kiril_coneff
Members-
Мнения
24 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно kiril_coneff
- Рожден ден 24.05.1985
Друго
-
Kaра
няма личен автомобил
Контакти
-
AIM
kiril_net
-
MSN
kiril_net@hotmail.com
-
Website URL
http://
-
ICQ
267
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
София
-
Интереси
Audi i Sony Ericsson
kiril_coneff's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Пичове, за 7A не знам. него не съм го виждал на живо, а само в autodata, но може ли някой да ми намери нещо за 7X. свален е от S2-ка, произведена някъде м/у 92-ра 94-та г. двигателят е пълна механична БЕЗ КОМП. едни ми твърдят че е бил 186кс. а други че е 211кс. двигателя е рядка плетка и го няма в серийните каталози. няма турбо, 20 клапана, два разпределителни вала (на ангренажа излиза едно колело, двата вала са свързани в главата с верига) естествено 5-ак 2,3
-
Хора, аз не разбирам много( да не кажа хич) но ми стана интересно като прочетох че слагат испарител и на инжекциона. поне до колкото знам при газовия инжекцион не би трябвало да има испарител, а да се използва това че газта се впръсква под по високо налягане и да преминава от течно в газообразно състояние поради рязкия спад на налягането около нея в момента на впръскване. Така обира и температурата на въздуха около нея и го кара да се свие( само не знам как се справят със замръзването на дюзите). но явно сам бил в голямя грешка, защото пак повтарям че не разбирам много.
-
много добра количка, колко струва сега една такава в България. М исля че съм виждал 2 такива в София.
-
е, аз пък се сещам за рекламата, дето капеха едни капки в някаква вода, а около тях се образуваше една много красива гледка, но стига сме писали само за реклами на AUDI аз лично се сещам и за една страхотна рекламка на едни зимни гуми(които няма да споменавам) със 4 червени автомобила(които също няма да споменавам), танцуващи(в добрия смисъл на думата) по снега.
-
не знам защо при теб го водят 1,8 но този двигател е 1,6 и в autodata2004 за него пише: Model A3(97-03) Engine 1,6 Output 74(100)5600 Tuned for R-Cat Year 1999-03 А щом толкова хора събираме инфо от различни места и сме на едно мнение значи е така. има още такива двигатели и: APG;APP;APR;APS;APT;APU;APX;APY;APZ може да има и други такива но само тези ми ги исписва на мен започващи с AP може да не се е отпечатила щампата добре и да е или APR или APP, но APR е 2,8 и го слагат на А4 и А6. остава APP - него го слагат на А3 и на ТТ и е 1,8 , но е с турбо и е 180к.с.
-
http://store3.data.bg/acbg/filmi/ - тука има много готини клипчета и реклами на AUDI (за феновете). А тука има програма, която мисля че ще ти свърши много добра работа - http://torrents.data.bg/details.php?id=17250&hit=1 http://torrents.data.bg/details.php?id=17170&hit=1 http://torrents.data.bg/details.php?id=8507&hit=1 дано сам ти от помощ
-
Един от малкото безделници, студенти втори курс в ТУ-София, машиностроене и уредостроене, ма нищо не разбирам. колекционер сам на изпити
-
Къде да не ходим!
kiril_coneff отговори в темата на Horch - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Каде точно се намира този сервиз? Аз съм от Враждебна, но тук въпреки че е малък квартал има поне десетина сервиза и дори аз не ги знам. -
какво става, намери ли каде е проблема? пиши като разбереш каде е. дано е нещо малко.
-
още може да е водната помпа или да са ти стари маркучите, хлабава(на по хлабав маркуч) скоба и др. НЕ СЛАГАЙ НИщО ЗА ЗАПЕЧАТВАНЕ В ВОДАТА, АКО ИМА РЪЖДА В БЛОКА щЕ ЗАПЕчЕ НЕ САМО ТАМ КЪДЕТО ТРЕБЕ, ПО СКОРО СЛОЖИ НЕщО ЗА ПРОчИСТВАНЕ, МА ВНИМАВАЙ КВО Е ДА НЕ РАЗЯДЕ МАРКУчИТЕ И Т.Н.Т. щото на някой места в кожуха се събират много боклуци и ръжда и пречат на доброто охлаждане и циркулацията на водата, което също дига температурата и налягането
-
Да конденза е нещо нормално. на баща ми преди ремонта работеше на три цилиндара, да не кажа и два чат пат. но ако теча е малък почти не влияе, почне ли да прекъсва да го имаш в предвид. ако си с карборатор(че не разбрах) част от водата минава през всмукателните колектори и ходи до карбуратора(от страни под една капачка от гадна сплав, нагрява една би-метална пластина за автоматичния смукач)там старчат две тръбички на които са наденати маркучите (около фи 12 мисля) те често гният и протичат. може още да е спукан радиатора, ако е малка дупката и протича като загрее трудно се открива щото водата бързо се изпарява.радиатора може да се запои или залепи с течен метал (мисля, че беше poxipol,бате с тва го лепи и издържа доста).
-
Ако преправяш тунела на разпределителния ще ти трябват и пулове, ма не се изхвърляй да ги купуваш веднага, първо виш колко дебели ти требат и май ставаха и от лада самара ма не сам сигурен. използвай момента да си смениш клапаните(особено, ако имаш газова) и да знаеш че всмукателните и изпускателните са с различен диаметър. И ДА ЗНАЕШ, ЧЕ АЗ НЕ РАЗБИРАМ МНОГО ТЪЙ, ЧЕ ВСЕ ПАК ПИТАЙ НЕКОЙ МАЙСТОР. ТАТЕ ПРЕГРЕВА НАЩА 80-КА МА ТЯ Е СТАРА 81Г. 1.8 ТА ОТ ТАМ ЗНАМ НЕКОЙ РАБОТИ, МА ДАНО НЕ ТИ ВЛЕЗАТ В УПОТРЕБА
-
Приятел гарнитурата може и да не е изпуснала но ако ти е прегрявала може да си искривил главата, това значи че сега вече водата може да си минава покрай нея в цилиндрите и да ти излита през ауспуха. измери си компресията на цилиндрите (ако има такива дето изпускат като махнеш главата от горе буталата им ще изглеждат като нови) тва значи че главата ти е за пилене или гарнитурата ти изпуска някаде там, за всеки случай я почисти добре от старата гарнитура и сложи в/у нея мокро равно дебело стакло да видиш каде опира, каде не и колко да се пили, ако е за пилене да знаеш че ти е избегал и тунела на разпределителния. ВИЖ И ДАЛИ ТИ ОТВАРЯ ГОЛЯМИЯ КРЪГ ВСЕ ПАК СЕ НАДЯВАМ ДА САМ В ГОЛЯМА ГРЕШКА да знаеш, че ако водата е минавала дулго време от там може и да си е направила каналче и в/у блока огледай внимателно. :!: :!: :!: