Jump to content

spookie

Members
  • Мнения

    431
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 1.8T APU Quattro

Контакти

  • MSN
    n_atanasov@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

2087 профилни разглеждания

spookie's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ако не е "много" провиснала, може да се регулира и от механизма за затваряне (да го наречем брава ) - гледах на моята как го правеха - с шесттен мисля се развива и се регулира. Ако трябва да бъда честен - не забелязах кой знае какво подобрение след това, но не ми се занимава пак - научили сме с в жената горе-долу каква сила им трябва за затваряне и така...
  2. Имах сходен проблем доскоро, когато колата беше изстинала добре (разбирай цяла нощ). Мишо ми смени температурния датчик (както и дебитомера, ама това заради други гадости) и сега съм ОК. Та, не мога да кажа със 100%- ва сигурност от кое от двете се оправи, но човекът каза, че е от датчика, пък той си разбира
  3. Не знам точно какво караш в момента, но имай предвид, че при В4 редовен проблем е да се прецака датчика за температурата и на таблото да ти показва по-малко, отколкото е в действителност. При моята В4-ка го имах този проблем - стигаше максимум до второто деление... Не че е много скъпо да си смениш термостата, ама така и така ще ходиш в сервиз - първо да ти замерят действителната температура. Можеш да си направиш и полеви тест на термостата - провери дали ти държи постоянно отворен големия кръг (дано не греша, че ще ме наковат ей сега ) или си отваря, след като загрее нормално колата... Успех!
  4. @KOKO 100 C4 - Адаш, толкова си е цената, но като върнеш старата - информацията ми е директно от Демир, няма да ме лъже човекът. Обикновено при замяна спада доста, понякога и с 50% - миналата седмоица примерно смених по този начин дебитомер за ~250 лв., при същата цена в евро, ако е без замяна
  5. Не знам каква е "голямата драма" с тия А4-ки, ама такъркам една такава от има-няма година и половина и до момента съм сменил 2 (два) маншона на каретата по ходовата част... И то като се има предвид, че от "рождението" си (2001 г.) е карана само в България като служебен автомобил (!!!). Само дето е гледана в Аутотехника през това време и според Демир ни един носач не е сменен (а определено съм склонен да му вярвам). Сега скато сменям гумите ще видя и по задния мост кои тампони трябва да се сменят, че започнаха да скърцат неприятно и толкоз... Ако това е драма - представям си романтиката каква ще е
  6. Сигурно си бил там след мен, защото на моята се учиха как - за има-няма час, вкл. откачане на резервоар. Но трябва да се признае, че не се отказва човека - редовен клиент съм му...
  7. Пробвах преди година една от тези джаджи - не ми хареса звука изобщо. И то като имаш предвид, че не съм претенциозен на тази тема. Въпросното устройство беше от тези, които имат вграден MP3 декодер и могат да четат направо от flash, както и с няколко честоти, измежду които да си избираш. Най-фрапиращият за мен момент е, че вкарва твърде много шум - при спрян на пауза плеър и не особено усилен звук на приемника си се чува осезаемо шумене в купето. Може би при някое по-скъпо устройство (това май беше около 60 лв.) качеството ще е по-добро, нямам представа... Чувал съм и слухове, че повечето подобни трансмитери са моно, но не знам доколко са верни. Следващият момент е, че ако запалката ти е при ръчната (както е в моя случай), става леко неудобно, ако ще го ползваш за плеър, а не само за трансмитер. В обратния случай пък - ще си имаш плетеница жици - от плеъра до трансмитера... Аз карах известно време с адапторна касета и МР3 плеърче, което поставях на централните въздуховоди в поставка за телефон. Пак е компромис с качеството, пак има жица и на всичкото отгоре, проклетата касета си променя свойствата, след 2 часа работа - звукът започва да отслабва . Може би има и по-качествени, знам ли. А, и при нея има шум, ама по друга причина - от самото движение на механичните й части, характерни за касетите . Сагата приключи миналата седмица - жената реши да ме сюрпризира с това сладурче за рождения ми ден - може да не е върха на сладоледа, ама ми плейва какво ми душа иска, вкл. и 2GB-товата ми "пишка", която съм напълнил с каквото ми скимне в последния момент . Стряскащото зелено се превключва на червеното, което се връзва с таблото, синкавобялата подсветка се връзва с бялата на часовниците.. и остана само
  8. Слушай Далавери мен - моята ми я даде с прясно сменено Castrol RS и мърка като котенце
  9. Моя милост веднъж месечно минава през Майна таун, като следващото пътуване ми се очертава около 9-10 или 16-17 февруари. Тъй че, ако е готова до тогава поръчката, не ми е проблем да се отбия и да я оставя. Баджо, свиркай да се разберем като знаеш подробности. Тъкмо може и аз да си поръчам тогава някоя бройка, че напоследък до среща не мога да се добера посмъртно...
  10. Тоз па видя една убавица и забрави родна реч омайна сладка Предател!
  11. Горното копче е за предното стъкло, а долното - за задното
  12. Вече 2 месеца карам само с V-Power 95 и смятам, че колата се 'чувства' малко по-добре. Преди това карах само с Лукойл и OMV, тъй че сигурно не е голяма разликата - и техните горива са си добри. Може би от добавките на V-Power се подобряват малко нещата. Смятам да продължа да давам малко повече стотинки и да се радвам на мъркането на двигателя. Баджанака е с А4 1.9TDI и също е по-доволен от V Power горивото (за него е нафта естествено ) - обичайните за дизела вибрации намалявали чувствително според него. Не знам доколко са ни реални впечатленията на аматьори - може и да е въпрос на внушение, но пък разходът си е по-нисък категорично.
  13. Бат' SLAF е поизредил нещата тук
×
×
  • Create New...