Jump to content

Valentino_FBI

Members
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4B5, 1.6, ADP, 1997

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София, Видин

Контакти

  • Skype
    TheWishExecuter

Последни посетители

1251 профилни разглеждания

Valentino_FBI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. 1. Robobug, как "ги вкарваш"? От сайт ли? Обясни повече. 2. Ако маслото го има за 80 лв. и същото за 150 лв., тъй като никой няма да купува скъпото, продавача няма ли да се принуди да слезе с цената на нормална печалба или ще си седи без печалба (продажба)? Във форума има търговци но масло, те най добре знаят триковете, но си мълчат? Защо ли?
  2. Alexvan, deauto.bg има голяма реклама в този форум. И същото по горе описано масло е 115 лв . И deauto.bg ли са надули цената двойно за балъци? Ето го маслото http://deauto.bg/content/5w40-vwaudi-50500vwaudi-50501-5л 5l WAG масло от https://maslata.bg/ - 80 лв. 5l WAG масло от http://avto-masla.eu - 130 лв. 5l WAG масло от http://deauto.bg/ - 115 лв. .. и кво прайме сега?
  3. Друга тема ли, коя е? Не се ли казва тази "масла менте"?
  4. 5l WAG масло от https://maslata.bg/ - 80 лв. 5l WAG масло от http://avto-masla.eu - 130 лв. Разликата в цените е внушителна и поражда сериозни мисли във всеки, нали? Защо според вас има такава разлика?
  5. Големи Благодарности за Benedetto за предоставената отстъпка от Тех-ко.
  6. В темата някой беше питал, но никакъв отговор нямаше. Аз ще питам пак :-). За ADP мотор дават 2.25 l за скоростите и 1l за диференциала. И въпроса - като се отвие тази пробка от долу , и двете масла ли изтичат или само това в скоростите? АКо се разсъждава логично, щом ги дават така по отделно , значи са в различни обеми, така ли е?
  7. Трабва да се завърти цялата стърчаша пластмаса обратно на часовниковата стрелка.
  8. Здравейте, искам да си сваля горивната бензинова помпата, за да видя има ли нещо за изчистване. Снимките показват до къде съм стигнал. Виждам я помпата, но не знам как да я изтегля! Дърпах лекичко, но нищо. Като не знам кое трябва да се извади, не знам къде точно да тегля и колко силно. Колата е A4, B5, 1.6, ADP, 1997. На капака на помпата има този номер 8А0 201 319. Някой има ли представа? Благодаря
  9. И аз бях точно така. Смених термостата и проблема се оправи. Сега обаче на по високи обороти имам парно, на ниски обороти духа хладно. Знам, че или радиаторчето на парното се е запушило или е водната помпа, но точно кое от двете не знам. Има и трето положение, казаха ми че трябва да покарам малко повече за да се оправи - не знам колко е вярно това.
  10. Здравей Don_Jore. Имам същият проблем като твоят. Мотора също ми е като твоят ADP. Би ли споделил каква се оказа причината? Поздрави
  11. Смяна на клеморед (щекер) на A4 B5, 1997, 1.6, ADP. Общ изглед. Отвиват се посочените на снимките болтове. Не знам дали е правено от предишни собственици, но болта на втората снимка при мен беше шестограм, а другите са торкс. Отвиват се двата болта, които държат airbag-а. На снимката е показан само единия, другият е от другата страна. Сваля се капачето между горният капак и “стъклото“ на уредите. След това се сваля и горният капак. Леко се издърпва airbag-а и се откача червената букса зад него! Буксата се премахва с по - силно дърпане назад. Отвива се гайката в центъра, ключ 24. Леко се издърпва волана. Тук от форума разбрах, че може и да се махне самият волан, но аз леко го оставих на страни, и смених клемореда без да го махам. Отвиват се и трите винта (два долу и един горе) на долният капак. И тук вече идва частта, която лично мен ме подлуди. Исках да не се чупи и го махах часове. Проблема е, че като се дърпа капака напред, хем ключалката от дясному пречи да излезе, хем тази дъга която е над оста на волана не е излезнала. Общо взето трябва да се “разчепи“. Не искам да ви стряскам, но при слагането на капака на мен ми се прииска да тегля клечката на всичко – изключително неудобно, защото, при поставянето , ако първо влезе от дясно където е ключа то пък тогава не влиза от ляво. Ако пък се вкарва равномерно и от двете страни, то пък тази дъга вече не може да се промуши над остта на волана. Но това заяждане може пък да е само при мен ?. Последната стъпка. Внимателно се издърпва назад черната букса с виолетово капаче. След това се отвиват двете малки вентчета (паказани със стрелки) и се издърпва този клеморед. И всичко по обратният път. Успех! Поздрави!
  12. Здравейте, продавам клеморед (щекер) за контактен ключ с номер 4B0 905 849. Чисто нов. Купих го преди 1 ден, но не става за мен защото моят е 4А0 905 849. От сервиза не искат да ми върнат покупката , въпреки че грешката е тяхна! Продавам го на цената на закупуване, 18 лв. Мога да го доставя до София, Видин и Монтана, без куриер!!! Телефон 0898 712744. Благодаря
  13. И аз така смятаХ, но казаха че за този алтернатор нито една програма не го показва релето. Иначе го разглобих релето видях номера /на Valeo e и релето/, сега не го помня но ще го напиша по късно. Смених го на пътя. Тук доста казват че не може да се смени, но за модел A4 B5, 1.6, 1997 - може. Новият регулатор го взех за 16,50 лв. Явно обаче проблема е друг - при работещ мотор напрежението е 14,00 V. Вътре на таблото обаче волтметъра бие яко на дясно? Защо така става? Аз по това се подлъгах че ми презарежда, мерих с мултицет обаче уреда бил неверен и ми показваше 15,8 V. Ама разбрах че е неверен едва след като замерих на още 4 - 5 коли и на всичките показва 15,8 V . Та защо вътре ми показва 16 V. Благодаря
  14. Здравейте, използвам темата тъй като въпросът ми е 90 % същият. Колата е A4 B5 , ADP. Алтернатора е 058 903 016 E, Valeo, 90 A. Всички сервизи ме отрязват и не могат да ми кажат какъв ми е регулатора на напрежение. Някой знае ли точно новемра на регулатора? Благодаря
  15. A4 B5, ADP, 1.6 '97 - има ли тази възможност за прибиране на огледалата
×
×
  • Create New...