Jump to content

NordFrost

Members
  • Мнения

    546
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно NordFrost

  • Рожден ден 30.08.1970

Друго

  • Kaра
    C4 ABC, C5 q BDV

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Skype
    trondheim1816

Персонална информация

  • Локация
    Göteborg
  • Интереси
    Amon Amarth

Последни посетители

3434 профилни разглеждания

NordFrost's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. https://www.avtochastionline24.bg/audi/a6-avant-4a-c4/4660/15184/okachvane-razdatchna-kutiia Да не би да са тези, Коки?
  2. Имах подобен проблем на Б4 АБК преди години /прекъсваше яко при около 2000 об. особено на газ/, но не успях да го отстраня за краткото време, в което я карах, смених само свещите и почиствах дебитомера, но без резултат. При много плавно преминаване през 2000 об. понякога работеше нормално и предполагам, че проблемът беше в дебитомера. Успех, колега
  3. Още няколко снимки от днес, летите и железните джанти са по 5 броя.
  4. Здравейте, колеги! Дойде времето да се разделя с любимото Ц4 единствено поради заминаване в чужбина. Първа регистрация - октомври 1995 Мотор - ABC, 266 000 km, газов инжекцион, разход - малко над 11/100 газ + 1,5/100 бензин, карам я всеки ден, като 95% е извънградско, 45 000 км за 4 години. Забележки по боята на тавана и задния капак, както и малко подпухнала боя по предните вежди. Салонът е в много добро състояние, без скъсано, протрито, увиснало и т.н., климатроника работи перфектно, не съм го зареждал, лагера на компресора вие. През последните 6 месеца смених доста неща/ - свещи /Беру/ - бензинова помпа - горна помпа на съединителя - предни амортисьори /газови/ и тампони - акумулатор /Gigawatt 60 Ah, стария беше също такъв/ - маншони на каретата /външни GKN/ - пистов ремък Ангренажният ремък е на 36 000 км, маслото /Kroon Emperol 10W40 + филтър Mann от Кокича, 5-та смяна/ - на около 6000 км Летни гуми с лети джанти Ronal 215/55/16 и зимни гуми с железни джанти 195/65/15, двете са на две зими, Gislaved Декоративният капак над мотора е наличен, но не го използвам заради газовите дюзи. Цена 3000 лв. пускам обява засега само тук. За връзка с мен - в темата, на ЛС, тел. 0888 100 686 - Явор, ragnarhock@gmail.com, Viber. Колата се намира в Исперих, планирам да присъствам на Есенната сбирка на пистата Междене.
  5. Като идея е добре, но е твърде надценена според мен, и има потенциал да глътне доста пари след покупката. Моторът е AAH 174 коня, 1200-300 об. на празен ход на студен мотор са нормални, държи ги няколко минути. Аз бих си направил труда да я погледна обстойно на място. Изпратено от моят Viva_i701G с помощта на Tapatalk
  6. Този мотор може да запали и без скобата (на първо време) ако трите датчика, комутатора и бенз.помпа са здрави. Не е въпроса само да купиш скобата и щифта за коляновия вал, по какво съди майстора, че „няма синхрон“, как го прецени?
  7. Днес счупих стержена на помпата на съединителя при спиране на кръстовище и съответно педала си потъна безвъзвратно. Запалих на втора и се изнесох до най-близкия паркинг, където за късмет в магазин за авточасти имаше налична неоригинална помпа, която естествено се оказа по-различна от моята и се наложи да използвам само стержена и буталото, монтирани в стария корпус при полеви условия. Обезвъздушаването е за търпеливи хора, но все пак след общо около два часа труд имах отново работещ съединител.
  8. Датчиците - с VAGCOM, ако ремъка е "прескочил" мотора щеше да блокира.
  9. Вероятно някой от датчиците - на колянов вал, маховик или Хол е некоректен и затова не пали.
  10. Здрав и читав с датчик и капачка цена 25 лв. Линк към обявата
  11. При мен А=16, B=20, C=10, D=22 на седан.
  12. Хубаво е да ги сложиш както са били, защото ако се залепят не на място е дразнещо. Моите не са разлепяни, но само размера С мога да ти дам, тъй като моето е седан.
×
×
  • Create New...