Jump to content

REPLAY

Members
  • Мнения

    1990
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно REPLAY

  • Рожден ден 28.11.1983

Друго

  • Kaра
    ше Audi 90 Coupe

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

3330 профилни разглеждания

REPLAY's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да в същност си е ресивър и предполагам това 105 вата е RMS или до колко го разбирам си е нещо достижимо при определени условия. Ще гледам да не го дъня ама като се понапият аверите...?
  2. Здравейте колеги. С риск пак някой да оплюе темата искам да попитам някои нещица които не са ми ясни как да процедирам. Имам усилвател YAMAHA RX - v359 и някакви измислени тонколони на ЕЛИТ. По характеристика номиналният изходен импеданс на усилвателя е за 6 омови колони. Колоните по етикет са 4 омови от което респективно като понадъня музичката и усилвателчето позагрява сериозно. Има ли как с така наличната апаратура без да купувам нови тонколони или да сменям усилвател да направя така, че да вдигна малко импеданса на тонколоните за да не се притеснявам, че ще си изгоря усилвателя. Имам в предвид да свържа нещо към колоните или някоя друга хитринка. Просто за този уикенд се налага да взимам музиката на една хижа което ще и е за първи път и се притеснявам, че някой попочерпил се може да врътне мастерволюма повечко и да изгори стъпалата. Наистина очаквам смислени отговори. усилвателя не споменах е 5х105 вата а колоните 80 вата.
  3. И на мен ми мина през акъла ама не ми дадоха да отварям разпределителната кутия, че от горе имаше замазка. За в момента се доверявам на предишният човек който е изградил инсталацията.
  4. yogle прав си, че не е гаранция, но ако нещо не е в ред не би ли имало проблем от началото. Бойлера си подгря изключи си, после си включи. На опипване нямаше някакво гъделичкане по корпус. Под ръка имах само водопроводни ключове, фазомер, клещи и отвертка. Нямаше как да меря напрежения. Просто ме хвърлиха в тъча като казаха, че лампата е светнала и си помислих да не е някаква защита сработил, но после се оказа, че си е светила, но на запалено осветление не се забелязва. ето подобен от нета на който свети всичко. Просто на нашия не се забелязва индикатора от дясно при запалена лампа в банята.
  5. Някъде да съм писал за пари. Стария бойлер 12 години си е бил свързан по този начин. Интересно ми е квалифицирания техник какво ще направи. Дали пък няма да монтира някое ДТЗ. Това, че нямам тапията за ел. техник не значи, че не мога да свържа фаза и нула на указаните места. Заземяването съм вързал с кабела който си беше свързан и старият бойлер. Щом 12 години е нямал проблем значи си е наред. В упътването не е указано този индикатор за какво е. Това за потенциалите тук http://forum.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?t=40797 го четох и останах с впечатление, че с pex тръби е по-добре. Няма проблеми с искрене или ток по корпуса на бойлера. Сигурен съм , че 99% от лаещите нямат квалификацията на техници ама са си монтирали бойлери или са помагали на някой в свързването на някакъв електроуред на някого ама сега най-лесно е да лаят. Предполагам третата жица което е вързана на заземаване към бойлера някъде в разпределителната кутийка е вързана на спайка към нула и по този начин бойлера е занулен. Не съм от хората които се захващат да се занимават с нещо от което хал хабер си нямат. Не виждам къде мога да сбъркам като откача три жици от стария бойлер и ги закача на новия. Хайде кажете колко от нас са квалифицирани монтьори, като бърникате под капака на колата. Нали смисъла на форума е в това да обсъдим възникнали проблеми или пак го обръщаме на хранилка. Просто попитах някой който има подобен бойлер да сподели при него тази лампа за какво е. Да мина ми през акъла, че някъде може да съм сбъркал, но като се замисля, просто съм преместил кабела който си е монтиран уж от техник занимавал се с бяла техника преди 12 години