Jump to content

Aleksiev

Members
  • Мнения

    839
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А6 С5

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

3305 профилни разглеждания

Aleksiev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Пич ,шанса да си купиш от морга работеща брава е 50 на 50,а шанса да умре работещата в рамките на следващите няколко месеца е същия.Послушай колегата и си смени само микретата,след което правиш проба и ако не работи отново,отваряш бравата и припояваш вътре спойките. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Аз пък не мога да вляза в раздел "Извън темата" от тапаталка,вече четвърти ден!И в техника/електроника също??? Edit:Току що успях да вляза,но с доста чакане да зареди и не виждам прикачените снимки от различни потребители.
  3. Микроключета,търсиш ги в гугъл за да видиш как изглеждат,след това те съветвам да намериш човека в раздел "Продава" и да си ги вземеш от него.В магазина са по 50 ст. а колегата се е поувлякъл в цената им ,но аз от 7 магазински и едно не можах да напасна.Неговите си пасват идеално на мястото и сработват без проблем. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Само да знаеш,че така написано звучи елементарно,но на практика се разглобява цялата врата,после бравата и там вътре ако не се разпадне всичко са студените спойки.Микретата са отвън на самата брава. Sent from my SM-T560 using Tapatalk
  5. Ти само арматурното табло ли ще сменяш,защото ако е така и цвета на новото е същия,не виждам какво общо има със средната конзола.Тя си остава такава,каквато ти е в момента. Sent from my SM-T560 using Tapatalk
  6. Аз съм със същия отвратителен проблем.Диагностиката не показва грешки в климатроника,теста на клапите показва,че си се движат и всичко е ок.С оригинален термостат съм от година.Забелязвам също,че дори да спра обдухването от средните духалки,тези в двата края на таблото си духат,а средните спират напълно.Мистерия ще се окаже този проблем,а и времето се стопли и е трудно за тестове. Sent from my SM-T560 using Tapatalk
  7. Доколкото разбирам - рециклирането колегата е извършвал на комплект фарове закупени от другаде.Прецакал е стъклото и е купил от Атанас втори комплект фарове,за да ползва стъкло от тях предполагам.Вярно е,че стъклото може и да става,но всичко друго по фаровете е леш.Е сега,като ти изпадне някой на зор ,ти да му пробуташ куп счупени пластмаси,защото имат здрави стъкла за 200 лв си е обир.Поне аз така разбирам от написаното и видяното в темата. Сега колегата,закупил фаровете ако постне предварително изпратените снимки по вайбър,доста ще помогне за да ни се изясни казуса. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Не само,че изглежда добре,ами и е с истинска история и много гледана.Ако не ти е приоритет куатрото,както виждам,направо я отнасяй.Ако пък ти са малко конете с един чип ще я посъживиш.Ти си знаеш,но такава кола не е за изпускане,а ти точно такава май търсиш. Ако пък се откажеш,успех колега !
  9. Я това е интересна идея и изпълнение.От къде и какво е ключето,което си сложил ти допълнително. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Aleksiev

    де монгаж rns d

    Мисля ,че не можеш да разглобиш конзолата около нея,без да ивадиш цветното радио.Кофти защото мисля само така можеш да бръкнеш и да я бутнеш отзад.А между другото е важно правилно да поставиш пластините и да ги натиснеш,да освободят щипките,че ако ги пъхаш обратно законтрят и няма излизане.Как ставаше обаче точно не помня. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Аз на оригинална джанта ЕТ 42 съм с фланци 14 мм.Окачването ми не е спортно и като натоваря колата отзад опират.С 40 мм ще ми хвръкнат калниците-ти си решавай.При мен с тези фланци осезаемо се разкрачи колата и визията се промени.Ама 40 мм ти си за БМВ форума с тези въпроси.Над 15 мм си иска два комплекта болтове,едни за фланеца и едни за джантата иначе стават много дълги и несигурни. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Свалянето на кората е ужас,свалят се колонките,но ако не го правиш посред лято ще изпочупиш всичко по пластмасите.Третия стоп по снимките се ориентираш горе,като да допълня - надигаш леко двете метални скоби и го издърпваш към предницата и надолу едновременно.Скобите не се повдигат достатъчно за да го издърпаш хоризонтално целия,малко с чалъм и без бързане става.Първия път е трудно после ставаш спец. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Аз имам интерес колега,я само дай малко подробности за нано технологията и как точно става икономията?Какво смазват?Какво подобряват,че не разбрахме добре. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Аз съм с такъв : http://iskamgps.com/article/3639/Видеорегистратор-DELCAMAUTO-NDVR550 Смея да твърдя,че качеството му на снимане е уникално.Нощно време също е добре,като недостатък е слабата му батерия,която не стига и един клип да изгледаш. Sent from my SM-T560 using Tapatalk
  15. Странно ,аз светодиоди не виждам в третия стоп.Само такива крушки 10 броя https://www.google.bg/search?client=safari&channel=iphone_bm&site=&source=hp&ei=lYNFVs33MIWYsgGunZjwAw&q=osram+12v+2+watt&oq=%D0%BE%D1%81%D1%80%D0%B0%D0%BC+2%D0%B2+12&gs_l=mobile-gws-hp.1.0.0i22i30l2j0i22i10i30.3163.14211.0.18772.12.11.0.1.1.0.266.1664.2j7j2.11.0....0...1c.1.64.mobile-gws-hp..1.11.1415.3.boTPMejKdlA#imgrc=Rp622RMLAcjjhM%3A Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...