-
Мнения
520 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
B7 2.0TDI Q S-line
Контакти
-
Website URL
http://www.fast-autos.net/view/24421
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
Варна
Последни посетители
2078 профилни разглеждания
Dorian's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
1
Community Answers
-
Днес пак ходих при майстора и се оказа че е свързал всичко както трябва. Спазено е зануляването по схемата която ми даде колегата bsdnikolov Предния път бяхме пробвали да сложим някакъв филтър преди усилвателя и смущенията останаха.Днес сложихме филтъра отпред преди захранването на плеъра и смущения намаляха почти изцяло.Едва доловимо е при запалена кола и спряно радио. Реших тези дни да направя и тази адаптация на ауди концерта да изписва Босе при пускане,защото след свързването на всичко сега като пусна плеъра първо изпиуква три пъти слабо и тогава тръгва звука.
-
Аз сам си смених говорителите а за жиците ходих при майстор на музикални системи тук във Варна.Срам ме е да кажа колко пари съм му дал за свързването и да не знае нещо толкова елементарно.Как става това свързване на общата маса между двете че незнам дали и като му го кажа ще ме разбере какво да направи? Изпреварил си ме с отговора колега Ще му занеса схемата да видим каква ще я свърши
-
И аз мисля че проблема е в самото захранване на усилвателя или някой от сигналните кабели които влизат в него.А и със стария усилвател(фабричния)нямаше никакви проблеми,а като сложих босето се започна.Както казах когато колата е изгасена смущенията почти изчезват напълно,трябва да намаля радиото до край или да го спра за да ги чуя.Звука който се чува е като леко бръмчене като на старите касетофони от едно време като си усилил доста и разстоянието между песните.Ако съм пуснал радиото и дам на контакт и запаля се чуват всички релета като включват,дори и стартера като завърта се чува като форсиране през колоните.Като запаля и пусна габарити или фарове се чува едно ппппзззз като на ток,мигачите и те издават звук в синхрон с релето си.Смущенията не се влияят от усилването на звука,дори като усиля не се чува смущение което си мисля че значи че усилвателя си е здрав. На запалена кола като подавам повече газ се чува. Като извадя буксата отзад на плеъра или буксата на буфера всички шумове изчезват напълно. Пробвахме с отделни кабели(10кв.) от акумулатора да захраним буфера и пак същото,филтър преди захранването на буфера също не помага. Тук във форума колегата radi_nrj ме посъветва на лични че липсва някоя маса по сигналните кабели. Аз се чудя дали не е от по-тънките захранващи кабели който имам фабрично заложени,защото на босето били по-дебели и да не му стига плюса или минуса и затова да почва да тегли от всеки пуснат консуматор като фарове,мигачи и да се отразява на звука.
-
С обикновени халогенни крушки съм,като дам на контакт не светят трябва да ги включа Имам допълнително монтиран ДРЛ модул за фаровете,но той сработва едва след като запаля колата и динамото зареди над 14 волта Но проблема не е само с пускането на фаровете, като дам на контакт дори и подгрева за свещите се чува
-
Аз направих смяната и вече търся помощ :
-
Сдобих се със всичките говорители на босе и тубата със усилвателя. Колата е а4 б7 Авант с ауди концерт и оригиналния буфер(не босето) Замених всички говорители по вратите и центъра в тъблото сам и отидох при майстор за свързване на буфера с усилвателя понеже буксите не са еднакви. Както е ясно босето захранва всички колони,не само задните като моя оригиналния и се наложи майстора да пусне нови кабели да захрани предните говорители и центъра. Всичко тръгна работи ,музиката е значително по-силна от преди,НО като запаля колата и има някакви смущения които се чуват през говорителите,а като включа и отделно някакъв консуматор като фарове,мигачи или каквото и да е се чува през говорителите.Пробвахме с филтри за смущения, с отделно захраване и какви ли не варианти но смущенията остават.Когато колата не е запалена е едва доловимо,но дадеш ли на контакт и се започва филма. Четох за колеги които са направили същия ъпгрейд с босето,но са сменили цялата инсталация,а аз купих компонентите без инсталацията и дори и да я взема вече кабелите са веднъж срязани отзад до буксата на буфера и отделно момчето от което взех всичко е продало отделно плеъра отпред с изрязана букса за назад след него. Някой може ли да подскаже как да реша проблема,като си оставя старата инсталация или как да се сдобия с друга цяла,понеже звънях по моргите,но на никой не му се занимава да я сваля защото има голямо разглобяване. Колата я прави майстор на музики тук във Варна,не я правя сам,платих му не малка сума до тук,но просто виждам че не може да я оправи и търся начин как да си я оправя вече сам. Ако може да ми препоръчате някой от Варна който се занимава с озвучаване да отида при него или колега от форума бих платил каквото трябва за да оправи нещата.За сега няма да споменавам кой майстор я мъчи до сега,да не му правя лоша реклама.