на новия бойлер. Знам, че "Л" е фаза "Н" нула и "РЕ" е заземяване. Мога да меря с фазомер. Ако бойлера създава проблем който не е по компетенциите ми много ясно, че ще си извикат техник от енергото да си търси проблема. Точно такъв тип отговори отказа доста колеги да посещават форума. Ако разбирате повече и виждате къде съм сбъркал дайте акъл, не да плюете и да казвате да си е отишъл техник. Не знам и защо ме набедихте за псевдо техник изкарващ си парите от монтаж на бойлери. Човека е мой братовчед живеещ в провинцията и на който гостувах за празниците като ме помоли да заменим стария бойлер.
  6. Да знам, че е френска и мисля, че не са лоши понеже е 45 ампера. Преди малко пак разговарях с човека и се оказа, че лампата си е светела а той просто я забелязал като е бил в тъмна баня. На светнато осветление лампата не си личи, че свети и вчера не съм и обърнал внимание. Принципно и друг път съм връзвал тесита, но са били друг чешит само със светещ ключ. Слагам парнаджийски тръби понеже ми се виждат по надеждни от меките връзки, пък някъде бях чел, че ако нулата не е в ред може да изравни потенциала през меките връзки и да създава мизерии. Знам, че мога да бъда увикан от някой съфорумец, че не съм техник а монтирам бойлери, но реално да си признаем колко от нас са викнали квалифициран техник от фирмата която предлага изделието. Не мисля, че човек с основни познания в електротехниката и разбиращ до някъде от ВиК ще се затрудни с монтажа на един бойлер. Просто не знаех за какво е този индикатор. Това за нулата ще го прегледам защо не трябва да се прекъсва от ключа, но не намирам някакъв особен смисъл в това да е с постоянна нула. Ще се радвам Pesho ot Mars или някой друг колега със силни познания в тази област да ми поясни.
  7. Така е конструирано бойлерното табло така съм го вързал. Старото така си е било също. Тоест два входящи към ключа и два изходящи към бойлера. Това е ключа. За съжаление не открих снимка със задната му страна, но си е входяща/изходяща фаза и входяща/изходяща нула. Като се загледах в нета това си е индикатор за подадено напрежение към бойлера. Тоест дори когато са угаснали двата ключа при достигане на температурата този индикатор си остава да свети, че бойлера е под напрежение. Да но защо аджеба вчера не искаше да свети а днес като ме няма там свети. Следва законите на чекмеджето ли...
  8. Здравейте колеги. Вчера ми се наложи да да монтирам един бойлер. Монтажа го извърших с pex-al-pex тръби по следният начин: Към входящият щуцер на бойлера (синият) съм монтирал възвратния клапан и кран. Проблема който ми възникна е, че лампичката която се намира от дясно не светеше. Бойлера си работеше нормално. Достигна си зададената температура от термостата и си изключваше и включваше нормално. Моделът на бойлера е с двоен ключ който свети по време на нагряване и угасва когато е достигнал желаната температура, но лампичката в дясно никога не е светела. Днес ми се обаждат и ми казват, че лампата свети. В ръководството така и не намерихме за какво е този индикатор, дали за да показва, че има подадено напрежение или е някакъв вид защита. Ако е първото ме притеснява, че нещо някъде не прави хубав контакт или нулата е лоша. Проблемът е и, че смених таблото с такова на легранд 45 амперово с един червен бутон. На старото табло са два кабела съответно фаза и нула а над таблото има разпределителна кутия от която от задната страна на стената излиза кабел за бойлера който е трижилен. На стария бойлер си беше вързано фаза нула и единият за земя. Така си го вързах и аз към новия. Нямам идея от къде и как е взета земя понеже не исках да махам капачката на разпределителната кутия, че щеше да падне мазилка. Предположих, че си е теглен кабел от таблото до кутията като земя и за това при таблото си е само фаза и нула. Пък и старият бойлер си е работил така 12 години. Поляритета съм си го спазил на "L" съм свързал фаза на "N" съответно нула. Прилагам примерна снимка на бойлера. Става въпрос за индикатора най вдясно след врътката на терморегулатора.
