Jump to content

pino

Members
  • Мнения

    84
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pino

  • Рожден ден 20.10.1978

Друго

  • Kaра
    audi a4 tdi

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    софия

Последни посетители

1315 профилни разглеждания

pino's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега, благодаря за съвета, но автомобила ми нямаше шум в двигателя бяха сменени ангренаж и ролки преди 20000,00км. + водна помпа.Та след смяната никаква промяна и в този ред на мисли хич не ме интересува кой какво е диагностицирал, оферирал и т.нт. След шлайфане на главата също по моя проблем с губенето на течност няма промяна.Така че аз ако отида на лекар и съм със счупена ръка не ми гипсират крака.Как ще се оправя с МАЙСТОРА аз си знам по темата ако някой може да помогне ще съм благодарен а с нещастника който причини това нека аз се заема.
  2. Не не съм купувал нищо и не съм видял смяната, но все пак така казаха
  3. Добре, но от какво ще се е получил странния шум от двигателя?!?! И в крайна сметка какво да направя, да се върна при същия МАЙСТОР или кажете къде да отида за по-компетентно мнение?
  4. Колеги, моля за Ви напишете някакъв сервиз къде да отида или пък някакво мнение?!?!?
  5. Километраж за А4 Б5 автоматик 1,9tdi 116к.с. 2000г. модел не ми работят оборотомера и километража
  6. Да има разлика след шлайфа на главата изхвърля съвсем малки капчици от пробката на разширителния съд, НО разговарях е един майстор по телефона и му казах, че след смяна на ангренажните ремъци перката на виското върти по-силно.Той отговори, че ако не е спрял теча на охладителна течност след шлайфането на главата и поставяне на нова гарнитура МЙСТОРА е блокирал виското и за това върти по-силно и не може да згрее колата до такава степен, за да изхвърли повече охладителна течност а само капе. П.П.: Всичко което съм описал е истина с никого, никога не бих си направил такава шега и всички части и ремонти са извършени по автомобила, които съм описал по-горе. Съвсем сериозно подхождам към форума и се надявам на съдействие и помощ от колеги на които, Предварително Благодаря! Автомобила е Audi A4 1,9TDI 116к.с. AJM 2000г. модел П.П.2:А странното Виу Виу Виу от къде се появи?
  7. Хора моля помагайте! Ако темата не е за този раздел моля администраторите да я преместят, за да имам някакъв шанс за помощ. Предварително благодаря.
  8. Здравейте, Автомобила ми започна да губи охладителна течност.Като всеки човек и аз отидох на сервиз.Там ми смениха:разширителния съд, капачката на разширителния съд, термостата(три пъти), водна помпа, ролки и ангренажен ремък + хидравличен опъвач(които бяха сменени преди не повече от 20000км.), шлайфане на глава, смяна гарнитура на глава, масло маслен филтър + въздушен + поленов, и горивен. На някого може да му се стори смешно, но аз не се шегувам и наистина Ви МОЛЯ ЗА СПЕШНА ПОМОЩ!!! Търпелив човек съм и оставих "Майсторите" да се наиграят, но този път се оказа, че наистина са се наиграли добре.Автомобила ми се сдоби със шум от мотора (или не знам от къде) просто от там ми се чува едно "Виу" "Виу" "Виу" на еднакви интервали от време.И не на последно място все още сълзи антифриз от преливника на разширителния съд. В пълна безизходица съм, много моля ако някой има представа, къде да отида при съвестни хора или да ми се даде съвет какъв може да е проблема, ще бъда безкрайно благодарен.
  9. здравейте и от мен при мен се наблюдават същите особенности само че аз не сам сигурен дали само извън града го прави в смисъл не съм си поставил за цел да следя казаха ми да сменя капачката на разширителния съд но никакъв ефект ходих при доста майстори и сервизи всеки вдига раменете не смятат че е гарнитура или глава защото не надува маркучите не вади бял дим през ауспуха маслото си е наред колкото сложа толкова източвам няма течове което е най странното така че моля и аз за помощ ако има някой който се е сблъсквал с такъв проблем или поне е чувал да напише някой ред ще бъда безкрайно благодарен /и да не подведа някой с моите разсъждения/ има ли вариянт да иззтича някъде близо до двигатела и да се изпарява?!?!? ума не ми го побира вече аре със здраве на всички
  10. за сервиза в жк.Дружба на Владо и брат му още веднъж препоръки и от мен много точни и си разбират от работата
  11. нека някой да каже от какво може да бъде този проблем ,ще бъда доволен и на мнения защото на майсторите не им идвало на ум
  12. здравейте и от мен по темата при мен не работят скоростомера и оборотомера примерно сутрин , когато е по студена колата но като загрее изведнъж си отиват в нормите ако съм на път например на около 2000 оборота и 100 км. на 5-та предавка та питането ми е към колегите които са по компетентни , може ли проблема да е в някъкъв датчик за скороста бил в скоростната кутия защото аз съм с автоматик (незнам дали има значение)през лятото този проблем бе за кратко това ме навежда на мисълта че е от загряването на автомобила пък може и да бъркам нека да каже някой по запознат предварително благодаря на всички , които ще се отзоват
  13. здравейте , днес бях при колегата в Нови Искър направви ми стъклото много съм доволен и му благодаря още веднъж поздрави и успех
  14. колеги пробвах колата преди да я взема но забравих да спомена че проблема се появява когато е по топло над 25 градуса може би тампоните на магарето са здрави не е и това може ли нещо да изсъхва при висока температура и тогава да започва това неприятно скърцане
×
×
  • Create New...