Jump to content

viking

Members
  • Мнения

    152
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Персонална информация

  • Локация
    пловдив
  • Интереси
    автомобили

Последни посетители

1429 профилни разглеждания

viking's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не,няма такъв проблем. Оказа се неотчетен въздух.
  2. Немога да намеря диагностика с такава "пушек машина" в Пловдив.... Не е за вярване
  3. Проблема не е постоянен, а се проявява през някакви неточни интервали от време,от седмица не е правила никакви номера. Това ме навежда на мисълта,че не е маркуч или въздуховод,защото,ако има сцепен такъв проблема ще е постоянен и съответно по-лесен за откриване... Кръгът се затваря около електрически проблем или компютър....
  4. VCDS-Lite Version: Release 1.0 Thursday, 26 April 2018, 19:04:26:0 Control Module Part Number: 06A 906 018 CJ Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D01 Software Coding: 04000 Work Shop Code: WSC 00001 4 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
  5. Нещо прекъсва подаването на ток вероятно,но кое,как и защо......????
  6. Няма ли развитие по тази тема? Нещо ново? Имам същите проблеми и се въртя в омагьосан кръг повече от година. Купих нов дебитомер,смених дросел,мериха ламбдата,гледаха въздуха около турбото.... Нищо! Проблема си стои! Помагайте,моля!
  7. Възможно ли е проблема да е от датчика на коляновия вал? Мой приятел имаше сходен проблем на Опел и при смяна на датчика на коляновия вал колата се оправи. Не му записваше грешка. Без да го записва,като грешка? А възможността за проблем с бензиновата помпа всъщност не се изолира от факта,че колата е на газ,защото тя помпата така или иначе си работи постоянно и поддържа налягане и ако то спада,колата би трябвало да реагира,ако си променя подаването на токовете през това време!?! Доколкото знам налягането на бензина може да се мери през клапана на бензиновата рейка?
  8. Няма никакъв напредък с проблема описан по-горе.... Отново няма конкретни моменти за проявлението на проблема с прекъсването,няма значение дали и топло или студено,мокро или сухо,топъл или студен мотор..... На газ има леко придърпване при ускорение,също и при изпреварване независимо дали ускорението и плавно или по - рязко при връщане на педала на газта забива муцуната за миг.
  9. Добавям четири летни гуми Мишлен Енерджи 195/65/15 - 7 мм грайфер. всички гуми и джанти 230 лв
  10. Здравейте, Забелязах,че когато колата е в движение лявото странично огледало е много топло, т.е. работи подгрева.... Нямам бутон за включване и изключване,затова отидох да питам жичкаджия,който знам,че разполага със ел.схеми за ауди и там излезе,че огледалата греят постоянно.... Струва ми се много странно това,някой забелязвал ли е подобно нещо?
  11. viking

    Audi 1.8T Масло

    Eneos 5W30 - VW spec. 504.00
  12. Когато катализатора се премахва не е ли добре да се сложи някакво заместително гърне на негово място,защото ако е права тръба няма да има съпротивлението,което е създавал катализатора /дори и когато е бил нов/,не се ли бърка работата на турбото така?
×
×
  • Create New...