Jump to content

itzo75

Members
  • Мнения

    203
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Контакти

  • ICQ
    45975161

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

2491 профилни разглеждания

itzo75's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Сложи си ръка на сърцето и кажи в какво състояние ми прие и предаде колата !? Или може би е нормално да я предадеш полуработеща на 3 цилиндъра , след като си направил всико както трябва ?!? Или може би трябва да снимам каква гарнитура си ми сложил - пазя я - след като се кълнеше, че с ментета на работиш?!? Или по-скоро те е мързяло да затегнеш (или да провериш) болтовете на всмукателния колектор ?!? Или може би е било редно да извадиш буталото и да премериш допустими ли са хлабините в сегментите и цилиндъра ?! И да видиш от какво са надрани цилиндрите ?! Вместо да ми развиваш теории ала Айзък Азимов ?! Та кажи поне едно от написаното по-горе или тук, което да не е вярно? Съжалявам само за афектирания стил, на това, което съм написал най-отгоре, както и че ти се доверих ... С приложените снимки, предполагам, показваш как си бил напълно прав в диагнозата, а човекът, който оправи поразиите след теб е мошенник? Или може би компресомерът е менте, защото показва 8 бара след твойта намеса и 9,5 бара след чужда намеса, на същия този цилиндър, който си снимал ? И това, че сега колата върви нормално със същите тези "надрани" цилиндри може би е Божия намеса? Не е срамно да сбъркаш, но изглежда на теб ти е доста срамно да си го признаеш? Е да, не съм чувал някой майстор досега да е сбъркал някога ... :roll: Бъди здрав , другото ще се оправи !
  2. Ами Стефане прочети, моля те тази тема http://audibg.com/forum/viewtopic.php?t=5142 и тогава може да почнеш да ме убеждаваш как например сам съм си виновен, или лъжа / измислям си, а той си е Господ ...
  3. По запитване на фен от форума: С болната си мисъл седнах и написах следната безсмислица: Всички прилики с действителни лица и самозвани майстори е излишна ...
  4. ти, Стефане, откъде знаеш дали сме прави или не ?
  5. Fibrom, да не би прехваленият майстор Мишо да те е пратил за зел.. ......, ъ , т.е. да сменяш помпа ?
  6. Най-добре е да намериш някой с Б4 ДИЗЕЛ с климатик и да отворите капаците и да "откий десетте разлики" Моето описание е за Б4 с бензинов двигател. Въпросният "кондензатор" не се сещам да съм го виждал някъде по-напред към решетката (там ми седи бутилката с NOZ ) Ще погледна в дебелите книги... Най-важно е да провериш/премериш отворите за закрепване на копресора към двигателя - междуосево разстояние, дали ще паснат на твоя компресор, дали има възможност за поставяне на допълнителна ремъчна шайба на коляновия вал, дали няма да се усуче ремъка. А въздуховодите в купето как ще преправиш (вкл. REC-a)? В горния списък съм пропуснал Датчик за външна темп. - блокира включването на климатика под 7°С ... Иначе идеята не е за пренебрегване, предвид че имаш почти всички части ...
  7. Магнус, ето няколко "дребни" разлики между В4 със и без климатик: - водният радиатор е доста по-голям при В4 с климатик; - има 2 перки вместо една (2 скорости) въртят се винаги и двете; - темп. датчик за вентилатора е 2-степенен (3 извода) вместо едностепенен (2 извода) - справка темата на Гризли; - допълнителна ролка на коляновия вал с клинов ремък за компресора на климатика; - компресор; - съд под налягане за фреон; - радиатор на климатика (охлажда се от фреона под налягане) и се обдухва от вентилатора на парното; - метална тръбопроводна система - тръби между компресора, съда за фреона и радиатора; - различни въздуховоди на системата на парното (тва не е мн. сигурно!) - клапа за рециркулация на въздуха само в купето - ел. управляема - различен вентилатор на парното - при В4 с климатик е хоризонтално разположен, при тези без АС - вертикално; - поленов и прахов филтър (може и без него); - ел. управлние на всичко по-горе (релета, контактори) Двете перки на радиатора се въртят непрекъснато при включен климатик (различно управление на радиатора). Ако колата е само с една перка и по-малък радиатор, има опастност да почне да прегрява при включен климатик. Надявам се да не съм те отказал тотално Мога да помогна със ел. схемата на управление на климатика. За още инфо - питай :-)
  8. gsb, "тампонът" или лагерна опора на задния мост преставляват 2 метални втулки с гума между тях (подобно на селеновите втулки, но по-голям). Посредством 2 такива задният мост се закрепя/лагерува хоризонтално към шасито. Не знам дали при куатрото окачването на задния мост към шасито е различно, но при мен (В4, 2.0, АВТ) гумата между металните втулки на тампона се беше разкъсала и оттам задния мост скърцаше и тропаше зверски. Това не подлежи на смазване (ако звукът е оттам). На мен единият ми струваше около 40 лв. Успех.
  9. мда , идеята е - свалям единия - слагам другия. и по-конкретно : - идентични ли са присъединителните размери към купето? - взаимозаменяема ли е скоростната кутия ? Какво още си "върви" с новия двигател? - инжекцион Digifant Bosch (включва и компютъра) - допълнителни датчици ?! - водна помпа? - маслена помпа? - бензинова помпа? - изпускателна колекторна тръба? - ламбда ? Питам, ако някой е виждал или чувал за такава замяна? А дали си заслужава, е отделен въпрос Благодаря отново.
  10. Не е заради конете. Друг е проблемът. NG (2.3Е) двигателят е 5-цилиндров.... Въпросът ми беше за сравнително сходни двигатели и какво би коствало тва. Моля, не давайте мнения от сорта "що не сложиш ДВГ от РС4 ?!" Иначе на теория всичко може. Благодаря предварително.
  11. Имате ли идея , дали е възможна замяната на АВТ (90 к.с) моноинжекцион двигател с АВК (115 к.с.) пълен инжекцион? Какво друго освен двигателя и инжекциона се сменя? Скоростна кутия? Водна помпа ?
  12. itzo75

    за маслото

    Magnatec 10W40 от Кастрол. Цена: около 60-64 лв за 4 л.
  13. Колеги, внимавайте с махането на катализатора. Само замяната му с резонансно гърне не е достатъчна, щото се "издухва" много бързо ламбда сондата, тъй като потокът на изгорелите газове излиза много по-бързо .... При мен така и стана , махнах катализатор - ефект почти никакъв - сложих резонансно за 60 лв и след два месеца смених и ламбда сонда ... :x Доколкото знам , в Крафт го правят както трябва - слага се резонансно гърне + допълнителна тапа преди резонансното, за да се оеднакви съпротивлението както с катализатор ...
  14. itzo75

    re-make на рекламата

    бахти тва със ски шансата ми се вижда нереално 1982 г. За зимната спартакиада в София, на Витоша е построена пистата "Витошко лале 2". Тръгва ратрак да обработва пистата .... и къса и двете вериги :!: :!: :!: Наклонът там е около 40-45° или около 100 % наклон. От тогава тази писта не се обработва с ратрак ...
×
×
  • Create New...