Jump to content

4ring avus

Members
  • Мнения

    1381
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Q5 3.0 TDI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Бургас

Последни посетители

5387 профилни разглеждания

4ring avus's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. За каране е по-приятен от легендата , не е особено проблемен, стига да не е прехвърлил 300 к.км. За ремонтиране е по-гаден. Долива се далеч по малко от легендарния Осмак на газ , безалтернативната панацея на придвижването . Като цяло не е добър за Бай Ганьо дето гледа да не настине и да не се мине.....демек е тегав за газ, вече е и стар и все по трудно ще става да е в състояние .да няма драми.
  2. BUL е 220 к.с. и е по-добре, но е рядко срещан.
  3. Тези 1,9 пък по незнайни причини износват разпределителен вал далеч по-често от по-старите с буква А. Няма я вече никъде тънканата от старото 1,9тди.
  4. В гугъл напиши калкулатор за гуми и ще ти излязат, а и във всеки онлайн сайт за гуми има калкулатори, които ти дават допустимите отклонения в размера и съответно показания на скоростомера . В посочените размери разликата в двата размера е 6 мм -1 % ,което е в допустимите граници. Примерно, абсолютно еднакви като височина с тези 16-ки са 245/45/17 и с само с 1 мм разлика 245/40/18. При смяна на гуми нищо не настройваш на километража, просто си знаеш, че показва един два надолу или нагоре, което е без никакво значение.
  5. В крайна сметка 2 .0 TDI-CR с ръчни скорости е най-евтиния и безпроблемен вариант да караш Ауди след 2008 г. с минимум потенциални проблеми и съответно разходи .....стига да не е на 300+
  6. В сравнение с астматика в оРела Щ/шт/е лети нищо,че е коНби.Като знам кви кенефи продават на ПлоИф Щ/шт/е ревеш с напудрен кенеф на км. Х2 поне на обявените. В Бг за шт обикновено ползваме. буквата Щ, по-лесно е .
  7. При Б8 твърдят, са значително по-редки случаите на проблем с шестостена и реално не е проблем. Там пък има слухове, че при некои екземпляри, макар и рядко горивната помпа пускала стружка , а собственика сълза. 😁....абе пълно щастие няма, само от магазина поне има гаранция. Така ако тръгнеш да ги мислиш, че всичко ще се счупи и четеш по форуми за потенциални проблеми няма да си купиш дизелово ауди след В6 и едва ли ще се намери безпроблемна кола, от която и да е марка особено употребявана дето само ще я караш без нищо да се счупи.
  8. След 2007 г. В7 ги спират. 2.0 тди 8 клапаните версии твърдят,че стават, шестограма се оправя и хората си ги карат масово . Направо мини на В8 като толкова те е страх, то и без това от В6 няма особен смисъл да минеш на В7.
  9. @VBIАз също карах с този шел предишната си кола В7 2.0 Т и нямах никакви оплаквания, освен надутата му от вносителя цена в Бг. Дори и след като спряха да ползват базата на основа природен газ и махнаха надписа ГТЛ от тубата, а сложиха надпис пюър плюс, каквото и да означава последното, си го ползвах и не забелязах разлики, то и няма как де.
  10. 4ring avus

    Обща тема: Audi A4 B8

    Друсането се дължи на кирливата магистрала,така че няма нужда да се фимираш . Карай и да не ти дреме.
  11. Червеният фис е бял кахър, това е А3, годината е все още 07 и цветния върви с абсолютно безполезната в наши дни RNS-E и дори е по добре,че е с допълнително слагана андроидска мултимедия. От друга страна панорамния таван, S line ,щорички, климатроник си важат и сега .Мотора е ЕА 113 и не е задължително да гори масло. Колата си заслужава да се види и ако е в състояние и намали малко цената заради някоя друга забележка и възрастта може да се вземе.
  12. Този Шел си е ок ,а баш за тоя мотор нищо му няма на Шела .....както и на повечето, освен за специалния турбомотор на ВАГ дето в световен мащаб още се търси подходящото дето не го гори, не запича сегменти и не го разрежда с бензин и може да изкара повече от 5 ккм. Между другото и светия граал на равенол вълшебния не бил всеки път един и същ и той.
  13. Тя е обявена и като S5, а не е и е "поразкрасена" допълнително , включително и с лепенки S5, така че според мен си е 2.0 Т мултитроник на предно. 8 ст. класически автомат с хидротранформатор на ZF не го слагат на 2.0Т дори и в щатите май.
  14. 80 -тката пак ще те скъса с тоя туч и трябва му слагаш чарджър кит ....или да вземеш да засилваш 3Т поне до 5-600 коня .Така поне да може да кантариш 80-тките до към 250 поне, за нагоре на магистралата няма спасение от тях вече. Тая 80-тка сигурно е била с чип от Годеч 😬
  15. Изборът на конкретна комбинация мотор/задвижване/екстри, освен компромиси е въпрос на приоритети главно, щото всеки сам си дава парите според акъла и вкуса си и за всеки влак си има пътници. Примерно А6 3,2 на предно и ръчка според мен е добре обезшумено и вози по същия начин както и същият модел с куатро и автомат, а може и да се случи с повече екстри, на по-ниска цена и при всички случаи не е по-малко кола от В6 1,8 TQ, в който случай пък някой може да каже, че според него за 5 хил.лв. е по-добре да си вземеш по-нова/голяма /малка/червена и т.н. кола ....неАуди или пък да идеш на почивка или пък някви други наклони да даде .
×
×
  • Create New...