва един за друг... Е точно тука идва това, `дето не го зацепвам аз - ако виското предварително е фиксирано в съотношение 50/50, тоест силиконът предварително е втвърден до толкова, кое ще го накара да се втечни и да промени съотношението до 30/70 например?! Или с по-прости думи казано - как завива тая кола, ебаси?!
  11. Както и сам съм намекнал, идеята не е онова което сме свикнали да възприемаме като "мъдростта на вековете"... Все така (май) си остава единствената обаче... Сещам се и за малко "осъвършенствана версия", но ми е интересно да прегледам какво е коментирано. Можеш ли да пуснеш някой линк?
  12. Честита Коледа на всички! Благодаря за отговорите, колеги. А за онези от вас, които имат продадени автомобили без договори, единственото решение на проблема е да ги обявят в РПУ за откраднати. Сценарий, предизвикващ доста усложнения, но май единственото решение на проблема.
  13. Колеги, мой приятел чел във в. "Стандарт", че от 2009 г. се въвежда система за синхрон (или нещо такова) между застрахователните дружества и КАТ, която ще предоставя данни на кои автомобили, които на са официално спрени от движение им е направена застраховка ГО и по този начин КАТ ще може директно да глобява собствениците на останалите, без да се налага да ги хваща на пътя. А за да спреш МПС от движение, разбира се е необходима платена ГО. Някой от вас знае ли подробности по въпроса? Интересува ме, защото имам един Опел Кадет, който вече е за скрап, може би трябва да го спра до нова година.
  14. Всъщност аз горе-долу така го знаех определението за M+S, но и за човек без никаква информация по въпроса нещата би трябвало да се изяснят, след като види шарката на протектора. Да не говориме, че и каучукът е доста мек, то си личи и при допир. Абе, накратко казано - `айде наздраве, да са живи и здрави "майсторите", да ни радват и в бъдеще с проблясъци!
  15. Колеги, преди няколко дни си монтирах зимните гуми на колата, но понеже са с означение M&S не съм съвсем сигурен всъщност зимни ли са, или всесезонни?! Точно това попитах и човека в гумаджийницата който ми преобуваше колата и отговорът доста ме озадачи - M&S си го пишело на всички гуми, но на зимните трябвало да има изобразена снежинка. Ако няма били... летни!?! Аз пък доколкото знам M&S е съкратено от Mud & Snow, т.е. тиня и сняг?! Така че не ми стана много ясно къде да го търся тоя сняг през лятото. Има ли някой, който да е наистина наясно с въпросното означение M&S?
×
×
  • Create New...