Jump to content

CITIZEN

Members
  • Мнения

    42
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно CITIZEN

  • Рожден ден 2.05.1979

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C6 2.7TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    BG

Последни посетители

1728 профилни разглеждания

CITIZEN's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, прочетох много хубаво описание за монтиране на круизконтрол на А6ц5, но не ми отваря снимките, може ли да ме опътиш точно как се свързва :) 0888975456 - вайбър

  2. А дали ще станат и други апарати от по-стари аудита примерно: А8 4.2 (345/360мм) ако не се бъркам мисля, че имат вариант и с двуботални апарати? Не откривам обяви за А6 4ф с-лайн на части.
  3. Цитиране на предходен пост! Значи шенкела не е необходимо да се подменя, че ми бяха казали че захващането е различно. Аз се нареждам за комплекта ако се продава
  4. Колега, напиши какво е необходимо за да се направи конверсията? Явно има голям интерес към този ъпгрейд.
  5. Понеже не намерих това което търся като информация, а тук виждам че са коментирани спирачки, размери, дискове. Бих искал да попитам някой правил ли е ъпгрейд на предните дискове с по-големи? Аз карам 2.7TDI и ми предстой смяна на накладки и дискове. В момента предните дисковете са ми или 314mm или 321mm. Тази седмица ще проверя със сигурност кой размер. Бих искал да мина на по-голям размер, че и кончетата вече са и малко повече. Идеята ми е да си купя дискове и накладки примерно 347mm и да сменя апаратите. Въпроса ми е какво ще ми е необходимо за да направя тази конверсия и дали ще си струва?
  6. CITIZEN

    Парктроник А6/4F

    Здравей колега, Пищялката е с парт номер: 4B0919279 ето тук как изглежда. Аз приключих сагата с парктроника вече имам 8 сензора и графика . Кабелите си ги направих сам, само си закупих буксите и другото от схемите в елса.
  7. CITIZEN

    Чистачки

    Цитиране на предходен пост! Да от значение е: Преди 2 седмици случайно и аз попаднах на тази опция в long coding и се оказа, че моето беше насторено като стъкло за A8, след корекцията като, че ли е по добре Мисля, че имаше и настройка на чувствителността на сензора, но нея не съм я пипал
  8. Купувам пръскалка за фар без капачето от Ауди А6 4ф 2006, парт номер 4F0955102B. Моля пишете тук или на лични.
  9. Ако кажеш от къде може да се купят само буксите и аз съм навит
  10. Здравей, цена на ел. инсталация за парктроник а6 4ф ц6 след 2005- 1.кабела от модула до PDC бутона и КАН 2.кабела от модула до предните парк сензори ( до бронята) 3.кабела от модула до задните парк сензори Мерси
  11. Не знам дали е коректно тук, но ще ги оставя за да не пиша само лични ако администраторите сметнат, че не е коректно да изтрият поста: Човека е много коректен: казва се Георги - 0898416610 от Кюстендил и се занимава и с изработката на зъбни колела. Пластмасата е някаква с висока износо-усточивост. При мен изработката отне 3 седмици, защото трябваше да свалят колетата и да направят матрици, но резултата си струваше. Сега за колегите ще е по-лесно. За да се отлее зъбната рейка се сваля оста, а другото колело голямото е същото по размер като за другите две клапи само вътрешния отвор е 4мм.
  12. CITIZEN

    Снимки на А6 4F

    Ето я и моята красавица
  13. CITIZEN

    Парктроник А6/4F

    Цитиране на предходен пост! 10х. Видях ги тези мошеници искат 300лв. за 3 кабела интересно дали в порше предлагат такива и дали цените ще са по приемливи, че аз за толкова си взех модула с подръжка за камера. В крайна сметка ако успея да си намеря само буксите ще си ги направя сам
  14. Здравейте и аз да споделя как реших проблема с дроселната клапа в самото начало чаткаше от време на време и след гасене на двигателя се позиционираше 3 -4 пъти. Грешката на таблото се появяваше и изчистваше от само себе си. След време проблема се зачести като забелязах, че като влезе в грешка вакумите за EGR ако отварят и затварят доста очестено. Наложи се да разглобявам клапата беше с износени събни колела и точно от тях се чува този звук тъй като моторчето се опитва да позиционира, но нямам как тъй като зъбната рейка е износена. След дълго търсене намерих човек който да ми изработи зъбните колела, като едното направо го отляха върху метала. Е така си спестих едни 350-500лв. за клапа, а ремонта ми излезе 60лв. и се жертвах известен период до като направят матриците, сега като има готови матрици нещата ще стават много по бързо. Ако някой има подобен проблем ще му дам контактите на човека, надявам се да съм бил полезен.
×
×
  • Create New...