-
Мнения
321 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
auubau's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Повредил се единия датчик за налягане на маслото. Този който е за 1.8-2 bar. Като откачиш кабелите за датчиците е нормално да светне. За да не свети трябва да са свързани кабелите към маса - това правят датчиците, пускат маса при правилни условия (налягане + здрав датчик).
-
Няма параграфи колега. На прегледа гледат датата на производство на бутилката, другото само го проверяват за течове с уред. Моята бутилка я сменях, защото на техн. преглед не искаха да ми впишат, че е на газ, понеже бутилката вече минала 10 г. Айде викам слагам бутилка, ама сондата не била евро тип, айде и сонда. После с документа за новата бутилка ходих в СБА. Там искат талоните на колата и документ за нова бутилка или бутилката да е под 10г. - гледат годината на табелката, плащаш 40 камъка и получаваш един розов лист, с който отиваш в КАТ да смениш талоните с нови. Розовия документ важи 5 години. После пак преглед на газовото. От тук нататък на ГТП вече ще ти отразяват колата, че е с газова уредба.
-
Моят изпарител(ГИ) беше там подвързан. Не се отоплява добре и се получава така, че изпарителя е по-високо от входовете към охладителната система, което налага да се обезвъздушава изпарителя с изваждане на някой от маркучите му. Там е по-лошият вариант за изпарител.
-
Преди 10 години ми монтираха Фобос в Стефан Караджа. Тогава работеха основно с това. Получи се проблемен неравномерен празен ход, заради което ми разбутаха дроселовата клапа в опит да оправят нещата. Понеже беше фулгруп бяха запоили кабелите на всички бензинови инжектори заедно - така преминаването от бензин на газ не можеше да е инжектор по инжектор, а всичко наведнъж пръска, и естествено преминаването беше ужас. Придърпване, неравномерна работа - наложи се да се самообучавам по ГИ, че да оправям бакии. Бяха сложили щуцерите където успели да бръкнат с дрелката, затова свалях колектор, за да се сложат щуцерите непосредствено до бензиновите инжектори. Дано с годините да са се научили да изпипват нещата и да настройват, че торбаланите не вървят с калпави настройки и нисък клас компоненти.
-
Във файла с грешките, който си дал има грешка за датчика в делкото. Само на контакт (без да работи двигателя) ли е била колата тогава? Делкото проверявано ли е дали е на белега за 1-ви цилиндър, когато ангренажа е на белези?
-
Има променливо съпротивление и микро ключе указващо на компютъра да започне да управлява празният ход, когато дросела е затворен. Потърси из нета с номера му, на кои крачета какво да замериш. Има вероятност микроключето да не работи всеки път. Ремонт - евентуално смяна на ключето с друго, ама трябва да се работи много внимателно и дали ще намериш точно такова. Нов датчик е много пари. Евентуално втора ръка. И все пак може да няма проблем в датчика, но това, което си описал до сега ме насочва към него.
-
Датчик за позиция на дроселова клапа. Отдолу на дросела. С Ваг Ком - а виж за TPS и нещо от сорта на idle control switch.
-
А тоя бандит в к'во състояние е?
-
Това е начина когато Ти искаш да провериш нивото и да долееш, но не знаеш колко. Германците наливат маслото с дозиращо устройство.
-
Тея кутии уж им дават да се пълнят с 2.250 литра. Аз налях точно толкова 2 л. масло + 0.250 л. добавка. Някъде беше обяснено, че нивото на маслото трябва да е на 7 мм под ръба на пробката. Това се проверява, като се прегърне парче тел на буква "Г" и късия край се прави дълъг 7 мм. Поставя се телата на долният ръб на отворената пробката, като Г -то сочи надолу. Когато върха на телата се намокри от маслото - нивото е добре.
-
Задната може да не влиза от големи луфтове в лоста или в каренцето между пръта на лоста и избирача на кутията. Моето каре беше разбито и доста се подобри включването след смяната му. Първа и втора често имат проблем със синхронизаторите, така че те от карето няма да се подобрят много. Аз сипах ново масло Кастрол и добавка Сумолюб на Бардал, и сега само втора се включва малко негладко. Добавката намали шума и подобри включването на всички скорости при минусови температури.
-
Проблем с Audi A4 B6 бензин - 130 k.c. ALT на метан
auubau отговори в темата на donadonybg - Автомобилни Газови Уредби
Става и с нова букса . Отрязваш кабелите на старите датчици като оставиш техните букси, или режеш снопа кабели идващи от компютъра. Запояват се съответните кабели на новата букса към старите - трябва да видиш схемата на кабелите има ги в софтуера за настройки. Гледаш кой цвят на какво съответства на старите и на новите кабели, запояваш, пускаш +12в след контакт от някъде (хубаво е да е след някой бушон) закачаш, пускаш софта за настройки, сменяш съответният датчик какъвто си сложил, запаметяваш. Гутоу! -
Проблем с Audi A4 B6 бензин - 130 k.c. ALT на метан
auubau отговори в темата на donadonybg - Автомобилни Газови Уредби
На мен ми се наложи да сменям MAP стар модел комбиниран, към нов модел комбиниран на Фобос от 2008-а. Като купувах новия датчик ми предложиха преходник, но трябваше да пусна допълнително +12V от инсталацията на колата, защото старите компютри захранвали датчиците на 5V, а новият MAP е на 12. -
Датчиците наистина може да са. Но в такива случаи най-добре на мястото на датчика да се закачи някакъв преходник и да се свърже механичен манометър с тръбичка или подходящ маркуч, за да е сигурно какво е налягането. Така на посоки да сменяш маслена помпа си е неоправдано начинание.
-
И при мен протече преди 2 седмици. Трябва подемник или канал. Дренажа завършва със сплескан гумен накрайник. Търси някъде зад вътрешното дясно каре малко нагоре. Бъркаш с една тел няколко пъти. От моята изтече поне половин литър, след като излезе някакъв малък боклук. Сигурно като съм сменял филтъра на купето е паднало някое листо, или пък е дунапрен от клапата вътре вън.