Jump to content

apisabvgd

Members
  • Мнения

    1094
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно apisabvgd

  • Рожден ден 30 Юли

Друго

  • Kaра
    A3 1.8TQ ARX

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

3529 профилни разглеждания

apisabvgd's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

2

Community Answers

  1. Не мога да разбера как може да ги прецаква само на тоя цилиндър за такъв малък пробег.Вече гледам газови инжектори да сменя,че са на 140к км.А колата в момента със стара свещ си пали и си хвърчи,поне в следващите 400км...
  2. Така свалих свещта на 1-ви цилиндър,прилагам снимка да я видите на около 500km с нея пали зле,даже се появи прекъсване преди да я сваля на изкачване примерно. Сложих свещ на 30к км,от предишна смяна,колата запали перфектно и вс е точно.Вероятно и тя ще изкара още 300-500км. Възможно ли е инжектор на газовата да я прецаква,гледам състоянието и сравнявам по снимки в нета,изглежда все едно е прегрявана,като от бедна смес,или мисля глупости? Ако има нагар по буталото,какво ще рече това?Имам един ендоскоп,ще погледна да видя какъв му е статуса.
  3. Пробвах да карам на бензин-няма разлика,паленето пак си е кофти. Антифриза си седи на ниво и няма грешки в мотора. Колата работи добре и си върви добре единствено прекъсва при запалване след престояване и то първите 10сек или ако подам газ в този момент изчиства по-бързо и заработва нормално. Как да тествам инжекторите лесно без да свалям,има ли начин? Ще тествам и антифриза за изгорели газове в него(има ли резон?) Ще сваля свещите за сравнение на цвета.
  4. Здравейте, Проблема ми започна с прекъсване повреме на движение,оказа се,че гарнитурата на капака ми пропуска и имах две омаслени свещи. свещите бяха на 30к км,тъй,че смених всичко свещи и гарнитура,проблема изчезна. След 500км се появи проблем с паленето,пали на 3 цилиндъра 10 сек и се оправя,не прекъсва повреме на каране само паленето. Нещо ме човъркаше и реших да видя свещите,нямаше им нищо,но сложих едни стари сменени заради пробег и проблема изчезна.Стигнах до извода,че става въпрос само за първи цилиндър,купих една нова свещ и вс заспа.След около 500км същото,смених пак първата свещ,всичко се оправи.Но си казах тия бобини са на 10г ,та смених и 4-те направо с такива от фси мотор,заедно с буксите,защото бяха напукани много.Реших,че проблема е решен тотално,но уви след нови 400-500км отново пали на три цилиндъра и тресе за 10 секунди,ако изчакам да изчисти и запаля пак няма проблем или ако колата е топла.Ефвкта го има само след престой няколко часа. Сега пак ще сложа стара,здрава свещ за справка,но съм сигурен,че ще се оправи. Кажете къде е проблема,та да прецаква свещ на всеки 500км.Винаги съм слагал NGK ,платиниеви каквито са си по каталог.Последните които купих са пак NGK ,но иридиеви,така реших заради новите бобини,но ето че и те май се предадоха.Отворе съм за всякакви предложения. Колата е 1.8TQ ARX с газ. Има сменени за последната година дебитомер,n75,бобини,букси на бобините,свещи(2-3 пъти). Пробвах с откачен темп.датчик,пак си пали така,дросела е чистен и адаптиран.
  5. Сложих 4 броя щанги аз и вече всичко се регулира,ето това купих 2 за 30 паунда от този търговец в Ибей.https://www.ebay.co.uk/itm/For-BMW-3-Series-E36-E46-M3-Z3-Z4-CONTROL-ARMS-REAR-LOWER-CAMBER-KITS-PAK/233571861590?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649
  6. Да напиша резултата,след като дойдоха носачите за бмв-то се оказа,че са с 2 см по-дълги,съответно тръбата беше скъсена има достатъчно резба навъртяна и от двете страни.Монтираха се,като се сложиха от страната на П образа шайби защото са по-широки от предвиденото,но е малко и всичко заспа.Имам регулиращи се щанги за по 35лв бройката,а за А3/С3 искат по 130лв за бройка.Все още нз от къе идва разликата при положение,че за бмв даже се по-дълги... Разликата в ebay e: БМВ-30 паунда Ауди-140 паунда ПС:турих части от бмв в Ауди ама...криза е ПС:те тука някакъв пич иска 650лв,не знам кое стува толкова,то мотор със скорости за толко продават...https://www.olx.bg/ad/audi-s3-a3-quattro-reguliruemi-zadni-nosachi-CID360-ID77IRf.html
  7. Поръчах две за проба да видя какво ще стане.Проблема е,че не може да влезе в реглажа по някаква причина там,кембър и т.н.Сменени са ми пружини и т.н. и има отклонение.Та затова,ако паснат от бмв с малко преправяне ще пиша,че са 70лв две не 250лв 😃
  8. Здравейте,някой може ли да каже или пробвано ли е регулируеми задни носачи от БМВ да се слагат на А3 куатро,слагам линк.Причината за въпроса естествено е цената-за БМВ-то са доста по-евтини. https://www.ebay.co.uk/itm/Para-BMW-E36-E46-E83-E85-E86-E89-Adjustable-Rear-Lower-Camber-Control-Arms-Kits/123343899206?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908131621%26meid%3D0938ba6b44644de68ff470448d8e2f4a%26pid%3D100678%26rk%3D4%26rkt%3D7%26mehot%3Dpp%26sd%3D274303578624%26itm%3D123343899206%26pmt%3D1%26noa%3D1%26pg%3D2380057&_trksid=p2380057.c100678.m3607&_trkparms=pageci%3Abcfd922b-662c-11ea-8f76-74dbd180e557|parentrq%3Ada96f9891700aa47af4239c7ffdc8ddf|iid%3A1
  9. apisabvgd

