Jump to content

wagen

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно wagen

  • Рожден ден 21.12.1981

Друго

  • Kaра
    audi 100 2.0 16v ACE

Контакти

  • ICQ
    286958256

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

1507 профилни разглеждания

wagen's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги нормално ли е при минусови температури и натискане на копче AUTO да се включва компресора . При натискане на копчето за рециркулация само в купето отново се включва компресора Автомобила е audi 100 2.0 16v ACE Някой знае ли номера на ключа снимката е от autodata
  2. Подробно обяснено тук AEB 377 Понеже и аз доста я търсих дано е полезна .... С малко уточнение или корекция по мое измерване постоянотоковото съпротивление на ЕГРД е 20 ома при последователно свързан 100 ома тока в този клон се получава да е 0,12 Ампера което води до пад от 2,4в на ЕГРД и 12В на съпротивлението -> мощноста разсейвана върху резистора е 1,4Вата а върху ЕГРД е 0,288вата -> съпротивленията по 100 ома от схемата трябва да бъдат по 2 вата тук не е ясно тези 0,288вата или 120мА през ЕГРД дали са пагубни за него ? сглобих тази схема но със 120 ома резистори така тока е 100мА на сухо ( извадени дюзи в бурканчета ) и грам не пуска бензин блокирано реле за бензин ръчно вдигам дебитомера до край и не пуска , но като запаля и мина на газ тресе и се дави от някъде все пак влиза и бензин
  3. 0897969008 Кирил Варна 4 джанти с гуми golf 15 cola 4*100 180lw 4 джанти оригинални audi 15 4x108 110lw арматурно табло 80 90 coupe - 30lw волан 10lw салон с кори здрави механизми 30lw
  4. така кат гледма снимките мотора е PS demek 2.0 10v 115konq гърнетата колко пари им търсиш и халогените с фаровете може и на лични отговора 0899803001
  5. кодът на оригиналната кутия е ALP но приемам и други оферти особено в зависимост от информация за състоянието от варна съм телефон 0899803001 или на лично благодаря за евентуални оферти моята е на части в момента заради износени лагери и два синхронизатора някой ако има части също може да ми пише предварително благодаря на отзовалите се колеги
  6. Търся високоволтови кабели на метър подходящи за запалителните свещи ако някой си има идея къде има и дали са сносни кабелите трябва да са с медни жила защото съпротивленията са в лулите и да издържат предполагам на минимум 30 киловолта
  7. wagen

    ПОДАРЯВАМ

    Здравейте някои да има за подаряване 3 дюзи с пласмасовите втулки за механичен инжекцион напълно не работещи ми трябват ще ги ползвам за тапи колата я карам на ЛПГ и ЦНГ
  8. до колегите с НГ мотор интересуваме дали това е нормално зацепване и дали не се дължи на неуригинална горна зъбна ролка защото според книгите белега трябва да е там където съм посочил със зелената стрелка а при мен от как съм купил колата "3 години " е там където е червената стрелка
  9. за работа на газ се препоръчва от НЖК да се ползват свещи PGR6D тъй като гледам топлиното число е пак 6 предплогам и с BUR6ET ще работи нормално за моята пише за бензин BPR5EKU за газ пак PGR6D като му дойде реда сигорно ще сложа BUR6ET карам само на газ lpg/cng
  10. благодарско захариев за бързия отговор отрегулирах го и тествах супер стана студена топла с консуматори или без си подържа обороти
  11. значи клапана е бош и в моя случей регулира празните обороти в система за запалване к-джетроник питането ми е когато е разкачен този клапан отворен ли трябва да седи или затворен защото моя седи отворен и като започна да го въртя (докато беше разглобен) започва да затваря докато затвори после пак отваря има един регулиращ винт там трябва ли да го отрегулирам или това си е нормалното му положение ... клапана изглежда така http://www.aboveallmotorwerks.com/prodpics..._034133455B.jpg някои ако е отварял това и ако помни как стои моля да помага
  12. wagen

    АБС модул

    прекъсвами някой кабел на абс и след влизане в дупка по супер пътищата на БГ ми светва лампата за АБС та на въпроса интересуваме къде се намира АБС модула в който влизат кабелите от датчиците схема имам на системата само немога да локализирам къде се намира абс управлението колата е ауди 90 2.3 НГ 1988година
  13. дали може да се получава нещо подобно от гумените втулки на спирачния апарат смисъл да са заминали и да се криви апарата
  14. wagen

    колко вдигате с НГ

    бай азис 7а е 2.2литра до колкото знам НГ е 2.3 явно има разлика ма не се досещам за какво да сменям бутала и така нататъка ако главата пасва на блока ми мисля че едиствено горивната камера ще се промени смисъл едвали гокато буталото е в горна мъртва точка обема над буталото ще е еднакъв с на 10вентиловата глава ако някой се е занимавал наистина с това приемам всякакви идеи и препоръки да знам от рано за възможни изненади от сега казвам турбини няма да слагам искам просто да се вентилира по добре и без това си карам на метан. Благодаря предварително на отзовалите се .
  15. wagen

    колко вдигате с НГ

    ауди 90 мотор NG на метан 190 на пропан бутан 210 на 5та на 5500 оборота бензин нямам немога да намеря ремонтен комплект за к-jetronik ако някой продава 20вентилова глава оборудвана с инжекцията също ще ми свърши идеална работа
×
×
  • Create New...