Valentino_FBI
Members-
Мнения
33 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Valentino_FBI's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
1. Robobug, как "ги вкарваш"? От сайт ли? Обясни повече. 2. Ако маслото го има за 80 лв. и същото за 150 лв., тъй като никой няма да купува скъпото, продавача няма ли да се принуди да слезе с цената на нормална печалба или ще си седи без печалба (продажба)? Във форума има търговци но масло, те най добре знаят триковете, но си мълчат? Защо ли?
-
Alexvan, deauto.bg има голяма реклама в този форум. И същото по горе описано масло е 115 лв . И deauto.bg ли са надули цената двойно за балъци? Ето го маслото http://deauto.bg/content/5w40-vwaudi-50500vwaudi-50501-5л 5l WAG масло от https://maslata.bg/ - 80 лв. 5l WAG масло от http://avto-masla.eu - 130 лв. 5l WAG масло от http://deauto.bg/ - 115 лв. .. и кво прайме сега?
-
Друга тема ли, коя е? Не се ли казва тази "масла менте"?
-
5l WAG масло от https://maslata.bg/ - 80 лв. 5l WAG масло от http://avto-masla.eu - 130 лв. Разликата в цените е внушителна и поражда сериозни мисли във всеки, нали? Защо според вас има такава разлика?
-
Големи Благодарности за Benedetto за предоставената отстъпка от Тех-ко.
-
В темата някой беше питал, но никакъв отговор нямаше. Аз ще питам пак :-). За ADP мотор дават 2.25 l за скоростите и 1l за диференциала. И въпроса - като се отвие тази пробка от долу , и двете масла ли изтичат или само това в скоростите? АКо се разсъждава логично, щом ги дават така по отделно , значи са в различни обеми, така ли е?
-
Трабва да се завърти цялата стърчаша пластмаса обратно на часовниковата стрелка.
-
Здравейте, искам да си сваля горивната бензинова помпата, за да видя има ли нещо за изчистване. Снимките показват до къде съм стигнал. Виждам я помпата, но не знам как да я изтегля! Дърпах лекичко, но нищо. Като не знам кое трябва да се извади, не знам къде точно да тегля и колко силно. Колата е A4, B5, 1.6, ADP, 1997. На капака на помпата има този номер 8А0 201 319. Някой има ли представа? Благодаря
-
И аз бях точно така. Смених термостата и проблема се оправи. Сега обаче на по високи обороти имам парно, на ниски обороти духа хладно. Знам, че или радиаторчето на парното се е запушило или е водната помпа, но точно кое от двете не знам. Има и трето положение, казаха ми че трябва да покарам малко повече за да се оправи - не знам колко е вярно това.
-
Здравей Don_Jore. Имам същият проблем като твоят. Мотора също ми е като твоят ADP. Би ли споделил каква се оказа причината? Поздрави
-
Смяна на клеморед (щекер) на A4 B5, 1997, 1.6, ADP. Общ изглед. Отвиват се посочените на снимките болтове. Не знам дали е правено от предишни собственици, но болта на втората снимка при мен беше шестограм, а другите са торкс. Отвиват се двата болта, които държат airbag-а. На снимката е показан само единия, другият е от другата страна. Сваля се капачето между горният капак и “стъклото“ на уредите. След това се сваля и горният капак. Леко се издърпва airbag-а и се откача червената букса зад него! Буксата се премахва с по - силно дърпане назад. Отвива се гайката в центъра, ключ 24. Леко се издърпва волана. Тук от форума разбрах, че може и да се махне самият волан, но аз леко го оставих на страни, и смених клемореда без да го махам. Отвиват се и трите винта (два долу и един горе) на долният капак. И тук вече идва частта, която лично мен ме подлуди. Исках да не се чупи и го махах часове. Проблема е, че като се дърпа капака напред, хем ключалката от дясному пречи да излезе, хем тази дъга която е над оста на волана не е излезнала. Общо взето трябва да се “разчепи“. Не искам да ви стряскам, но при слагането на капака на мен ми се прииска да тегля клечката на всичко – изключително неудобно, защото, при поставянето , ако първо влезе от дясно където е ключа то пък тогава не влиза от ляво. Ако пък се вкарва равномерно и от двете страни, то пък тази дъга вече не може да се промуши над остта на волана. Но това заяждане може пък да е само при мен ?. Последната стъпка. Внимателно се издърпва назад черната букса с виолетово капаче. След това се отвиват двете малки вентчета (паказани със стрелки) и се издърпва този клеморед. И всичко по обратният път. Успех! Поздрави!
-
Здравейте, продавам клеморед (щекер) за контактен ключ с номер 4B0 905 849. Чисто нов. Купих го преди 1 ден, но не става за мен защото моят е 4А0 905 849. От сервиза не искат да ми върнат покупката , въпреки че грешката е тяхна! Продавам го на цената на закупуване, 18 лв. Мога да го доставя до София, Видин и Монтана, без куриер!!! Телефон 0898 712744. Благодаря
-
И аз така смятаХ, но казаха че за този алтернатор нито една програма не го показва релето. Иначе го разглобих релето видях номера /на Valeo e и релето/, сега не го помня но ще го напиша по късно. Смених го на пътя. Тук доста казват че не може да се смени, но за модел A4 B5, 1.6, 1997 - може. Новият регулатор го взех за 16,50 лв. Явно обаче проблема е друг - при работещ мотор напрежението е 14,00 V. Вътре на таблото обаче волтметъра бие яко на дясно? Защо така става? Аз по това се подлъгах че ми презарежда, мерих с мултицет обаче уреда бил неверен и ми показваше 15,8 V. Ама разбрах че е неверен едва след като замерих на още 4 - 5 коли и на всичките показва 15,8 V . Та защо вътре ми показва 16 V. Благодаря
-
Здравейте, използвам темата тъй като въпросът ми е 90 % същият. Колата е A4 B5 , ADP. Алтернатора е 058 903 016 E, Valeo, 90 A. Всички сервизи ме отрязват и не могат да ми кажат какъв ми е регулатора на напрежение. Някой знае ли точно новемра на регулатора? Благодаря
-
A4 B5, ADP, 1.6 '97 - има ли тази възможност за прибиране на огледалата