Jump to content

valentino76bs

Members
  • Мнения

    107
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    БУРГАС

Последни посетители

1147 профилни разглеждания

valentino76bs's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Е аз не търся подаръци, всичко си има цена за това казах на лични да се разберем.
  2. Търся някой мераклия от форума в/около Бургас който да ми смени радиатора(който го е правил това) на парното ,че ако ида на случайни ще изпотрошат всичко.Ще се разберем на лични! Б4 абт
  3. Здравей, наемаш ли се да ми смениш радиатора на парното :) долу горе като цена как излиза?

  4. Здравейте,искам да питам нещо за ламбда сондата .Ауди б4 АБТ мотора.Сондата е с три кабела 2 бели ясни за подгрев и един черен за компа.Съответно две букси за прикачване към инсталацията .Понеже ми се скъса едната която е за компа и се наложи да разчовъркам кабела в буксата за да може да го направя и се оказа ,че кабела е с два много тънки проводника вътре и екран от фолио(за да не стане объркване говоря за частта на куплунга към компа) единия проводник е зелен а другия черен . Черния кабел от сондата отива към зеления това го видях като разруших буксата(беше изгоряла) интересува ме ЧЕРНИЯ ЗА КЪДЕ Е ? Може би е вързан за екрана или дублира зеления и пак е запоен на клемата не вярвам да стои свободен? Дано сте ме разбрали ...
  5. Пустия клапан излезе,както ме посъветва развих входната тръба на изпарителя и го запуших с пръст за някоя секунда и после като отпусна фъска яко.Благодарности!
  6. Извинявам се аз съм в грешка!Просто съм свалил от друг мотор!
  7. Различни са повярвай ми!На абк е кръгла горната част а на абт е скосена!Капаците им са различни също със щипките.
  8. Хубаво е когато човек си реши даден проблем да драсне няколко реда тук за да може да е в помощ и на други! Та искам да благодаря на Ceko 78 който ми писа на лични и ме посъветва да сменя изпарителя. Както е споменал горе ,че съвета може да е глупав и аз естествено не му обърнах внимание понеже съм скептично настроен към тези съвети смени това смени онова. Понеже мислех ,че съм го изолирал този проблем като я карах два три дни на бензин само и беше същата работа ,ОБАЧЕ с едно малко изключение бутилката все беше пълна!!! Вчера ми свърши газта и ме домързя да заредя ,даже я изцедих докрай и я карах на бензин. Днес сутринта тръгвам и запали чакмак без да се замисли чак се стреснах .Оставих я да истине и я пробвам няколко пъти пали на четвърт.....Сега от тук нататък изпарител ли е, клапан ли, е ключ ли е ,не знам....но натам отива работата! Изпарителя е ланди ренцо монтиран 2008 без да е пипан даже и филтъра на клапана не съм чистил само карам. Смятам да му изчистя първо клапаните и после нататък.
  9. Кой модел ти е мотора ,аз скоро купих нов за абт мотор 26лв. с доставката .Преди 2 месеца купих от абк но са били различни ако си с тоя мотор мога да ти го дам.
  10. Ясно благодаря,наляхме в цилиндрите по една капачка масло и запали по лесно.
  11. Ето тука какво казват,че нулата трябва да е точно под чертата..Тъй като нямам черта и ако вероятно долната граница на отвора е ориентир то точно нулата не трябва да се вижда т.е. да е скрита под долоната граница!Но все пак чакам някои да благоволи да го погледне това нещо ....!Дали ще се намери някой самарянин....:)
  12. писах ти нещо на лични
  13. Здравейте,искам да помоля някои колега с АБТ мотора да ми снима точно къде са белезите на "0" на маховика и чертичката на разпределителния вал.Днес най накрая си намерих оригинална капачка на ангренажа със стрелка за да мога да се ориентирам .Направих няколко снимки защото все нещо ме човърка за прескочил зъб! Та ето снимките номерирал съм ги за да стане ясно коя при какво положение е. Да вметна само както се вижда на снимката, че когато горе сочи точно между 0 и Т стрелката,долу в прозореца на маховика не се вижда нищо .Та затова искам да видя как е при вас колеги!
×
×
  • Create New...