Да така е Конго. Благодаря за разговора когато ти се обадих. Контакт е когато натиснеш ключа без да си натиснал съединител за да запалиш а не само когато си вкарал ключа. В конкретния случай когато ти се обадих ми даде грешка "ABS+ESP fault", което ми блокира запалването и така си седях на бензиностанцията без да мога да запаля и изгася ръчната спирачка. Добре че по едно време се смили и запалих иначе тя нямаше махане от бензиноколонката с ръчната спирачка. Мислех си че проблема е блокирала ръчна спирачка но при диагностика показа изключване на модули, а ръчната спирачка не е могла да се изключи защото не съм запалил. Не се сетих в момента че когато ключа е поставен това не е на контакт. Оттам ми дойде въпроса т.като обикновено съм пускал ръчната след като съм извадил ключа, а не съм правил обратното и съм се заблудил че няма нужда от ключ. А дори ключа да не е поставен ръчната спирачка може да бъде включена но не и да се изключи, което си е голям риск ако по някаква причина колата не запали.Може би само с паяк може да се вдигне, нито може да се бута нито с въже да се тегли. Репатрак ми е интересно може ли да я издърпа с блокирали задни колела?