-
-
Ако имаш проблем с маслената помпа да не ги е изяла пак,въпреки че за толкова малко километри едва ли. Иначе какво общо има бумтенето с износените елементи който си сменил?
-
Да се похваля,след слагането на подложките вече не съм със изсипана задница,даже обратното вече е една идея вирната. По ролетка преди подложките задницата беше 15мм. по-ниска,а сега е точно отпред и отзад,но странното е че визуално ми изглежда че задницата дори е по-вдигната.Може би защото съм свикнал да я гледам изсипана и затова сега като е равна ми се вижда неестествено висока отзад.
-
На мен ми отне повече от година докато премахна това леко потропване по предницата. Оказа се от амортисьорите(Монро)които бяха сменяни от предния собственик и бяха напълно здрави,но предните хлопаха.Сложих 4 нови Закса и вече нищо не хлопа! Съвета ми е който е с Монро и има такова хлопане да не се чуди вече от къде хлопа.Мой познат също беше взел нови Монро-та защото са доста по-евтини от Закс,и започна да хлопа като при мен,после ги върна в магазина и си взе Закс и си реши проблема. А иначе и аз бях започнал да сменям наред тампони,носачи,вътрешни карета и накрая цялата рейка и пак хлопаше...
-
Прочети на предната страница какво сме коментирали. "Слага се допълнителна приставка с номер 8E0 512 145 от окачване тип 1BR" Аз вече купих тези приставки и днес щях да ги монтирам,но много вали навън.Като ги сложа ще кажа какъв е резултата при мен.Иначе тези подложки не са скъпи,аз си ги поръчах от ауди и са по 11лв. бройката.
-
Nikito_ ko1 в момента моята кола е точно така като твоята,само че при мен си останаха пружините от 1BE но махнах амортисьорите и сложих 4 нови от 1ВА окачване.Аз го направих с цел повдигане и по-мека возия.Сега съм в златната среда може би, хем вози хубаво хем не се накланя много и е устойчива в завоите.Дори задницата ми е леко виснала като твоята,но вече тези тампончета за повдигане на задницата са в мен и утре ще ги монтирам. Иначе ако искаш да слизаш още ти трябват амортисьори от 1BE както ти казаха колегите,но возията никак няма да ти хареса...
-
Новите Заксове които сложих също бяха с по-дълги стержени с 15-20мм.от старите които махнах,така че ще ги сложа тези подложки и ще видя какъв ще е резултата и ще докладвам
-
Вече разбрах,благодаря. А моята ако няма такава подложка,не мога ли да си сложа или ако имам да дам да ми изработят такава,но по-дебела?
-
1BE Трябва да е моето защото беше доста ниска стоково.Сега сложих нормални амортисьори,а пружините не съм ги сменял. МММ1 би ли пояснил тези 3 елемента които си написал по-горе коя точно за къде е че не можах да се ориентирам нещо? 8E0 512 149 P и 8E0 512 297 J. са горна и долна подложка за задните пружини до колкото видях в гугъла.И двете ли се слагат и колко вдигат задницата? 8E0 512 145 а тази подложка каква е и къде се слага,да не е за предните пружини или пак за отзад Искам да вдигам само задницата с 2-3см и кои подложки от изброените да ползвам?