Здравейте и аз да споделя как реших проблема с дроселната клапа в самото начало чаткаше от време на време и след гасене на двигателя се позиционираше 3 -4 пъти. Грешката на таблото се появяваше и изчистваше от само себе си. След време проблема се зачести като забелязах, че като влезе в грешка вакумите за EGR ако отварят и затварят доста очестено. Наложи се да разглобявам клапата беше с износени събни колела и точно от тях се чува този звук тъй като моторчето се опитва да позиционира, но нямам как тъй като зъбната рейка е износена. След дълго търсене намерих човек който да ми изработи зъбните колела, като едното направо го отляха върху метала. Е така си спестих едни 350-500лв. за клапа, а ремонта ми излезе 60лв. и се жертвах известен период до като направят матриците, сега като има готови матрици нещата ще стават много по бързо. Ако някой има подобен проблем ще му дам контактите на човека, надявам се да съм бил полезен.