    Джанти 16-ки ЕТ30

    Аз вече ги взех :),просто много ми харесаха ето този модел от А1.Отидох при един гумаджия монтира ми гума каквато искам да им сложа 205,55,16 ,сложихме на колата,застанаха екстра.Мисля,че не трябва да има драма пък ще видим пролетта :)
  10. apisabvgd

    Джанти 16-ки ЕТ30

    Здравейте колеги, Искам да си купя едни джанти,които много ми харесаха от А1,но нз дали ще станат като хората 6j16H2 ET30 и имам гуми за тях 205/55/16,какво мислите?
  11. Търся някаква снимка или нещо да видя как биха застанали,смисъл колко биха излезли от калниците.Че иначе после трябва да се занимавам с продажба на джанти 😃
  12. И аз си харесах от А1 джанти,някой запознат ако може да каже,но май това ет30 няма да стане за 8л.Мен конкретно ме интересува 16-ка 6J,et30 с гуми 205/55/16 има ли шанс?
  13. Евала за труда По това инфо наистина излиза,че отчита точно горивото за куатро,поплавъците и двата са си оригиналните,съответно отчитаха правилно на оригиналното си табло. Сигурно има възможност нещо аз да не съм ги сложил или поне единия като хората и да не може да падне до нула,но все си мисля,че ги гледах няколко пъти дееба.В понеделник ще монтирам нова предна броня и ако остане време,пак ще ги извадя да видя какво ще стане.Даже трябва да имам възможност да източа всичко и да наливам литър по литър ? Много благодаря за отделеното време до момента колега,задължен съм ти за съветите и помощта!
  14. Историята е дълга,като дойде ще разправям
  15. Ще погледна номера и ще пиша(до колкото помня,таблото е един номер,пък дъмп-а му е от друго табло,че с оригиналния светеха някакви несъществуващи проблеми,като налягане на маслото и т.н). Колкото до Пазарджик,подведох се тука през форума,за колегата там,отидох и си изпатих,та ходих втори път,че леко ми уби таблото :D,та докато намери друго,абе беше отдавна и не ми се връща назад,но като цяло изядох дървото и очевидно продължавам да го ям При първа възможност ще посетя колегата да видим какво е мазалото,но като гледам ще е след празниците колега @bsdnikolov
×
×
  • Create New...