Jump to content

rebold

Members
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi coupe

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

883 профилни разглеждания

rebold's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Първи цилиндър не работи,останалите си бачкат,явно на тая кола , ще се уча, пък ще взимам друга.Отварям двигателя,инструмента го имам,ще пиша и поствам снимки, като почна въпреки че явно няма интерес към темата.
  2. И ще съм благодарен,ако някой ми каже читав майстор,в София или Перник, по добре да си го погледне човек и да си каже струва ли си ремонта.Разбира се за труда,ще си му се плати.На последния дет бях висока цена, а се оказа че не може да зацепи ангренажа, на едно Ауди купе, та се видях в чудо,да развозвам колата.
  3. Ами аз се чудех нещо подобно,дали има вероятност да не може да дигне достатъчно налягане на маслото,защото доколкото знам на повдигачите им трябва някакво налягане. А то като махнах пръстена ,беше на сол. Иска ми се да е малкия дявол,ама надали. Та се чудя , ако сменя о-пръстена, и филтъра и сипя масло,има ли шанс да се оправи,то утре сутринта ми пристига пръстена,иначе двигателя не издава никакъв шум, просто тресе като на три цилиндъра, на високи обороти си мърка.
  4. Колеги здравейте. Вчера се разтракаха клапаните,след проверка на маслото ,се оказа, че го няма никакво,скъсан о-пръстен и го изхвърля за нула време.Та о-пръстена ще го сменя лесно,но след доливане на масло , да чуя двигателя няма тракане или стържене , но работи като на 3 цилиндъра.Тресе целия двигател,иначе държи оборотите , на 800-1000 на 30 40 секунди падат, след малко се оправя. Свещите си хвърлят искра,но са поомаслени малко. Някакви идеи? Колата е a3 1.8 125 коня. Мотор 8L1 Поздрави.
  5. rebold

    Проблем с парно на Audi a3

    Привет отново. Имам следното питане ,за да стигна до тези клапи,и да ги сваля,трябва ли да се източи антифриза и фреона. Облепял съм клапи на 80ка и там не източвах нищо. Има няколко теми но те са предимно за смяна на радиаторче,а то си е малко по различно. Поздрави.
  6. Привет на всички. Поредният филм с аудито. Пътувайки към София волана омекна много,не дава да го пипнеш. Дигам капака,казанчето на хидравличната течност се пукнало,празно. Въртейки волана от край до край,върна в казанчето много малко течност. Единствената хидравлична течност която намерих и сипах е eurol fluid C, пълна синтетика. Старата течност е неизвестна, дали без промиване и ако е останало нещо от старата има вероятност да се пресече или нещо друго.
  7. Разбрах го преди малко,нещо елементарно ама научено трудно,мерси.
  8. Колеги смених термостата,на audi a3 1.8 .А сега трябва да сложа пистовия ремък.Но запънах на обтегача,с пружина е,мисля че преди да се сложи трябва се сгъне,да се хване за блока и тогава да се отпусне,бъркам ли или или е така. Пусти му зор да пипна дет не разбирам.Сега си се разхождам пеша 😓
  9. rebold

    Проблем с парно на Audi a3

    Знам, пластмасата само ще чака да се разлети на парчета.Чудя се,няма ли 12 волтови духалки,а клапите напролет.Иначе дунапрен лети навсякаде.
  10. rebold

    Проблем с парно на Audi a3

    Пусти му късмет нов термостат,обезвъздушаване и май на клапи отивам. И двата маркуча влизащи в купето са топли,значи не е запушен радиатор.Май ще се сваля таблото 😬
  11. rebold

    Проблем с парно на Audi a3

    Ами днеска минах около 70км извънградско,понастъпих колата,но няма никаква разлика. И на мене ми мина това през главата,но пък предишният ден си работеше нормално,така едновременно и термостата и маркуча. Утре купувам един и ще пробвам,но все ми се върти,че не иска да се обезвъздуши. Но ако е термостат,не би ли трябвало колата да прегрява,или да загрява много бавно. Та в тоя ред на мисли,дали ако разкача единия от маркучите,влиза'щи в купето докато потече антифриз и го сложа бързо слет това няма да стане??
  12. Колеги здравейте. Та и мойта неволя,Вчера се скъса един маркуч на мисля, че е на горния кръг влиза заедно с още 1 маркуч в купето и изтече антифриза. Скъсаното е до самата скоба която го стяга,та резнах аз маркуча и го закачих обратно на колата. И филма започна: Няма парно 1- Колата си загрява до 90 градуса 2- Перките си се включват когато трябва. Горният кръг загрява почти не може да се държи,но долният си седи студен. Доколкото знам колата сама се обезвъздушава,та по тая причина липсва пробката за обезвъздушаване. Пускам климатика на Hi мноого лек намек за топло. Та паркирах колата на баир с предницата нагоре,отворих капачката на казанчето,запалих колата и изчаках перките да завъртят няколко пъти. Но ядец не и не. Колата не беше прегряла при късането на маркуча.От казанчето се вдига пара,но не бълбука,просто пара. Преди да се скъса този маркуч бсичко си беше на 6. Иначе климатика ще те замрази,работи си на охлаждане. Помагайте,че зима иде колата е а3 1.8 125кончета.
  13. Здравейте.Изпуснах завой и отнесох един стълб.Въпросът ми е може ли да се намери заден панел на колата за от шофиорската страна и на какви пари.Ако някой има тотализирано купе да пише.Преди два месеца правих основен ремонт и налях сумати ти пари за основен ремонт и колата си е вечно моя,а сега и този удар,направо се чудя какво да правя. Благодарност на отзовалите се.
  14. Някога караше audi cope 90

  15. Колеги да ми препорачате читав майстор,става въпрос за надран колянов вал,ама то си е чист основен ремонт. Става въпрос за audi coupe abk 2000 кубика 1993 година.От София съм.
×
×
  • Create New...