Jump to content

INFERNO

Members
  • Мнения

    561
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно INFERNO

  • Рожден ден 12.08.1981

Друго

  • Kaра
    audi А4 Avant AJM

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Троян

INFERNO's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. INFERNO

    Въпрос за турбо

    А ти я кажи къде го прочете това "навсякъде",че в цитата къде си го предложил го няма? Май требе да одиш при чичо дофтур за нови пенджури. Сори за спама колега,и успех в разрешаването на проблема,пиши какво е станало накрая
  2. Само изчакай повече време след като си пръскал преди да даваш на контакт,защото на мен от такива процедури без изчакване ми се наложи да сменям ключ.
  3. INFERNO

    Въпрос за датчици

    Мен ме интересува конкретно за стойностите им,защото на едно място бях чел че трябвало да показват еднаки такива.
  4. Въпроса ми е към колегите които са запознати със стойностите давани от 2-та температурни датчика за ABK мотор,този синия на тройника,и синия на инжектора.Еднакви стойности ли трябва да дават тези датчици,защото на мен когато онзи на тройника ми показва да кажем 180 ома,другия дава по 18 ома,или нещо от сорта,но близо 10 пъти по-ниска стойност.А съм се захванал с тях понеже колата на загрял мотор "тъпче" в ниските обороти,от 1700 до към 2,и е с повишен разход (12/100).Карам я трета година,до сега не ми е правила такива неща.Никога не е имала газова уредба.Гофрирания маркуч от дебитомера е здрав,всички вакуми са си закачени по местата.Свалях дебитомера да огледам клапите - чисти са като сълза,явно е подменян от предишен собственик в чужбина с нов.Свещите са нови,капачка на делко и палец също са сменени с такива на BOSCH.Като цяло не ми изписва грешка като я закача на лаптопа,та си мисля за тези 2 датчика,или моторче за празен ход.
  5. Ами при моя познат оправи работата врялата вода,така или иначе нищо не ти коства да пробваш. А за бояджиите колегата дето се е притеснил че ще останат без работа едва ли,светът ще свърши баламите не,докато има глупав народ ще има сладък живот
  6. Не е много препоръчително с пистолет,защото се нагрява само една точка,неможе да се нагрее равномерно навсякъде,и е твърде вероятно да се получат деформации според мен.
  7. Един познат имаше такъв проблем на А4-ката си,свали бронята и я наля от вътре с гореща вода,даже мисля че беше вряла,и тя омекна след което с натискане излезе вдлъбнатото.
  8. А мерил ли си да не би нещо да ти дърпа ток и когато не си на контакт?
  9. И аз залагам на късите разстояния,имах такъв случай с предната си кола.
  10. На централните се сменят много лесно,виж на страничните е друг въпрос.И не би било зле да уточниш на ляв страничен,или на десен страничен,защото и това има значение
  11. Аз си преправих със светодиод за габарит,изпилих му върха за да "убия" малко насоченоста на светлината щото ми я правеше в точка,иначе трябваше и малко оформяне на пластмасовото легло на крушката,и диода се запоява с прилежащите му резистори.Свети в малко по-ярък цвят от оригиналното,но не е нещо фрапантно.
  12. При подобен случай на старото возило ми се наложи смяна на водна помпа,само че теча беше по-малък като че ли ...
×
×
  • Create New...