Jump to content

audiman1

Members
  • Мнения

    135
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B4 Avant/1.9TDi

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Разград

Последни посетители

1871 профилни разглеждания

audiman1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. audiman1

    Търся една тема.

    Здравейте. Търся една тема, където се показваше със снимки как се разглобява и почиства електронната част на ГНП на Б4 1Z.
  2. Ок. Ще го снимам да си прецениш.
  3. Аз имам читаво уплътнение от авант. Но си търся пластмаските, които държат интериорната ламарина към водачите.
  4. Здравейте. Купувам тези 2 пластмаси(оградените с червено на снимките), които държат декоративната ламарина на шибедаха към водачите. Може и комплект ламарината с пластмасите комплект. За връзка 0893 645450 Добрин.
  5. Здравейте, търся двете пластмаси които държат декоративната ламарина на шибедаха към водачите. .
  6. Колата е 93г. със стария компютър и кой знае какво не се вижда. Не знам дали ще може да се настрои. Майстора ми се пробва, но не успя. Помпата е сваляна и са сменяни уплътненията, но не е пипан електронния блок.
  7. Мога ли в домашни условия да махна електронната част?
  8. Такаааа, има развитие. Сменен е потенциометъра и проблема си остава. Реално се получава следното: колата е на място и тръгвам плавно да увеличавам оборотите до към 1500-1800 и изведнъж падат до 900 и там си остават. Ако форсирам над 2000 няма проблеми. Ако си играя с газта(тоест натискам, отпускам) няма проблеми. Пробвах да откача буксата на дебитомера и пак същото прави.Помагайте.
  9. Здравейте, колата е Б4 1,9TDi 1Z двигател, 93г. Проблема е следния: при каране градско каране при около 1500 оборота изведнъж забива предницата и трябва да натискам съединитела и с повече газ да се изтеглям. Отначало обвиних протеклата си помпа, но след като я рециклирах, обвиних и потенциометъра на педала на газта. Как мога да го замеря, тоест какви стойности трябва да има? Може ли да се почисти или трябва да трся друг? Има ли аналог, примерно от Ц4 или от бензиново? И последно какви пари горе-долу струва нов и втора ръка? Благодаря предварително.
  10. Прилагам и снимка на джантата. Оказа се че джантите са италиански и се монтират на доста аудита. Ако някой има или знае къде има да казва.
  11. Тъй като счупих моята ми трябва една. За връзка на Л.С или телефон 0887747652.
  12. Искам да кажа, че винаги има малко масло в този маркуч-не казвам че от там се губи. Зависи и къде е рециклирано турбото. Профилактично да развие този маркуч и да види дали няма масло там.
  13. С какво масло караш? Да нямаш теч от някъде? При мен се беше сцепил маркуча от турбото към кулера и от там малко хвърляше.
  14. Може да робваш да му изчистиш оптиката и да му смениш firmware. На друг комп пробвал ли си го как се държи? Виж в device manager в какъв режим работи: PIO Mode или Ultra DMA? Ако всичко това не помогне я сменяй.
  15. Благодаря на всички за отговорите. Тези дни ще сменя термостата с Behr и тогава ще пиша какво е станало. Проблема е че и на дълъг път натоварена след 30-40мин каране само горния маркуч е топъл и по табло ми дава че е под 80 градуса, и парното не духа горещо.
×
×
  • Create New...