Jump to content

v_iko

Members
  • Мнения

    245
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно v_iko

  • Рожден ден 11.11.1976

Друго

  • Kaра
    Allroad 2.7 Biturbo

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

v_iko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. продавам спортно ока4ване КОНИ СПОРТ за А3 2бр.предни регулируеми по твьрдост и 2бр. задни с тампоните и прахоуловителите Карани са около 1 година но като я купих на мойта кокона се оказа 4е много и друсали...... Та купих 4 монро и реших проблема с дудненето! Стават и за Голф4 Сеат Леон и Толедо цена 450 лв. v_iko@abv.bg 0898413548 Виктор
  2. Здравей колега!Искам да попитам за задна дясна въздушна възглавница за audi allroad 2.7 T 2002 година Номера по етка е 4Z7616052A Благодаря предварително
  3. Колега защо ако смея да попитам е толкова скъп този олроуд?Или поне на мен така ми се струва..... Сори за спама...ама понеже се заговорихте за олроуд-и...
  4. Ми явно моя олроуд сигурно е с рязяни пружини от Мерцедес 190!!!(Тип Пазарджишки мургав сводник) Щом при 245 км/ч си стои като залепнал на пътя.......
  5. ЕЕЕ тука вече се изпуснахте.....И направо прее...хме темата на колегата! Но както и да е...Питам аз щом при 180 олроуда подскача като гумено топче...какво се случва с ДжиТиАй-ките и Асрите при 220 км/час както обикновенно ги карат Колегите????
  6. Дадоха ти диск или инсталираха?А пък за българия направо не мога да повярвам!!!! За Нави плюс ли става въпрос все пак???
  7. А да се изтегли отнякъде не може ли????
  8. Търся карта на Гърция за нави плюс! Моля помагайте!!!
  9. v_iko

    ауди аллроуд въпроси

    Ако имаш възможност покарай и 2.5 ТДИ и 2.7 Т........ Сам ще откриеш огромната разлика..... Казвам го от опит!
  10. Ми аз ги мия поне 2 пъти в седмицата(джантите де) иначе нема спасение! Се трябва да се кара с 160-180 та да не тресе!!!
  11. 1-во ако човека иска да прави оффроуд изпълнения най-добре да си вземе УАЗКА!!! 2-ро Разходите ще се различават единствено ако имаш НЕБЛАГОРАЗУМИЕТО да ходиш в ПОРШЕ или ХААС 3-то Удоволствието от карането зависи от ЕКСТРИТЕ с които е оборудвана колата(ела виж мойта и ми говори за 6-ци после) 4-то Увеличения клиренс не пречи на стабилността ни най-малко!От опит мога да кажа че с 250 на магистрала колата стои като залепнала!А и естествено дори да е на по високо ниво на окачването при увеличаване на скоростта колата сама се сваля надолу..... и 5-то.....Разходи по окачването няма да имаш НИКАКВИ....ако си я вдигнеш на трупчета в ГАРАЖА!!!
×
×
  • Create New...