  9. Оооо. Веднага са ми дофтАсали на вратата. Както споменах понеже съм домоуправител и нещо като поддръжка на входа и съответно получавам скромна сума пари за това, та ако дори на някой жена му е в цикъл - на мен си го изкарват.
  10. Благодаря за насоките. Проблемът не е само в самата система колко е надеждна или не. Проблемът е, че като е общо и ... на никой не му пука. Има си домакин да се оправя. Ама после реват като взема нещо по-скъпичко и ходи им обяснявай, че е по-добро. Ключове взех някакви за по 50 стотинки от Баухаус. Принципно са за звънци, но вършат чудесна работа понеже са със силна пружина. Този който беше задържал беше уж малко по-скъп за около 3 лева, но самата пластмаса на бутона заяжда в корпуса и някой път не се връща ключа. Взел съм 20 ключа та да има да си сменям. До сега такъв не е правил проблем пък да видим. Може да се окажат читави въпреки цената им от 50 стотинки.
  11. Благодаря колеги. Това последното бях го мернал някъде днес със кондензатора. За радост се оказа задържал ключ, но понеже около 3-4 автомата вече залепваха и си помислих, че и това е залепнало та добре, че ми мина през акъла да откача кабела от ключовете и релето си загасна. Намерих ключа и за сега е ОК. Ако пак залепи, мисля да го направя варианта с външно реле запоено на изводите на вътрешното което е стотинки. Надявам се да се справя и с това с кондензатора, но не съм много силен в ел. техниката. Предполагам говориш за 47 нано фарада. Не съм на ясно ама сух или електролитен трябва да е...? Пешо предполагам говориш за това. http://vikiwat.com/solid-steit-rele-ssr-30da-3-32v-280vac-30a.html на това цената не е толкова висока в сравнение с другите, но не знам дали точно това би ми свършило работа. Ако продължава да дава ядове, че купя едно на шнайдер със защита от задържал ключ, и ще видя дали може да му се върже такова безконтактно реле.
  12. Здравейте колеги. Поради това, че на последното събрание на входа нямаше вече кой да избират за домоуправител и честа се падна на мен. Та като домоуправител трябва да изпълнявам функцията и на домакин т.е. като има нещо за ремонтиране да се занимавам аз с него. От доста време има проблем с автомата на стълбищното осветление. Купуваме нов български от тези по 12-15 лева като това от снимката Работи известно време може месец може - два и започва да свети постоянно без да изключва.Принципно релето един комшия го е свързал с контактор понеже на опаковката има схема как става и уж изкарва малко повечко време но... последното няма и месец и пак залепи и свети постоянно. Входа е девет етажен и партер общо 10 крушки по 60 вата. Дайте съвет как да се справя с проблема. Не съм сигурен ако сложим по-скъпо реле да не се получи пак така. Гледам има такива които са със защита от задържал бутон. Нещо от този тип http://predpazitel.com/product_info.php/products_id/160
  13. Еи туй електродвигателче ако му върши работа на някой да ми пише на лични, че много не влизам в този раздел на форума. Ето тук в някакъв сайт тип "продавалник" има повечко инфо за него. http://kiev.ko.slando.ua/obyavlenie/elektrodvigatel-kd-6-4-u4-iz-starogo-katushechnogo-magnitofona-ID7TVrt.html Снимката е взета от сайта, мойто е същото само, че зелено.
  14. Да знам, че като е с товар трафа "кляка" и пада до към 14 волта ама ме изуми променливото напрежение.
  15. Донякъде разреших дилемата като закачих една пробна лапа на 12 волта за клемите и светна. Проблемът бил, че съм си мислил, че това чудо трябва да вади прав ток от клемите и съм замервал на обхват за прав ток на мултицета и затова стойностите са били около "0" Като го превключа в режим за променлив ток (АС) ми заковава на 17 волта. Нормално ли е това да е с променлив ток на изходите и то 17 волта. Не ли е вредно за акумулатора. Или просто всичко си е в рамките на нормалното.
×
×
  • Create New...