Jump to content

koko76

Members
  • Мнения

    746
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно koko76

  • Рожден ден 12.10.1976

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.6 AKL

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    270774605
  • Skype
    koko76bj

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Varna
  • Интереси
    Електроника

Последни посетители

2717 профилни разглеждания

koko76's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колега.Аз навъртях на моето бензиново АУДИ А4Б5 200 000км.Като го купих 2012г  му делях без да знам-такова ми дадоха минерално 75W90 към 0,750л.Винаги втора предавка малко трудно ми е влизала.Та въпроса ми е - да смена ли маслото на ръчната си скоростна кутия или не.Ако - Да,от къде и какво масло?

    0887468653

  2. Как разбраха че синхронизаторите са добре? Какво масло е сложено? Това са типични симптоми на неработещи (износени) синхронизатори или неправилно масло.
  3. koko76

    Проблем с парно на Audi a3

    Изобщо не е различно,за да стигнеш до клапата за топло и студено всичко се разглобява и реално стигаш и до радиаторчето.И като съвет ти препоръчвам да смениш и него.Все пак от доста време си е там ще има някакво запушване и вероятността в близко време да протече и пак да се разглобява е голяма.
  4. Ако чуваш тракане от дросела,значи има изронени зъбни колела в него и по-вероятно ще трябва сменя.До колкото виждам това ти е маркуча за вакуума за сервото на спирачките.Ако то е спукан не е добре и трябва да се смени,понеже това обърква работата на двигателя.
  5. Махни термостата и я покарай така да видиш какъв ще е резултата.Според мен има нещо запушено по системата.Провери как е проходимостта на радиатора на парното и след това виж и на големия.
  6. koko76

    Подгреви

    И подгрева на пръскалките на чистачките е свързан към 1 предпазител.
  7. На 10000 км. Да качествено е,на дост коли съм го правил.
  8. На моето съм му направил основен ремонт и в момента е с ризи и няма никакво бутане на масло.И го карам с 5W40.Преди ремонта ми буташе около 500 мл.
  9. Пълни глупости,ако всичко е наред изобщо не бута масло.Нещата не се свеждат само да смяна на гумички и сегменти,а се проверява и геометрията на цилиндъра.Ако имаш износване и вече не е цилиндър и нямаш правилна окръжност каквото и да сменяш все тая.Допуска за отклонение 0,04мм. като най-често се износва в средната част на цилиндъра.
  10. Помпите са 2,едната е на педала,а другата на кутията.Не мисля че проблема ще е от някоя помпа.Идва ми друго на ум в момента.Като са ти сменяли съединителя може след това да не са обезвъздушили хубаво,не знам какво и как са правили.
  11. Помпи има на съединитела,а щанги на скоростния лост за превключване. Не мога да кажа дали маслото ще реши проблема,но няма и да навреди смяната.Все пак колата е на години и синхронизаторите ще са на някаква степен износени,те са месингови.
  12. 1.6 не е с жила,а със щанги.И точно там може да са за смяна гнездата на ябълковидните съединения.Или да се погледне сглобката на пръта от скоростния лост до моторния отсек.Има един болт който пристяга и може да се е разхлабил.Също може да се замислиш да смениш маслото на кутията.
  13. Ако цедката е била запушена до такава степен че притока на масло да се е ограничавал до такава степен че помпата да не може да направи необходимото налягане и дебит,това значи лошо смазване на всички лагери.Може да има задрал или превъртял лагер.Погледни как са лагерите на разпределителния вал.
  14. Махни пистовия ремък и я запали така без него и чуй ще го има ли пак шума,ако да значи е нещо вътре в двигателя,ако не има проблем или компресора на климатика или с помпата или с алтернатора.
×
×
  • Create New...